راه هایی برای یافتن ارزانترین اجاره خودرو

یافتن ارزانترین اجاره خودرو

صرفه جویی در پول برای بسیاری از مصرف کنندگان مهم است، اما پیدا کردن بهترین قیمت نباید موجب درد سر شود. از این ایده ها استفاده کنید تا به شما در یافتن ارزانترین اجاره خودرو برای سفر کاری یا تعطیلات بعدیتان کمک تان کنند. گرچه ممکن است اجاره یک خودرو از اولین آژانسی که به ذهن تان میرسد سریعتر باشد، اما گشتن و مقایسه قیمت ها تنها راهی است که تضمین میکند بهترین نرخ اجاره ماشین را دریافت خواهید کرد.  آژانس های اجاره خودرو اغلب نرخ های روزانه را برای یک کلاس خاص از خودرو اعلام می کنند، اما احتمالا لازم است که با مکانهای مختلف تماس بگیرید تا هزینه دقیق را به دست بیاورید، البته تشریفات سورنا سیر ارائه دهنده بهترین هزینه‌های اجاره خودرو در بازار می باشد، تماس بگیرید تا تفاوت را احساس کنید.

 

کدام آژانس اجاره خودرو را انتخاب کنیم

علاوه بر مقایسه آژانس های مختلف اجاره ماشین ، مهم است که مکان های مختلف با امتیار یکسان را با هم مقایسه کنید. اینکه شعبه ها در فرودگاه ها یا مرکز شهرها هر روز مقدار قابل توجهی بیشتر بگیرند (شارژ کنند) نسبت به شهرهای کوچک و یا مناطق دور افتاده امری غیر متداول نیست. وب سایت تشریفات سورنا سیر اغلب مکانی عالی برای پیدا کردن بهترین ماشین برای بسیاری از سازمان ها و اداره جات می باشد. شما ممکن است تخفیف هایی پیدا کنید که درصدی از هزینه کل اجاره یا اجاره یک روز را تخفیف میدهند.

اگر عضو آژانس کرایه خودرو هستید، ممکن است تخفیف در اجاره ماشین از آژانس های خاص شامل حالتان شود. این همیشه ایده خوبی است که قبل از انتخاب یک آژانس ، با یک عضو ما مشورت کنید. در هنگام تعطیلات یا سفر تجاری، از چند روز قبل نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنید و رزرو را انجام بدهید، این امر ممکن است باعث تخفیف شود. بسته به برنامه های سفر شما، اجاره یک ماشین برای کل یک هفته میتواند ارزانتر باشد. بسیاری از آژانس ها تخفیف هایی برای اجاره های بلند مدت ارائه می دهند و اجاره هفت روزه می تواند هزینه ای مشابه یا کمتر از یک اجاره پنج روزه داشته باشد. با هزینه کمتر می توانید مدت بیشتری از خودرو استفاده کنید.

اگر میخواهید که آژانس اجاره خودرو به دنبال شما در خانه، فرودگاه و یا متل بیاید، بهتر است که در مورد هر گونه هزینه یا هزینه اضافه ای مربوط به این سرویس سوال کنید. ممکن است استفاده از وسیله نقلیه عمومی یا درخواست از دوست برای رساندن شما بسیار مقرون به صرفه باشد. اما دانستن هزینه هایی که انتظار می رود پرداخت کنید ضروری است. بعضی اوقات، نرخ های تبلیغ شده کم می توانند پس از اضافه شدن مالیات و هزینه های متفرقه دو و یا حتی سه برابر شوند.

ایده خوبی است که نماینده اجاره خودرو همه هزینه های احتمالی را قبل از اینکه قرارداد اجاره ای را امضا می کنید برایتان شرح دهد. در تشریفات سورنا سیر هدف اصلی رضایت مشتریان می باشد. با مقایسه تنوع ماشین موجود در سورنا سیر و مقایسه قیمت، مشتری همیشگی ما خواهید شد و به دوستان خود نیز ما را معرفی خواهید کرد. اگر به دنبال جدید ترین خودرو برای اجاره ماشین در تهران باشید ما بهترین گزینه ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد. هر آژانس اجاره خودرو سیاست متفاوت خود را در مورد سوخت در وسایل نقلیه اجاره شده دارد. برخی می خواهند هر ماشین با همان مقدار بنزین که در هنگام اجاره در آن بوده، بازگردانده شود.

برخی دیکر باک را خالی یا پر می خواهند. اگر وسیله نقلیه با مقدار سوخت کمتر از مقداری که نیازبوده بازگردد، آژانس هزینه ای را برای جبران تفاوت می گیرد. این هزینه اغلب بیشتر از هزینه هر گالن است که شما در پمپ بنزین پرداخت میکنید. برای کمتر شدن هزینه ها سعی کنید باک را قبل از تحویل پر کنید.

0 0 رای
رتبه بندی

نویسنده

تاریخ مقالات

به اشتراک گذاری

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید