اجاره ماشین Hyundai IX 35

خودرو کراس اور Hyundai IX35

امتیاز خودرو

اشتراک گذاری

روزانه :

تماس بگیرید

ماهانه :

تماس بگیرید

مشخصات خودرو

لوگو هیوندا

برند

2016تا 2018

4

شاسی

بنزین

توضیحات خودرو

هیوندای ix35 یک خودروی SUV کوچک، متوسط است که از همان بدو ورود محبوبیت زیادی پیدا کرد. کیفیت ساخت آنها بسیار خوب است، ترکیبی از ظاهر شیک و فضای داخلی خوب این خودرو بدان معنا است که Hyundai ix35 بیشتر با هدف یک خودرو خانوادگی تولید شده است.که همین امر باعث شده این خودرو در رده مناسب برای اجاره قرار گیرد، برای آشنایی با انواع خودروهای اجاره‌ای نیز به مقاله ما مراجعه فرمایید.

با این حال، مدل های چهارچرخ  ix35 می توانند به راحتی در مسیرهای جنگلی و مشابه آن استفاده شوند. این کار را با مدل های معمولی انجام ندهید و در هر دو حالت بهتر است از جاده های ساحلی دوری کنید.

در همه صندلی ها، فضای کافی برای پا و در بالای سر شما وجود دارد. صندلی های عقب بر روی ریل هایی واقع شده اند تا بتوانند به عقب یا جلو حرکت کنند و فضای کافی برای قراردادن چمدان را فراهم کنند.

فضای اضافی موجود در عقب برای زمانی طراحی شده است که قصد داشته باشید سه فرد بزرگسال در سایزهای متوسط را سوار کنید. این کار در این کلاس خودرویی غیر معمول نیست، اما اگر کودکان شما در حال نزدیک شدن به سنین نوجوانی هستند، به فکر تعویض خودروی خود باشید.

در داخل خودرو فضای چشمگیری برای قراردادن و نگهداری اشیا خواهید یافت که عامل مهمی در هر وسیله نقلیه خانوادگی به حساب می آید.

هیوندای ix35 حتی به هنگام پر بودن تمام صندلی ها، دارای ظرفیت ۵۹۱ لیتری برای چمدان ها می باشد. این میزان به هنگام تا شدن صندلی های عقب قابل ارتقا به ۱۴۳۶ لیتر می باشد.

صندوق عقب فاصله زیادی از زمین ندارد و طراحی آن به گونه ای است که دسترسی به آن را آسان می کند. قطعا ix35 دارای یکی از سریعترین روندهای رو به رشد در عرصه فروش می باشد.

توضیحات تکمیلی

گیربکس

6 دنده اتومات

حجم موتور

2 لیتر

سرعت

180 کیلومتر برساعت

حجم باک

62 لیتر

شتاب

11.8 ثانیه

توضیحات

Hyundai IX35 یکی از بهترین خودرو های کراس‌اور در حال حاضر در دنیا می‌باشد. شرکت هیوندای به این خودروی دوست داشتنی یک موتور قابل اعتماد با ویژگی‌های ایمنی پیشرفته اضافه کرده، که آن را در لیست موردعلاقه‌ترین خودروی سفری تبدیل کرده است. که آرزوی هر شخصی داشتن این ماشین فوق‌العاده برای سفرهای برون شهری می‌باشد.

ساختار فضای داخلی خودرو کاملا شگفت انگیز بوده، در جلوی این خودرو، جایی که راننده و مسافر هستند، فضای به اندازه کافی موجود می‌باشد، که این گزینه راحتی و آرامش را به‌همراه می‌آورد. همچنین از لحاظ طراحی نیز می‌توان به ویژگی‌های جسورانه این شرکت اشاره کرد. ترکیبی متمایز از خطوط صاف و منحنی که کاملا قابل مشاهده می‌باشد. به لطف چندین ایربگ و دیگر ویژگی‌های ایمنی این خودرو در رتبه خودروهای ایمن سدان قرار گرفته است. که باعث شده است تا این خودرو یکی از جوایز بین‌المللی ایمنی خودرو را از آن خود نماید.

انواع مختلف و امکانات هیوندای ix35

سه مدل از این خودرو ارائه شده است: Active، Elite و Highlander، که به شما حق انتخابی بین موتورهای ۲٫۴ لیتری بنزینی و ۲٫۰ لیتری توربو دیزلی می دهد.

Highlander دارای سقف شیشه ای پانورامیک، صندلی های چرمی، گرمکن صندلی های صندلی های جلو، دوربین دید عقب، تهویه مطبوع دوگانه و سیستم صوتی با کیفیت بالا است.

ورود بدون کلید به خودرو نیز در این مدل امکان پذیر می باشد، خروجی AUX و USB برای اتصال به iPAD، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و کروز کنترل نیز بر روی این خودرو تعبیه شده است

در آگوست ۲۰۱۲، ix35 مجهز به سیستم جهت یابی ماهواره ای در مدل های Elite و Highlander خود شد. در نوامبر ۲۰۱۳ شاهد ورود سری دوم هیوندای ix35 بودیم. به روز رسانی های مکانیکی از جمله موتورهای بنزینی با تزریق مستقیم و سیستم تعلیق جدید نیز بر روی این خودرو انجام شد.

چراغهای LED در فضای داخلی، ریل های آئرودینامیک سقف و طرح های جدید آلیاژی بدنه، ظاهر این خودرو را به طور کلی تغییر داد.

تغییرات قابل توجهی با توجه به شرایط و خواسته رانندگان در سری دوم اعمال شد. کمک فنرها و سیستم های تعدیل جلو و عقب خودرو به روز رسانی شد.

یک به روز رسانی عمده استفاده از بدنه یکپارچه با انعطاف پذیری بالا بود که ضربه گیرهای بهتری در برابر ضربه و ارتعاش می باشند و کنترل فرمان را نیز آسان تر می کنند.

موتورهای بنزینی طراحی شده جدید از ویژگی های برتر در سری دوم ix35 بود، موتورهای توربو دیزلی تقریبا بدون تغییر باقی مانده اند.

هیوندای در سال های اخیر نقش مهمی را در بازار خودرو ایفا کرده است. در کنار ارزان و شیک بودن، در حال حاضر طیف گسترده ای از مدل های مختلف آن نیز در دسترس می باشد. قطعا ix35 یکی از سریعترین روندهای رو به رشد در عرصه فروش خودرو را تجربه کرده است.

در نتیجه این گسترش، خدمات تضمین کیفیت مشتری آن نیز توسعه یافته است که دارای نمایندگی های مجاز فروش متعدی می باشد. بیشتر نمایندگی های مجاز فروش در نزدیکی مترو واقع شده اند، اما تعداد بیشتری از آنها در حال ساخت در مناطق حومه شهر می باشد.

آنها وسایل نقلیه ای نسبتا ساده هستند که مطابق با استانداردهای خودروسازی قرن بیست و یکم می باشند.

ما هیچ گونه شکایتی در زمینه تامین قطعات و قیمت آنها دریافت نکرده ایم و اکثر مکانیک های آماتور نیز به راحتی می توانند این خودروها را تعمیر کنند. با این حال، موارد ایمنی را فراموش نکنید.

حق بیمه در مورد این وسیله نقلیه نیز در حد میانگین است و تفاوت زیادی بین شرکت های بیمه ای مختلف وجود ندارد.

به طور شگفت انگیزی، ix35 جایگزین هیوندای توسان در سال ۲۰۱۰ شد و مدل جدید آن که در آگوست ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد، مجددا توسان نامگذاری شد.

به دنبال چه چیزی باید باشید

اگر چه کیفیت Hyundai از زمانیکه ix35 در سال ۲۰۱۰ معرفی شد، تا حد زیادی بهبود پیدا کرده است، اما هنوز هم امکان ایجاد اصلاحاتی در فضای داخلی خودرو وجود دارد.

درب ها، کفپوش ها درب جلو و پشت صندلی های جلو را بررسی کنید.

موتورهای توربو دیزلی در عرض چند ثانیه روشن می شوند، اگر اینگونه نیست، قطعا مشکلی وجود دارد و باید به طور حرفه ای بازرسی شود.

در گیربکس های دستی ممکن است تعویض دنده با مشکلاتی مواجه شود، که در اینصورت باید بررسی هایی بر روی گیربکس یا کلاچ انجام شود.

استفاده از آنها به صورت off-road ممکن است باعث ایجاد خراش هایی بر روی درب ها، گوشه های جلو و حاشیه درب ها شود.

خسارات به بخش های پایینی بدنه ix35 اجتناب ناپذیر است و تقریبا به طور قطع نشانه خوبی برای عدم استفاده از این خودرو در شرایط سخت مانند off-road یا crossover است.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره ماشین Hyundai IX 35”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خودرو ها

3.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

1.500.000 تومان

/ روزانه

1.000.000 تومان

/ روزانه

2.500.000 تومان

/ روزانه

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید