اجاره ماشین BMW Z4

ماشین BMW Z4

امتیاز خودرو

اشتراک گذاری

روزانه :

2.500.000 تومان

ماهانه :

70.000.000 تومان

5%

مشخصات خودرو

برند

2013

2

سفید و مشکی

کوپه

بنزین

توضیحات خودرو

ماشین بی ام و از خودرو های تولیدی کشور آلمان می باشد و ماشین های متنوعی تولید می کند. موتور ماشین BMW Z4 دارای ۶ سیلندر با ۲۴ سوپاپ در مدل های مختلف از ۲۴۹۷ تا ۲۹۷۹ سی سی متغیر می باشد. قدرت موتور از ۲۰۴ تا ۳۰۶ اسب بخار در مدل های مختلف می باشد. حداکثر سرعت این ماشین در ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. مصرف سوخت در شهر ۱۲٫۵ لیتر در صد کیلومتر و در جاده ۶٫۲ لیتر می باشد. مخزن سوخت در این ماشین ظرفیت ۵۵ لیتر است.

توضیحات تکمیلی

مصرف ترکیبی(لیتر)

12.6

موتور

6 سیلندر 24 سوپاپه

وزن خالص(کیلوگرم)

1580

حجم موتور (سی سی)

2979

حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت)

250

تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ

6 سیلندر 24 سوپاپه

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر(ثانیه)

6.7

قدرت (اسب بخار/دور در دقیقه)

340

گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه)

500

گیربکس

8 دنده اتومات

محور متحرک

دیفرانسیل عقب

توضیحات

BMW Z4 یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های موجود در کاتالوگ کمپانی BMW است که در سال 2009 طراحی مجدد شد. این خودرو بعد از بازطراحی، در مقایسه با رقبایی مانند پورشه باکستر از نظر بدنه بزرگ‌تر و از نظر جزئیات طراحی، ساده‌تر شد. در واقع بی ام دبلیو نسبت به رقبا از نظر ظاهری، ظاهر غیر اسپرت‌تری دارد. اما هندلینگ فوق‌العاده و نرمی بی‌نظیر این خودرو فاکتورهایی هستند که شاید در دیگر خودروهای اسپرت هم‌رده نتوان آنها را پیدا کرد.
مدل پایه Z4 sDrive28i مجهز به یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربو است که می‌تواند 240 اسب بخار قدرت تولید کند. Z4 sDrive35i دارای موتوری با حجم 3 لیتری توربوشارژ است که 300 اسب بخار قدرت دارد و Z4 sDrive35is نیز با یک موتور توربوشارژر قوی‌تر 335 اسب بخاری تجهیز شده است. گیربکس‌هایی که برای این سری استفاده می‌شوند شامل یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و یک 8 سرعته آپشنال اتوماتیک است که روی مدل‌های 4 سیلندر sDrive28i نصب می‌شوند. اما برای مدل‌های 6 سیلندر sDrive35i و sDrive35is فقط از یک گیربکس 7 سرعته DCT استفاده می‌شود.
با این مشخصات فنی و ظاهری می‌توان گفت که BMW Z4 یک خودرو اسپرت بسیار لوکس و مدرن است که کاربردهای مختلفی دارد. از این اتومبیل هم می‌توان به عنوان خودروی تشریفات و هم به عنوان ماشین عروس استفاده کرد. اگر شما هم جزء علاقمندان به BMW Z4 هستید و قصد اجاره آن را دارید؛ در این مقاله ما را همراهی کنید تا از شرایط اجاره ماشین BMW Z4 مطلع شوید. ما در مجموعه سورنا سیر شرایط ساده‌ای را برای مشتریان علاقمند به این خودروی لوکس و اسپرت در نظر گرفته‌ایم.

سورنا سیر مفتخر است که این خودروی شگفت انگیز را در لیست اجاره ماشین خود قرار داده تا مشتریان گرامی بتوانند از داشتن این خودرو زیبا و دوست داشتنی لذت ببرند و به آرزوی خود دست یابند.

  • خودرو بی ام و Z4 یک خودرو بسیار شیک و لوکس متناسب با سلیقه افرادی می باشد که لوکس پسند هستند.
  • خودرو بی ام و Z4 یک ماشین اسپرت و ساخت شرکت باواریایی BMW می باشد.
  • خودرو بی ام و Z4 یکی از خودرو هایی محسوب می شود که جزو خودرو های کروک دو نفره است که سقف آن قابلیت باز و بسته شدن به صورت کامل را دارد.
  • این ماشین در مدل های چهار سیلندر sDrive28i و شش سیلندر sDrive35i به بازار ارائه شده است.
  • این خودرو پرطرفدار دارای یک سری رقبایی است که در عرصه های مختلف با این خودرو لوکس در رقابت هستند،
  • رقبایی مانند نیسان ۳۷۰Z ، آئودی مدل TT ، پورشه مدل Boxster هستند.
  • بی ام و Z4 دارای گیربکس اتوماتیک هفت دنده ی دو کلاچ است و گیربکس شش دنده دستی دیگر برای این مدل از خودرو ارائه نمی شود.
  • بی ام و Z4 به صورت استاندارد روکش فرمان چرم را به همراه دکمه تعویض دنده بر روی فرمان دارد.

 امکانات اجاره BMW Z4

  • ترمزهای جلو وعقب دیسک خنک شونده
  • سیستم فرمان الکترومکانیکال با تنظیم دستی ستون فرمان
  • سیستم تهویه مطبوع با کنترل دستی
  • صندلی ها برقی و دارای حافظه و تنظیم گودی کمر
  • آینه های برقی با گرمکن
  • دارای سیستم خاموش و روشن شدن چراغ ها اتوماتیک
  • سیستم شستشوی چراغ ها
  • مه شکن جلو وعقب
  • سنسور باران با برف پاک کن اتوماتیک
  • کروز کنترل و سنسور پارک جلو وعقب
  • دارای سقف جمع شونده برقی فلزی

طراحی خودرو بی ام و Z4

بیشتر افراد علی رغم کارکرد خودرو به زیبایی ظاهری آن هم توجه ویژه ای دارند خودرو بی ام و Z4 برای افرادی که قصد اجاره خودرو بی ام و Z4 را دارند بسیار مورد مناسبی از لحاظ کارکرد و جذابیت ظاهری می باشد در بی ام و Z4 دو لامپ به صورت عمودی در جهت مخالف هم قرار گرفته اند این قابلیت جذابیت زیادی را به خودرو ارائه داده است یک پیشرانه بسیار قوی با کد B58 است که در این خودرو ۳۸۲ اسب بخار و قدرت ۵۰۰ نیوتن متر گشتاورد دارد بنابراین این خودرو یکی از قوی ترین مدل های بی ام وZ4 و مجهز به این موتور قوی می باشد از دیگر ویژگی های طراحی این خودرو داشتن، رینگ های ۱۷ اینچی، چراغ های زنون تطبیقی در جلو خودرو، برف پاک کن های اتوماتیک، آینه های الکتروکرومیک مجهز به گرمکن، دسترسی به استارت بدون کلید، صندلی های برقی با قابلیت تنظیم در هشت جهت مختلف و امکان ذخیره وضعیت صندلی راننده در حافظه خودرو می باشد.

مزایای اجاره خودرو BMW Z4

BMW شاید تنها خودروسازی باشد که وقتی صحبت از اتومبیل‌های اسپرت و لوکس می‌شود؛ نام آن در ذهن ما نقش می‌بندد. این کمپانی خالق اتومبیل‌هایی است که برای علاقمندان به صنعت خودرو همواره جذاب بوده‌اند. Z4 جدیدترین محصول اضافه شده به خط تولید خودروهای اسپرت لوکس این شرکت است که در سال 2003 به بازار معرفی و بلافاصله برنده جایزه طراحی سال مجله Automobile شد.
بنابراین اگر علاقمند به سواری با یک خودرو لوکس و اسپرت هستید؛ این خودرو گزینه ایده‌آلی برای شماست. سواری با ماشین BMW Z4 یک تجربه فوق‌العاده است. طراحی داخلی شیک، مشخصات فنی عالی و پیشرانه قدرتمند آن از جمله فاکتورهایی هستند که سواری با این خودرو را متمایز می‌سازند.

شرایط کرایه بی ام و Z4

موسسه کرایه اتومبیل سورنا سیر در راستای تسهیل دسترسی مشتریان به انواع خودروهای لوکس و اجاره‌ای، شرایط بعضا ساده‌ای را برای اجاره ماشین BMW Z4 در نظر گرفته است. ارائه مدارک هویتی و تضمینی معتبر از سوی مشتری، بخشی از این شرایط است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک مورد نیاز، بیمه خودرو و سایر شرایط اجاره ماشین بی ام و Z4 حتما با همکاران ما در بخش پذیرش مجموعه تماس بگیرید. اطلاعات درج شده در وب‌سایت سورنا سیر نیز ممکن است به شما کمک کند.

اجاره ماشین BMW Z4

یکی از شرکت هایی که می توان برای اجاره خودرو بی ام و Z4 به آن مراجعه کرد، شرکت اجاره خودرو سورنا است. این شرکت خودرو های بسیار لوکس و زیبا با بهترین و مناسب ترین قیمت ها و متناسب با شرایط خاصی اجاره می دهد شرکت اجاره خودرو سورنا دارای قیمت ها و آپشن های بسیار مناسبی می باشد و متناسب با شرایط می توان خودرو را همراه با راننده مخصوص و همچنین می توان بدون راننده اجاره کرد که هر کدام از این موارد قیمت های مناسب خودشان را دارا می باشند.

آپشن های اجاره BMW Z4

قبل از اجاره BMW Z4 لازم است که به آپشن های این خودرو لوکس توجه لازم را داشته باشید، چند مورد از آپشن های بی ام و Z4 را معرفی می کنیم :

پارک اتوماتیک : این سیستم اتوماتیک به منظور پارک کردن خودرو به کار گرفته می شود. هدف اصلی و مهم این آپشن بالا بردن راحتی و ایمنی راننده در محیط های محدود برای پارک کردن است.
کنترل کروز : این آپشن به صورت خودکار سرعت مناسب خودرو را تنظیم می کند. این آپشن نام های دیگری نیز دارد به نام کنترل سرعت و یا اتوکراس و یا تمپومات است.
مانیتور نقطه کور : این آپشن یک دستگاه سنسور مبتنی بر خودرو است که دیگر وسایل نقلیه را که در اطراف ماشین هستند را ردیابی می کند. این آپشن نظارت های لازم بر کنترل طرفین و همچنین عقب خودرو را بر عهده دارد.
سیستم ضد واژگونی : این آپشن یک سیستمی برای محافظت از سرنشینان و همچنین راننده در برابر صدمات ناشی از واژگون شدن و یا چرخیدن وسایل نقلیه است.
دوربین دنده عقب ماشین : به این آپشن کاربردی دوربین برگشتی و یا دوربین دید عقب نیز گفته می شود. این آپشن به راننده کمک شایانی می کند تا به پشت ماشین و یا به اصطلاح به نقطه کور ماشین دسترسی داشته باشد.
قفل مرکزی : این آپشن به راننده و همچنین سرنشینان این امکان را می دهد که قفل تمام درب های ماشین همزمان قفل و باز شوند. همچنین این آپشن این امکان را می دهد که در سرعت بالا درب های ماشین به صورت خودکار قفل می شوند.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره ماشین BMW Z4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خودرو ها

3.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

1.500.000 تومان

/ روزانه

1.000.000 تومان

/ روزانه

2.500.000 تومان

/ روزانه

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید