اجاره خودرو کیا اسپورتیج

اجاره خودرو KiA Sportage

امتیاز خودرو

اشتراک گذاری

روزانه :

1.500.000 تومان

ماهانه :

35.000.000 تومان

10%

مشخصات خودرو

لوگو کیا

برند

2004

4

سفید و مشکی

شاسی

بنزین

توضیحات خودرو

کیا اسپورتج یک کراس‌اور جمع و جور که ممکن است فضای خودرو یا بهره‌وری سوخت دیگر رقبا را نداشته باشد، اما ویژگی‌های جذاب دیگری را شامل می‌شود. سواری ملایم این خودرو آرامش مسافران را به‌همراه می‌آورد. چراغ‌های LED جلوی خودرو که دید خودرو را در شب بهبود بخشیده است، همین‌طور در زیر سپر در دو طرف چراغ‌های مه شکن قرار گرفته که همین مزیت‌ها باعث شده این خودرو در جدول بهترین خودرو برای سفرهای برون شهری قرار گیرد از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم تهویه مطبوع آن برای سرنشینان جلو، سیستم صوتی هوشمند به همراه ورودی IPOD و USB ، سقف پانوراما، آینه های برقی جمع‌شو، سنسورهایی برای پارک در جلو و عقب خودرو وجود دارد، گرمکن‌های موجود در صندلی‌های جلو خودرو که این قابلیت برای صندلی‌های عقب نیز قابل سفارش می‌باشد، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای و بسیاری موارد دیگر که می‌توان به آنها اشاره کرد.

توضیحات تکمیلی

موتور

4 سیلندر 16 سوپاپه

مصرف ترکیبی(لیتر)

9.6

وزن خالص(کیلوگرم)

1588

حجم موتور (سی سی)

2360

حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت)

180

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر(ثانیه)

10.4

قدرت (اسب بخار/دور در دقیقه)

177

گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه)

227

توضیحات

سواری نرم و راحت، هندلینگ اسپرت فوق‌العاده، کابین ممتاز و امتیاز‌های بالای کسب شده از نظر ایمنی همگی از جمله ویژگی‌هایی هستند که به کیا اسپورتیج برای رسیدن به بالاترین سطح از خودروهای کلاس SUV کمک کرده‌اند. موتور پایه اسپورتیج ممکن است در تامین نیروی سریع برای رانندگی پرسرعت در بزرگراه کاملا ایده‌آل نباشد؛ اما در کل عملکرد رضایت‌بخشی دارد. موتور توربوشارژی که در حال حاضر روی سری‌های جدید این خودرو کار گذاشته می‌شود شتاب بیشتری دارد. منظور از موتور پایه موتورهای 4 سیلندر 2.4 لیتری هستند که 181 اسب بخار قدرت و 175 پوند فوت گشتاور داشتند و روی مدل‌های قدیمی‌تر اسپورتیج نصب می‌شدند. اما در حال حاضر برای مدل‌های جدید از یک موتور 2 لیتری 240 اسب بخاری با گشتاور 260 پوند فوت استفاده می‌شود که به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک متصل شده است. این کراس اوور به طرز ماهرانه‌ای سواری چابکی دارد و سیستم تعلیق آن به اندازه‌ای نرم است که به این خودرو اجازه می‌دهد از روی دست اندازه‌ها سر بخورد. برای آشنایی بیشتر با این خودرو و نحوه اجاره خودرو کیا اسپورتیج از مجموعه سورنا سیر، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

معرفی خودروی کیا اسپورتیج

شرکت کیا موتورز از جمله شرکت های محبوب و پرطرفدار صنعت خودرو در کشور کره جنوبی می باشدکیا در سال ۱۹۹۴ میلادی شروع به کار کرد و یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده وسایل نقلیه موتوری به شمار می رود این شرکت در طی این سال ها، محصولات با کیفیت و مدرن قابل توجهی که هم از نظر ظاهر و هم از نظر عملکرد در بهترین رتبه قرار دارند را روانه بازار کرده است کیا موتورز از این طریق توانسته موفقیت های بیشماری را نصیب خود کند.اجاره اسپورتیج یکی از محبوب ترین محصولات شرکت کیاموتورز می باشد از سال ۱۹۹۳ میلادی به عنوان یک خودروی کامپکت کراس اوور تولید و روانه بازار شد و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت.نکته قابل توجه اینکه این خودرو از سال ۲۰۱۰ وارد بازار ایران شد و مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفت اما نسل سوم خودرو به علت جذابیت ظاهری و کیفیت فنی بالایی که از نسل های گذشته به ارث برده بود نظر افراد زیادی را به خود جلب کرد.

مشخصات فنی خودرو کیا اسپورتیج:

نسل سوم خودرو کیا اسپورتیج (SL)، می تواند توان مورد نیاز خود را با حجم موتور ۴/۲ لیتری و پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی با حداکثر توان خروجی ۱۷۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۲۷ نیوتن متر، تولید کرده و آن را از طریق یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک همراه با دو عدد دیفرانسیل به چرخ های جلو منتقل کند.سرعت خودرو اسپورتیج SL تنها در ۴/۱۰ ثانیه از سرعت صفر به سرعت ۱۰۰ میرسد.حداکثر سرعت این خودرو، ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است.مصرف ترکیبی سوخت این خودرو ۶/۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد.

طراحی اسپورتیج

یکی از ویژگی های قابل توجه و از نقاط قوت نسل سوم این خودرو، طراحی ظاهری آن می باشد بطوریکه طراحی ظاهری خودرو اسپورتیج SL با نسل های گذشته شباهتی ندارد و جذابیت خاصی را به خود اختصاص داده است در نمای کناری نسل سوم این خودرو، نظاره گر یک طراحی ساده و در عین حال لوکس هستیم که توانسته جلوه خاصی را به این خودرو بدهد در طراحی قسمت جلوی این خودرو نیز شاهد یک جذابیت و خلاقیت چشم نوازی هستیم به طوری که در جلوپنجره این خودرو معروف به پوزه ببر با چراغ‌های کشیده شده، حالتی قاطع به خود گرفته‌اندو نمای جذابی را در کنار طرح سپر به نمایش می‌گذارند.

اجاره خودرو اسپورتیج

در حال حاضر که با مطالعه این مقاله به اهمیت اجاره خودرو کیا اسپورتیج و ویژگی ها و امکانات جذاب خودروی کیا اسپورتیج پی بردید، درصورتی که قصد دارید یک روز هیجان انگیز را با اجاره اسپورتیج رقم بزنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که به شرکت هایی که خدمات اجاره خودروهای لوکس را ارائه می دهند مراجعه کنید.و این خودروی جذاب و رویایی را برای چند روز اجاره اسپورتیج کنید و لحظات هیجان انگیزی را برای خود رقم بزنید.

بررسی ۱۶ ویژگی کیا اسپورتیج

کیا اسپورتیج یک SUV کوچک است که با خودروهای نیسان قشقایی ، Renault Kadjar و Seat Ateca رقابت می کند. این خودرو جزء، خودروهای مورد علاقه مسافران قرار گرفت، برای آشنایی با انواع خودروهای اجاره‌ای به مقاله ما در این رابطه مراجعه فرمایید.در حالی که در بیش از دو دهه در یک فرم یکسان ارائه شد، این خودروی کیا اسپورتیج است که در سال ۲۰۱۰ به عنوان خودروی تعیین کننده و تغییردهنده بازی در شرکت کیا معرفی شد خطوط تولید خودروهای کره ای به مدت طولانی دارای اتومبیل های ارزشمند با ضمانت طولانی بوده است اما قیمت گران آنها موجب می شد که افراد کمتر به خرید آنها تمایل داشته باشند. تا اینکه این خودروی SUV جذاب و شیک وارد بازار شد.

به طور قابل پیش بینی، به محض خروج از نمایشگاه ها به شرکت کیا کمک کرد تا فروش خود را بیش از دو برابر در طول شش سال افزایش دهد. اما، ظاهر شگفت انگیز آن هرگز موجب نشد که رانندگی آن نیز به همان اندازه عالی باشد این طرح جایگزین برای اصلاح ایرادات قبلی آن ارائه شده است، در حالی که جلوه ظاهری قبلی خود را حفظ می کند. در حقیقت، به شما کمک می کند ترکیبی عالی از ظاهر و موتور قدرتمند مدنظر خود را با دقت انتخاب کنید، می توانید از خرید شخصی خود لذت ببرید، چه در حالی که پرداخت به صورت پول نقد و یا طی اقساط ماهانه باشد با توجه به این موضوع، آیا آخرین مدل کیا اسپورتیج سزاوار مکانی در لیست خرید SUV شما است؟ و بر روی چه مدلی باید پول خود را صرف کنید؟ ادامه مطلب را بخوانید تا متوجه شوید رانندگی با کیا اسپوریج چگونه است و چه میزان آرامش دارد

  • عملکرد کیا اسپورتیج

سطح ابتدایی ۱٫۶ بنزینی توربو شارژ ندارد، بنابراین اگر بخواهید هر زمان باعجله و به سرعت رانندگی کنید، احتیاج به چرخش سخت موتور خواهید داشت که آن را به فشار می اندازد. نسخه ی بنزینی ۱٫۶ توربو شارژر T-GDi قوی تر، مخصوصا در رانندگی با دور موتورهای پایین است شما می توانید این موتور را با دنده دستی استاندارد شش سرعته و یا جعبه دنده اتوماتیک هفت سرعته اختیاری داشته باشید.

با آرامش و راحتی در کیا اسپورتیج رانندگی کنید کیا اسپورتیج گویی به گونه ای طراحی شده است تا نسبت به اکثر رقیبانش حالت اسپورت تری داشته باشد. در حالیکه نیسان قشقایی ظاهری منطقی و انعطاف پذیر دارد و از اکثر ناهمواری های جاده به طور موثری عبور می کند. به طور کلی، کیا محکم تر و انعطاف پذیرتر به نظر می رسد، بدون توجه به اینکه شما با چه سرعتی در حال حرکت هستید رانندگی با آن هرگز باعث ایجاد لرزش بیش از حد نمی شود، اما کیا قطعا پایین تر از آنچه که شما به طور مطلوب از یک SUV خانوادگی انتظار دارید می باشد، حتی با چرخ های نسبتا کوچک ۱۷ اینچی. ما قطعا توصیه می کنیم استفاده از چرخ های ۱۹ اینچی اجتناب کنید.

  • قدرت کنترل کیا اسپورتیج

SUV های کوچک لازم نیست که به طور خاص در حین رانندگی قابل کنترل باشند، اما این نکته بدی نیست که اسپورتیج انحناهای بدنه خود را به گونه ای طراحی کرده است که کنترل خودرو را راحت تر کند. در این مورد قطعا بهتر از قشقایی یا Kadjar عمل می کند و حتی در جاده های مرطوب نیز کنترل آن کار راحت تری است، هرچند Seat Ateca حتی عملکرد بهتری را ارائه می دهد.

متاسفانه، اسپورتیج برای رانندگی با سرعت بالا گزینه مناسبی نیست. دلیل آن نیز به طور کامل مرتبط با کنترل فرمان است، که به طور عمدی در حالتی که سرنشینان زیادی سوار آن هستند به صورت مصنوعی طراحی شده است و به شما اطلاعات کافی در مورد آنچه که چرخ های جلو انجام می دهند را ارائه نمی دهد. این خودرو همچنین در سرعت های پایین بسیار سنگین به نظر می آید، که باعث می شود پارک کردن آن را بیش از آنچه که به نظر می رسد سخت کند

  • محدوده دید در کیا اسپورتیج

اسپورتیج محدوده دید نسبتا خوبی با توجه به ستون های بدنه و آینه های موجود در طرفین فراهم می کند، اما موقعیت بالای پنجره عقب و اندازه کوچک آن در کنار ستون های ضخیم عقب می تواند در موقعیت های خاص، رانندگی را دشوار کند با این حال، به دنبال مدل های ۲ و یا بالاتر باشید که دارای سنسور پارک عقب و یک دوربین عقب استاندارد هستند. شرم آور است که نمایشگر نقطه کور فقط در مدل های بالاتر از ۴ گنجانده شده است.

  • صفحه نمایش اطلاعات در کیا اسپورتیج

سطح ورودی اولیه مدل ۱ بسیار مبتدی است و تنها کیا اسپورتیج است که صفحه نمایش رنگی ندارد. ما توصیه می کنیم مدل ۲ را خریداری کنید که به یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با صفحه نمایش ناوبری ماهواره ای و نقشه یابی اروپا، یک درگاه USB، یک رادیو DAB و بلوتوث مجهز شده است. سرعت پاسخگویی صفحه نمایش نسبتا سریع است و از دکمه های میانبری استفاده شده است که به راحتی می توانید بین توابع عملکردی مختلف حرکت کنید با قدم نهادن به مدل های ۳ یا بالاتر یک صفحه نمایش بزرگتر ۸٫۰ اینچی و یک ورودی USB برای کسانی که تمایل به شارژ گوشی خود در صندلی های عقب دارند، تعبیه شده است. چیزی که کیا ارائه نمی دهد، Apple CarPlay یا جایگزین Android آن است که اجازه استفاده کامل از گوشی شما را می دهد، تماس handsfree، ادغام موسیقی، استفاده از نقشه های گوگل، پیام دادن و غیره که به سادگی با اتصال گوشی شما به درگاه USB امکان پذیر می شود.سیستم صوتی استاندارد شش کاناله که در مدل های ۱ و ۲ ارائه می شود کیفیت صدای بالایی را ارائه می کند، اما در مدل های ۳ و بالاتر از هشت بلندگو و یک ساب ووفر استفاده شده است که باعث می شود صدای واضح تر با اعوجاج کمتر در صداهای بالا ارائه شود.تشریفات سورنا سیر آماده ارائه خدمات اجاره خودرو در تهران و اجاره ماشین در اکثر شهرها می باشد.

  • کیفیت ساخت کیا اسپورتیج

فضای داخلی کیا اسپورتیج هوشمند به نظر می رسد، با ترکیبی از پلاستیک مات و برخی روکش های فلزی، در حالی که در مدل های ۳ و بالاتر از روکش های براق سیاه و سفید در داشبورد و بخشی از اثاثیه یا لوازم جانبی از چرم استفاده شده است تمام مدل ها نیز دارای یک فرمان و دسته دنده چرمی می باشند و در مدل های ۲ یا بالاتر می توانید چرم را بر روی جا دستی های صندلی نیز مشاهده کنید فضای داخلی به طور کلی احساسی کاملا یکپارچه ایجاد می کند و سوئیچ ها و دکمه های تهویه هوا نسبتا خوب است، اما برخی از مواد، به ویژه پلاستیک مات در مدل های پایین تر، تعریف چندانی ندارند در کل، Ateca Seat و نیسان قشقایی کمی در طراحی فضای داخلی برتری دارند، اما فقط اندکی.

  • فضای جلویی کیا اسپورتیج

رانندگان قد بلند باید به طور جدی از صندلی های قابل تنظیم الکتریکی و سقف شیشه ای پانوراما کمتر استفاده کنند، چرا که هر دو باعث کاهش فضای بالا سر راننده می شود در غیر این صورت، اسپورتیج فضای مشابهی در مقایسه با رقیبان خود در صندلی های جلو عرضه می کنددسترسی در این فضا خوب است، درب ها نسبتا عریض هستند و تا تقریبا ۹۰ درجه چرخش می کنند، و فضای زیادی وجود دارد که بتوان بر روی صندلی ها قرار گرفت و ارتفاع کافی برای یک فرد بالغ متوسط را دارا می باشد جیب درب ها به اندازه کافی بزرگ است که بتوان یک بطری کوچک آب را به راحتی در آن قرار داد و دو جا لیوانی ثابت در پشت دنده وجود دارد که برای قرار دادن اکثر لیوان های سفری یا ماگ ها مناسب می باشند.

  • فضای عقب کیا اسپورتیج

باز هم، کیا اسپورتیج با اکثر رقبای خود در این منطقه مقایسه می شود، با فضایی کافی برای قرارگیری پا، سر و آرنج دو بزرگسال قد بلند که بتوانند در آن احساس راحتی کنند یک تونل مرکزی کم ارتفاع در وسط، فضای بیشتری نسبت به رقبای خود برای مسافر میانی باقی می گذارد، اما صندلی های تخت و صاف به این معنی است که سرنشینان از سفرهای طولانی لذت نخواهند برد همه مدل ها جیب هایی در پشت صندلی های جلو، دو قلاب و یک دستگیره عقب مرکزی تاشو که دارای دو جا لیوانی است، دربرمی گیرند. جیب های در دسترس سرنشینان عقب به اندازه کافی بزرگ هستند که بطری های ۰٫۵ لیتری را به راحتی در خود جای دهند.

  • انعطاف پذیری صندلی در کیا اسپورتیج

این حوزه، جایی است که اسپورتیج از بسیاری از رقبای خود از جمله Ateca Seat پیشی می گیرد. صندلی های عقب به صورت ۴۰/۶۰ تقسیم شده و با یک زاویه رو به عقب خم می شوند، در حالی که اکثر رقبا دارای صندلی های عقب ثابت هستند همچنین صندلی های عقب به راحتی می توانند با کشیدن اهرم در کنار صندلی ها (همان اهرمی که به شما اجازه می دهد که صندلی را به عقب بکشید) به حالت طبیعی برگردند، هرچند شرم آور است که در کف اتاق خودرو اهرمی برای پایین و بالا آوردن صندلی وجود ندارد صندلی های جلو به لحاظ ارتفاع قابل تنظیم هستند که در تمام مدل ها یافت می شوند. اما در مدل های ۴ و بالاتر می توانید از ۸ حالت تنظیم درجه الکتریکی بهره ببرید. هرچند هنوز پشتیبانی از کمربند به صورت قابل تنظیم برای مسافران جلو وجود ندارد.

  • فضای پا در کیا اسپورتیج

اسپورتیج دارای یک فضای پای بزرگ است، با کفی که با باز کردن فضای پا و صندلی های عقب (هنگامی که آنها تا شده اند) قابل تنظیم است حتی با حفظ موقعیت های صندلی های عقب، فضای پا در کیا از Seat Ateca بیشتر است، نه به لحاظ ارتفاع، و یک فضای مربع شکل را ارائه می دهد. اما، انحناهای فرمان کمی از این فضا را اشغال می کند با این حال، اسپورتیج یکی از بهترین فضاهای پا در این کلاس را دارا می باشد و بیش از اندازه بزرگ برای یک فرد بزرگسال می باشد.

  • تجهیزات کیا اسپورتیج

کیا واقعا بر روی طراحی گزینه ها زمان و انرژی زیادی را صرف نمی کند. شما فقط باید مدلی را انتخاب کنید که به بهترین شکل متناسب با نیازهای شما باشد، پس از آن تنها سوال باقیمانده این است که آیا مایل هستید خودرویتان دارای رنگ متالیک باشد یا نه. احتمالا شما می خواهید، زیرا تنها رنگ بدون هزینه سفید یا سیاه است محدوده مدل ها بسیار ساده است و از شماره ۱ تا ۴ شماره گذاری شده است، با این تعریف که ۱ سطح ابتدایی و ۴ پیشتاز این مدل است مدل های KX دارای قابلیت رانندگی چهار چرخ هستند، اما دقیقا همان تجهیزاتی را دارند که شماره مدل مربوطه مشخص می کند، شما می توانید هر چهار مدل را در حالت رانندگی چهار چرخ دریافت کنید. یک مدل اسپورت تر GT Line نیز در دسترس است ما مدل ۲ را گزینه منطقی تری می دانیم که یک صفحه نمایش لمسی ۷٫۰ اینچی رنگی، یک دوربین عقب، سنسور پارک عقب، چراغ های خودکار به همراه پاک کن، شیشه های عقب ایمن با چرخ های ۱۷اینچی را دارا می باشد.

  • ایمنی و امنیت کیا اسپورتیج

با استفاده از شش کیسه هوا و پشتیبانی ثابت (که کمک می کند تا با اثرات چرخش مقابله کند) حتی در مدل های ابتدایی نیز استاندارد است، اسپورتیج به لحاظ کیت ایمنی قابل رقابت با سایر مدل ها است مدل ۲ حتی بهتر است، از آنجا که محدودیت سرعت جاده را بر روی داشبورد نشان می دهد، و همچنین مجهز به هشداردهنده و قابلیت کمکی حرکت بین خطوط و به چراغ های جلو اتوماتیک مجهز است با این حال، شرم آور است که نظارت بر نقطه کور و ترمز خودکار اضطراری، که به طور خودکار سرعت خودرو را در صورت احساس کردن یک تصادف به آرامی کاهش می دهد، فقط در مدل های ۴ و بالاتر وجود دارد بعضی از رقبای موجود در این کلاس خودرو مجهز به سیستم AEB هستند، چرا که امروزه یک قطعه مهم از کیت ایمنی خودروها محسوب می شود، به طوری که کیا در تولیدات آتی خود آن را به عنوان یک گزینه حتی در مدل های پایین و ارزان نیز عرضه خواهد کرد کیا اسپورتیج یکی از ده ها خودرویی می باشد که تشریفات سورنا سیر برای اجاره خودرو و اجاره ماشین به شما عرضه می کند تا رانندگی دلنشینی داشته باشید. برای اجاره ماشین در تهران انواع خودروهای سدان نیز به شما ارائه می شود.

شرایط و قوانین رنت کیا اسپورتیج

مجموعه سورنا سیر در راستای تسهیل امور اداری، شرایطی را در نظر گرفته است که فراهم کردن آن برای بیشتر مشتریان کار ساده‌ای است. ارائه مدارک هویتی اولین گام برای عقد قرارداد است. کارت ملی و گواهینامه معتبر تنها اسناد هویتی هستند که قبل از عقد قرارداد باید به رویت همکاران ما برسند. به غیر از مدارک شخصی، برای اجاره خودرو کیا اسپورتیج باید مدارک تضمینی نیز ارائه دهید. سند ملکی به ارزش خودرو یا جواز کسب معتبر دو مدرک تضمینی مورد پذیرش این مجموعه هستند. البته مشتریانی که توانایی تامین این مدارک را ندارند می‌توانند با مشورت با کارشناسان ما از مدارک تضمینی دیگری مانند چک بانکی معتبر نیز استفاده کنند. برای اطلاع دقیق‌تر از شرایط اجاره خودرو در مجموعه سورنا سیر، می‌توانید به صورت تلفنی با ما در تماس باشید.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره خودرو کیا اسپورتیج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خودرو ها

3.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

1.500.000 تومان

/ روزانه

1.000.000 تومان

/ روزانه

2.500.000 تومان

/ روزانه

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید