اجاره ماشین Land Cruiser

تویوتا لندکروز

امتیاز خودرو

اشتراک گذاری

روزانه :

3.500.000 تومان

ماهانه :

100.000.000 تومان

5%

مشخصات خودرو

برند

2019

4

سفید و مشکی

شاسی

بنزین

توضیحات خودرو

تویوتا لندکروز خودرویی غول پیکر و قدرتمند است و تاریخچه طولانی در خودروهای آفرود جهان دارد. این خودرو دارای یه موتور حجیم ۶ سیلندر وی شکل با ۲۴ سوپاپ و حجم ۴۰۰۰ سی سی می باشد. قدرت این خودرو در دور موتور ۵۲۰۰ دور بر دقیقه به ۲۴۰ اسب بخار می رسد.

کلاس بدنه این خودرو آفرود می باشد و با تاشو شدن صندلی های عقب ظرفیت نشستن برای ۷ نفر را مهیا می کند. با بهره مندی از دو دیفرانسیل ، ظرفیت باک ۹۳ لیتری و سیستم تعلیق سه حالته، تبدیل به خودرویی برای بیرون از جاده شده است و به راحتی از ناهمواری ها و شیب های تند گذر می کند.

رانندگی با این خودرو با توجه به مجهز بودن به سیستم کنترل پایداری بسیار لذت بخش می باشد و صدای موتور را در داخل کابین احساس نخواهید کرد. برای تجربه کردن این لذت براحتی میتوانید برای اجاره خودرو در تهران یا سایر شهرها اقدام نمایید.

توضیحات تکمیلی

قدرت (اسب بخار/دور در دقیقه)

284 اسب بخار در 5400 دور در دقیقه

حجم موتور (سی سی)

4000

حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت)

200

وزن خالص(کیلوگرم)

2590

مصرف ترکیبی(لیتر)

14.5

موتور

8 سیلندر 32 سوپاپه

گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه)

385

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر(ثانیه)

9

توضیحات

خودرو تویوتا لندکروز، قدرتمند ترین و گران قیمت ترین شاسی بلند دو دیفرانسیل شرکت تویوتا است با استقبال زیادی رو به رو شد و تا سال ۲۰۱۹ فروش این خودرو بیش از ۱۰ میلیون واحد بود. تمام ویژگی های استاندارد این خودرو مبتنی بر ویژگی های آفرود هستند کنترل کشش و کنترل پایداری در لندکروز ربطی به سرعت ندارد این سیستم ها آماده اند تا تعادل را در هر شرایطی حفظ کنند.

معرفی اجمالی خودرو تویوتا لندکروزر

تویوتا لندکروزر یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین خودروهای 4WD بزرگ در بازارهای بین‌المللی است که به دلیل ایمنی بالا و توانایی آفرود خود در جاده‌های ناهموار، شهرت جهانی پیدا کرده است. این خودرو یک SUV چهار چرخ متحرک مقاوم، با کابینی جادار و موتوری بادوام و قدرتمند است. قدرت کشش فراوان این موتور فاکتوری است که آن را از سایر خودروهای هم‌رده متمایز می‌سازد.
ممکن است فضای داخلی لندکروز به اندازه لندروور دیسکاوری لوکس نباشد؛ اما به همان اندازه جادار است. صندلی‌های عقب در مدل‌های پنج نفره این خودرو بسیار پهن، نرم و پشتیبانی‌کننده هستند و حتی عقب‌ترین صندلی‌های نسخه‌های Invincible آن سه ردیفه بوده و به اندازه کافی جادار هستند تا سه بزرگسال راحت روی آنها بنشینند.
گنجایش این خودرو فقط محدود به تعداد نفراتی نیست که قادر است حمل کند؛ بلکه صندوق عقب آن نیز بسیار جادار است. فضایی برای چهار چمدان بزرگ در مدل پنج نفره و فضایی برای بارگیری وسایل کمپینگ و یک جفت دوچرخه کوهستان با چرخ‌های وصل شده در صندوق این خودرو طراحی شده است.
همه مدل‌های این سری از یک موتور 2.8 لیتری با 201 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور برخوردار هستند که به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک مجهز است. این موتور در اواسط سال 2015 جایگزین موتور 3 لیتری V6 قدیمی لندکروز شد که در اصل 174 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور داشت. این موتور قدیمی تمام آنچه که از یک موتور پرقدرت انتظار می‌رفت را داشت؛ اما هرگز به تند و تیزی موتوری نبود که در حال حاضر روی این خودرو نصب می‌شود. بنابراین افزایش قدرت موتور لندکروز که در سال 2020 اتفاق افتاد یک ارتقاء خوشایند محسوب می‌شود. لندکروزر اکنون قادر است سرعت خود را در عرض 9.3 ثانیه از 0 به 62 مایل در ساعت برساند که نسبت به موتور قدیمی بهبود چشمگیری است. موتور 3 لیتری قدیمی این خودرو این سرعت را در عرض 12.1 ثانیه تحصیل می‌کرد.

ویژگی انواع خودرو لندکروز

همانطور که گفته شد شرکت تویوتا از سال ۱۹۵۱ تاکنون مدل های مختلفی از ماشین های لندکروز را تولید و عرضه کرده است اما می توان گفت انقلاب این ماشین ها از سال ۱۹۹۲ با عرضه FZJ80 شروع شد. تویوتا لندکروزر سری ۲۰۰ نیز از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ تولید شد که محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان به دست آورد. ماشین های Land cruiser VXR و Land cruiser GXR بیش از یک دهه است که محبوبیت خود را در جهان و ایران حفظ کرده اند. البته تویوتا پرادو نیز نوعی از لندکروزها است که ویژگی ها و مشخصات نزدیکی به این ماشین ها دارد. این ماشین ها هم برای محیط های داخل شهر و هم محیط مسابقه و بیابانی مناسب هستند و با توجه به امکانات و آپشن هایی که دارند می توانند هر فردی را به وجد بیاورند.

مشخصات فنی خودرو لندکروز

خودرو تویوتا لندکروز با موتور هشت سیلندر خورجینی ۵٫۷ لیتری، قدرت موتور ۳۸۱ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه، گیربکس ۸ دنده اتومات با امکان حالت دستی، بادی شاسی بلند، سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسل و با ظرفیت استاندارد ۸ نفر دارای معایب و مزایای بسیاری است اگر بخواهیم به اصلی ترین مزایای فنی این خودرو بپردازیم، می‌‌توان به سواری بسیار نرم در جاده های عادی، کیفیت ساخت کابین و بدنه خودرو و قابلیت های آفرود فوق العاده اشاره کنیم اگر بخواهیم با وجود این مزایای ویژه که خودرو تویوتا لندکروز برخوردار است و به آن پرداختیم، معایب این خودرو را نیز در نظر بگیریم؛ مصرف سوخت بالا، ترمز‌‌های بسیار حساس را به عنوان معایب اصلی این خودرو اشاره کنیم همانطور که گفته شد در حال حاضر ماشین های Land cruiser VXR و Land cruiser GXR محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم دارند که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند.

Land cruiser VXR با داشتن یک موتور ۸ سیلندری قدرتمند با حجم ۴۶۶۴ سی سی و حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلیومتر در ساعت و شتاب اولیه ۸٫۵ ثانیه می تواند هیجان و لذت بی نظیری به افراد بدهد. این ماشین دارای سیستم انتقال نیروی دو دیفرانسیل، ۲۸۴ اسب بخار قدرت، جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک و … است و از ویژگی هایی همچون کیسه های هوا، تهویه مطبوع، سیستم تعلیق پیشرفته، سنسورهای جلو و عقب، ماساژور، سانروف، سیستم صوتی حرفه ای، ترمزهای مجهز به سیستم ضد قفل، صندوق برقی و … برخوردار است.

Land cruiser GXR نیز دارای یک موتور ۶ سیلندر با جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک است که حجم موتور آن ۳۹۵۶ سی سی می باشد. سیستم انتقال نیروی این ماشین نیز ۲ دیفرانسیله و شتاب آن ۹٫۲ ثانیه است. حداکثر سرعت این ماشین نیز ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت بوده و از ویژگی هایی همچون ۶ کیسه هوا، سنسور پارک، سیستم ضد لغزش، سیستم هوشمند استارت، تهویه مطبوع، یخچال، چراغ مه شکن، سقف کشویی و … برخوردار است.
پرادو نیز دارای موتور ۶ سیلندر، جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک و شتاب ۸٫۵ ثانیه ای است و ویژگی های مختلفی همچون ۵ کیسه هوا، سیستم صندلی برقی مجهز به گرمکن، سیستم فرمان هیدرولیکی، سیستم ترمز جلو و عقب دیسکی و ABS، سیستم قفل مرکزی، کنترل اتوماتیک تهویه هوای مطبوع، شیشه بالابر برقی عقب و جلو، سیستم کروز کنترل، سنسور پارک و … دارد.

اصلی‌ترین مشخصات فنی این خودرو عبارتند از:

حجم موتور 2.8 لیتر
تعداد سیلندر 4
نوع موتور  V8
نوع سوخت مصرفی بنزین بدون سرب معمولی
قدرت 201 اسب بخار
گشتاور  500 نیوتن متر
سرعت 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت 9.3 ثانیه
میزان مصرف سوخت (MPG یا همان میزان مسافتی که با یک گالن بنزین طی می‌شود) 27 الی 30 مایل
میزان انتشار گاز CO2 239-251 گرم در کیلومتر
ظرفیت مخزن سوخت تقریبا 93 لیتر
سایز چرخ‌های جلو P285/60VR18
سایز چرخ‌های عقب P285/60VR18
طول (در مدل 5 درب) 4970 میلی‌متر
عرض (در مدل 5 درب) 2000 میلی‌متر
ظرفیت صندوق عقب 620 لیتر در حالت 5 نفره

همچنین که این خودرو با داشتن ویژگی هایی از جمله:

تهویه مطبوع ۴ منطقه ای، روکش چرمی، ورود و استارت بدون کلید، صفحه نمایش ۹ اینچی لمسی، بلوتوث، دوربین دید عقب، صندلی های گرمشو و غیره می تواند بهترین گزینه برای مسافرت های درون یا بیرون شهری باشد.

در زیر به دیگر آپشن های این خودرو اشاره می کنیم:

  • دارای هفت ایبرگ و کیسه هوای پرده ای برای محافظت از ضربات جانبی به سر نشینان عقب
  • سنسور پارک در جلو وعقب خودرو و سنسور نور چراغ عقب و جلو
  • مجهز بودن به یخچال و سانروف
  • ضد بخار بودن شیشه عقب
  • دارای سیستم کروز کنترل

کمپانی تویوتا از محبوب ترین و معروف ترین شرکت های سازنده ماشین های سواری و شاسی بلند است که در تمام بازارهای جهانی جایگاه ویژه ای دارد. تویوتا لندکروز از جمله ماشین هایی است که می تواند باب میل همه افراد با هر سلیقه و علاقه ای باشد. این ماشین همانقدر که در خیابان ها جذابیت دارد و مورد استفاده قرار می گیرد در جاده های ناهموار هم عالی عمل می کند. این ماشین ها از جمله ماشین های بسیار قیمت بازار ایران هستند و قاعدتا همه افراد توان خرید آن را ندارد؛ بنابراین اجاره لندکروز برای کسانی که می خواهند لذت و هیجان رانندگی با یک شاسی بلند لوکس و لاکچری را تجربه کنند می تواند بهترین انتخاب باشد.

تویوتا لندکروز در دو مدل سپر بلند و سپر کوتاه در دسترس است که سپر بلند لندکروز پرطرفدارتر است. این خودروها معمولا در دو نوع ۶ سیلندر و تعداد اندکی ۸ سیلندر در بازار وجود دارند و به دلیل ویژگی ها، امکانات و مزیت های مختلفی که دارند گزینه بسیار خوبی برای مراسمات، تشریفات، تفریح، گشت و گذار و … است.

چرا اجاره تویوتا لندکروز؟

لندکروز در حال حاضر یکی از پرقدرت‌ترین خودروهای موجود در بازار ایران است. علاوه بر این، این خودرو بسیار جادار است و برای خانواده‌های پر جمعیت مناسب‌ترین اتومبیل محسوب می‌شود. ایمنی بالا یکی دیگر از فاکتورهایی است که محبوبیت لندکروز را به شدت افزایش داده است. بنابراین ما به عنوان یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین مجموعه‌هایی که در زمینه کرایه اتومبیل فعالیت دارد؛ به مشتریانی که برای سفرهای دسته جمعی خود نیاز به یک خودروی لوکس، جادار و ایمن دارند؛ اجاره خودرو لندکروز را توصیه می‌کنیم. همانطور که از مشخصات فنی و ظاهری این خودرو مشخص است؛ قدرت موتور، ظرفیت صندوق عقب و ظرفیت سرنشینان در لندکروز حرف اول را می‌زند و نقطه تمایز آن با سایر خودروهای رقیب و هر رده است.

ایمنی خودروی تویوتا لندکروز:

سیستم تویوتا safety sense روی تمام مدل های لندکروز به صورت استاندارد ارائه شده است.

این پکیج شامل مواردی مانند:

کروز کنترل هوشمند، تشخیص سیستم نقاط کور، هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک عبوری عقب، هشدار تصادف شاخ به شاخ، تشخیص عابر پیاده، نور بالای اتومات و ترمز اضطراری خودکار می باشد.

اجاره لندکروز در فرودگاه امام

همانطور که گفته شد افراد مختلف ایرانی یا اتباع خارجی ممکن است برای اهداف مختلف به تهران بروند و تمایل داشته باشند برای حمل و نقل و رفت و آمدهای خود از ماشین های لوکس و راحت استفاده کنند. بسیاری از شرکت های رنت کار مانند شرکت سورنا این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده اند که بتوانند اجاره لندکروز را در فرودگاه امام انجام دهند. در این حالت فرد باید تمامی مدارک شناساییی و اعتباری خود، هزینه ها و همچنین تاریخ و زمان بلیت خود را به شرکت ارائه کند و به محض وارد شدن به فرودگاه ماشین لندکروز مورد نظر خود را تحویل بگیرد.

رای تعیین قیمت اجاره خودرو تویوتا لندکروز لازم است که به فاکتورهای مختلف و متعددی توجه شود و نمی تواند هزینه ای قطعی برای آن در نظر گرفت. از جمله مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت کرایه خودرو می توان به مواردی همچون مدل ماشین، میزان کارکرد ماشین، ارزش ماشین، رنگ ماشین و شرایط شرکت رنت کار و … اشاره کرد. البته فاکتورهای دیگری همچون وجود راننده یا عدم حضور او، هزینه بنزین ماشین، جریمه های رانندگی، خسارت های احتمالی در تصادفات، تخفیفات فصلی و … نیز می توانند در تعیین قیمت نهایی اجاره لندکروز موثر باشند.

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو لندکروز

اجاره خودرو لندکروز در هر کدام از شرکت های رنت کار می تواند شرایط خاص خود را داشته باشد. از جمله مهم ترین مدارک مورد نیاز برای رنت تویوتا لندکروز می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارائه چک ضمانتی به مبلغ قیمت خودرو بدون درج تاریخ و در وجه حامل
  • پرداخت کل هزینه اجاره خودرو به هنگام تحویل خودرو
  • گواهینامه معتبر و داشتن کارت شناسایی
  • یک جلد سند مالکیت ملک تهران حداقل به ارزش خودرو یا جواز کسب معتبر یا مدارک مربوط به شرکت و روزنامه رسمی (یک مورد)
  • ارائه سفته یا چک به اندازه قیمت واقعی خودرو به عنوان ضمانت
  • پرداخت ودیعه نقدی (این ودیعه بعد از تحویل خودرو بازگردانده می شود)
  • همچنین اتباع خارجی که وارد تهران می شوند و قصد اجاره ماشین لندکروز را دارند باید مدارک زیر را ارائه کنند:
  • داشتن حداقل ۲۰ سال سن
  • داشتن گواهینامه رانندگی معتبر (بین المللی) به مدت ۶ ماه چون این افراد فقط ۶ ماه در ایران حق رانندگی دارند.
  • پرداخت کل مبلغ کرایه خودرو در هنگام تحویل آن
  • اصل پاسپورت و کپی آن
  • پرداخت ۵۰۰۰ دلار به عنوان ودیعه نقدی (پس از تحویل خودرو، بازگردانده می شود)

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره ماشین Land Cruiser”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خودرو ها

3.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

1.500.000 تومان

/ روزانه

1.000.000 تومان

/ روزانه

2.500.000 تومان

/ روزانه

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید