مروری بر مرسدس بنز ۲۰۱۸ S

مروری بر مرسدس بنز ۲۰۱۸ S

مرسدس بنز سدان کلاس S که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شده است، پیش از این در نمایشگاه خودروی شانگهای در سال ۲۰۱۷ نمایش داده شده بود. مثل همیشه، مرسدس بنز سدان در چند مدل از حالت پایه تا انواع AMG با مشخصات برتر عرضه می شود. این مدل با شگفتی های زیاد خود مورد توجه مشتریان اجاره بنز سورنا سیر نیز قرار گرفت، که امیدواریم به زودی بتوانیم ارائه دهنده این ماشین برای شما عزیزان باشیم.

بزرگترین خبر برای گل سرسبد تولیدات سدان این شرکت خودروساز آلمانی، جدیدترین مجموعه راننده هوشمند از فناوری ایمنی فعال و ایمنی در حین رانندگی است. سازنده خودرو می گوید ویژگی های جدید S-Class را به حالت رانندگی مستقل نزدیک‌تر می‌کند.فن آوری جدید شامل حالت کمکی کنترل فعال، حالت کمکی کنترل فرمان، حالت کمکی فعال توقف، حالت کمکی فعال تغییر خط، حالت کمکی فعال محدودکننده سرعت و حالت کنترل کننده سازگاری مسیر که در آن خودرو به صورت هوشمند کاهش سرعت را براساس داده‌های نقشه مانند پیچ و خم جاده، تقاطع‌ها، بریدگی‌ها ، غرفه‌های دریافت عوارض و رمپ‌های خروجی محاسبه می‌کند.

برای راهنمایی بیشتر و آشنایی با انواع خودروهای بنز اجاره‌ای که می‌توانید برای اجاره از شرکت سورنا سیر اقدام نمایید، با ما در صفحه مربوط به آن همراه باشید یا با کارشناسان ما در تماس باشید، تا راهنمایی‌های لازم را برایتان داشته باشیم.

قابلیت‌های دیگر مرسدس بنز S 2018 عبارتند از:

  • حالت کمکی فعال ترمز با عملکرد عبور از ترافیک
  • حالت کمکی کنترل فرمان
  • حالت کمکی فعال نقطه کور
  • حالت کمکی فعال حفظ خط تردد
  • ارتباطات داخل خودرو و عامل نامشخص و حالت ایمنی اضافه

در سری S جدید قابلیت‌های ایمنی اضافی ترتیب داده شده است که برای اولین بار در کلاس E مانند Side Impulse عرضه شده بود که می تواند صندلی‌هایی که کمربند ایمنی آنها بسته شده است را هنگامی که یک ضربه ناگهانی تشخیص داده می شود تا فاصله ۲٫۷۵ اینچی دور از نقطه تصادف قرار دهد؛ و حالت هشدار ایمنی که یک سیگنال تداخل را ایجاد می کند و می تواند به از بین بردن افت شنوایی در صورت وقوع تصادف کمک کند.

سه گزینه جدید برای طراحی داخلی و لوازم جانبی آن درنظر گرفته شده است که شامل بژ ابریشمی، آبی تیره، طوسی و قهوه‌ای،طرح چوب به رنگ بژ ابریشمی می شود. اصلاحات داخلی دیگر عبارتند از: فرمان با قابلیت کنترل سه زمانه و نسل جدیدی از سیستم چند رسانه ای.

مرسدس بنز ۲۰۱۸ S450 و S450 4Matic دارای یک موتور دوقلوی توربو ۳٫۰ لیتری V-6 است که ۳۶۲ اسب بخار قدرت و ۳۶۹ پوندفوت گشتاور ایجاد می کند، در حالی که مرسدس بنز ۲۰۱۸ S560 و S560 4Matic دارای یک موتور دوقلوی توربو ۴٫۰ لیتری V-8 با قدرت ۴۶۳ اسب بخار و گشتاور ۵۱۶ پوندفوت می‌باشند. هر دو موتور توسط یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک ۹G-Tronic پشتیبانی می شوند. درایو عقب آنها استاندارد است، در حالی که مدل های ۴Matic از سیستم درایو خودرو تمام چرخ ۴Matic بهره می برند.

سورنا سیر مفتخر است که در حال حاضر ارائه دهنده خودرو S350 یکی از خودرو های سدان کلاس s می باشد. و امیدواریم بتوانیم در آینده نه چندان دور اقدام به ارائه خودروهای بیشتری از سری s باشیم، همین حالا برای اجاره خودرو S350 اقدام نمایید تا از  رانندگی خود لذت ببرید.

قابلیت‌های استاندارد در مدل‌های S450 و S560 عبارتند از ویژگی جدید برند Energizing Comfort، که سیستم‌های مختلف راحتی خودرو را همراه با سیستم تهویه مطبوع صندلی (گرما، تهویه، ماساژ)، گرمایش کنسول، نور پس زمینه LED و سطح صدای موسیقی برای راننده و سایر سرنشینان را بسته به ترجیحات آنها تنظیم می کند. ویژگی های دیگر عبارتند از: روشنایی محیط ۶۴ رنگ، بسته ردیابی خط، سیستم روشنایی هوشمند LED با ویژگی جدید پرتوهای فوق العاده پرقدرت، ادغام قابلیت های گوشی های هوشمند از جمله Apple CarPlay وAndroid Auto. مدل های S560 دارای چرم Nappa و چرخ‌های ۱۹ اینچی هستند. گزینه‌های S کلاس عبارتند از آخرین نسل سیستم کمک راننده و سیستم کنترل جادویی بدنه با عملکرد چرخش منحنی (فقط در مدل‌های درایو عقب).

مروری بر مرسدس بنز ۲۰۱۸ S

مرسدس میباخ S560 4Matic علاوه بر فاصله بین محور عقب ۷٫۹ اینچی از متریال میباخ، چرخ‌های ۲۰ اینچی، صندلی‌های عقب با زاویه ۴۳ درجه و پشتی صندلی برای صندلی‌های عقب، روشنایی محیط داخلی در عقب، طراحی چرمی شامل درب‌های تحت پوشش چرمی و کنسول چرمی، فرمان طرح چوب و چرم، تعلیق هوایی نیمه فعال Airmatic و کنترل جادویی بدنه نیز بهره می‌برد.

میباخ سدان S650 عقب توسط یک موتور توربو ۶٫۰ لیتری V-12 تغذیه می‌شود که قدرت ۵۲۳ اسب بخار و گشتاور ۶۱۲ پوند بر فوت را از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته ۷G-Tronic Plus ایجاد می کند.

قابلیت های اضافی و دلخواه میباخ شامل یک جفت میز تاشو در عقب، چرم designo به رنگ بژ ابریشمی / تیتانیوم خاکستری مروارید نیمه آنیلین چرم یا designo ابریشم بژ / ساتن قرمز مرواریدی چرم نیمه آنیلین، جعبه یخچال عقب، سقف پانوراما با قابلیت کنترل، سیستم سرگرمی Splitview در جلو می باشد. همین امر باعث جذب مشتریان برای اجاره خودرو لوکس مرسدس شده است.

ما یک مقاله در مورد مزایا و معایب پانوراما نوشته ایم که می توانید آن را مطالعه کنید.

مدل های AMG سری S در دو مدل عرضه می شوند: مرسدس AMG S63 با یک موتور توربو ۴٫۰ لیتری V-8 با قدرت ۶۰۳ اسب بخار و گشتاور ۶۶۴ پوند بر فوت و یا مرسدس AMG S65 با موتور ۶ لیتری دوقلوی توربو V-12 ا قدرت ۶۲۱ اسب بخار و گشتاور ۷۳۸ پوند بر فوت. مدل AMG S63 دارای قابلیت تغییر دنده ۹ سرعته AMG Speedshift MCT و عملکرد AMG 4Matic در کنار سیستم کنترل تمام چرخ ها با تقسیم گشتاور کاملا متغیر است، در حالی که AMG S65 از AMG Speedshift 7G-Tronic استفاده می کند که قدرت را به چرخ های عقب می فرستد و مرسدس یک طراحی جذاب به اسم مرسدس بنز ویژن AVTR را انجام داده است که بسیار محبوب شد.

قابلیت‌های استاندارد در مرسدس ۲۰۱۸ AMG S63 عبارتند از: سیستم روشنایی هوشمند LED، حالت انتخاب دینامیک AMG، حالت مسابقه‌ای، سیستم اگزوز با عملکرد AMG، سیستم تعلیق Airmatic AMG Sport، چرخ‌های ۲۰ اینچی، ترمزهای ۱۵٫۴ اینچی جلو و ۱۴٫۲ اینچی در عقب که با شش پیستون در جلو و یک پیستون در عقب پشتیبانی می شوند، صندلی های اسپورت Adagtive AMG Multicontour، فرمان با عملکرد AMG سه زمانه و برنامه AMG Track Pace

مرسدس AMG S65 2018 مجهز به سیستم کنترل جادویی بدنه و عملکرد منحنی با سیستم تعلیق اسپورت AMG و چرخ‌های منحصر به فرد ۲۰ اینچی می باشد. ویژگی‌های اضافی و اختیاری AMG شامل انتخاب چرخ‌های ۲۰ اینچی، گزینه‌های (AMG Performance Studio بسته AMG Night، بسته فیبر کربن و غیره) و سیستم ترمز ترکیبی سرامیکی AMG می‌باشد.

0 0 رای
رتبه بندی

نویسنده

تاریخ مقالات

به اشتراک گذاری

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید