اجاره خودرو کیا Optima

اجاره ماشین کیا اپتیما

امتیاز خودرو

اشتراک گذاری

روزانه :

1.500.000 تومان

ماهانه :

35.000.000 تومان

10%

مشخصات خودرو

لوگو کیا

برند

2015

4

سفید و مشکی

سدان

بنزین

توضیحات خودرو

اگر به دنبال اجاره یک خودروی کاملا ایمن، پر از آپشن‌های هیجان‌انگیز و جادار هستید؛ اجاره خودرو کیا Optima شاید تنها گزینه مناسب پیش روی شما باشد. کیا اپتیما در واقع یک سدان سایز متوسط است که در حال حاضر از هوندا آکورد، تویوتا کمری و نیسان آلتیما می‌توان به عنوان رقیبان اصلی آن در بازار یاد کرد. این خودرو از یک موتور چهار سیلندری 2.4 لیتری استاندارد استفاده می‌کند که 185 اسب بخاری قدرت دارد. موتور توربوشارژ 1.6 و 2 لیتری چهار سیلندری که روی برخی از سری‌های اپتیما نصب می‌شوند نیز به ترتیب 178 و 245 اسب بخار قدرت دارند. موتورهای 2.4 و 2 لیتری اپتیما مجهز به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک هستند. اما سری‌هایی که از موتور 1.6 لیتری در تولید آنها استفاده می‌شوند با یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک جفت می‌شوند. اپتیما در لیست پرفروش‌ترین سدان‌های کمپانی کیا قرار دارد و یکی از چند خودرویی است که اجاره آن معمولا مقرون‌به‌صرفه و توجیه‌پذیر می‌باشد. در این مقاله بیشتر در مورد نحوه اجاره خودرو کیا Optima از سورنا سیر توضیح می‌دهیم.

توضیحات تکمیلی

تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ

۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ

حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت)

210

حجم موتور (سی سی)

2359

قدرت (اسب بخار/دور در دقیقه)

177 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر(ثانیه)

9.5

وزن خالص(کیلوگرم)

1475

مصرف ترکیبی(لیتر)

7.9

موتور

4 سیلندر 16 سوپاپه

گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه)

229

توضیحات

اپتیما پرفروش ترین خودروی کیا در سال ۲۰۱۵ شناخته شده است. این ماشین با حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب ۰ الی ۱۰۰ ، ۱۰ ثانیه ای خود مورد علاقه بسیاری از مردم قرار گرفت.برای اجاره خودرو کیا اپتیما و شرایط اجاره ماشین و مشخصات فنی این اتومبیل و … می توانید با ما همراه باشید تا به صورت کامل در مورد آن توضیح دهیم.

از دیگر امکانات این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۱۰ عدد کیسه هوا
  • سیستم استارت بدون کلید و قفل مرکزی با ریموت
  • سیستم برقی برای تنظیم آیینه ها و صندلی ها
  • سیستم یخ زدایی شیشه های جلو
  • و دیگر امکانات..

بررسی عملکرد کیا اپتیما مدل ۲۰۱۶

در حالت نرمال ، سیستم انتقال قدرت خودرو به سرعت دنده معکوس می کشد ، زیرا این اتومبیل، یک اتوموبیل ۶ دنده است و برخلاف گیربکس های ۸ یا ۹ سرعته ، دنده معکوس خیلی سریع اتفاق می افتد. انتقال نیرو مانند خودروهای ۸ یا ۹ دنده سریع نیست و عکس العمل “غیرمکانیکی/ارتجاعی” منحصر به فرد، که در دیگر خودروهای این کلاس یافت میشود را ندارد. فرمان نرم تر است و عکس العمل زیادی که نسبت به کوچکترین حرکت از خود نشان می دهد چندان خوشایند نیست ؛ تقریبا شبیه بازی های ویدئویی است که هر قدر هم خوب از فرمان استفاده کنید باز هم حرکات خودرو غیر قابل پیش بینی است . علاقه‌مندان به اجاه خودرو کیا اپتیما می‌توانند برای مشاهده قیمت‌های آن به صفحه مربوطه مراجعه نمایند.

موتور کیا اپتیما ۲۰۱۶ با یک توربوی کوچکتر و منحنی گشتاوری که گشتاور بیشتری را با سرعت های پایین تر تولید می کند، بهینه شده است . کمپانی کیا اذعان دارد که اپتیما ۲۰۱۶ دارای بیشترین نیرو در شتاب ناگهانی در هنگام دور گرفتن خودرو است مدل جدید اپتیما از توربوی کوچکتری استفاده می کند که پر سر و صداتر به نظر می رسد و محدوده توان گسترده تری دارد که این تغییر نسبتاً خوبی است کیا اپتیما ۲۰۱۶ سواری فوق العاده نرمی دارد. اپتیما به خوبی از پس تمام موج ها و ناهمواری های جاده ( البته به جز دست اندازهای بزرگ ) بر می آید به گفته ی کیا، شاسی خودرو بازبینی شده و ترکیبی از فولاد مقاوم و فوق مقاوم در آن بکار رفته است؛ همچنین سیستم تعلیق خودرو و قطعات آن به منظور بهبود دینامیک شاسی تغییر کرده است که این تغییرات نتیجه بخش می باشد .

اپتیما ماشین تقریباً بی سروصدایی است. درهنگام رانندگی اندکی صدای باد می آید و صدای جاده هم خیلی کم در داخل اتاق ماشین به گوش می رسد. کیا می گوید تغییرات شاسی به منظور بهبود دینامیک خودرو، در جهت کاهش سروصدا و لرزش اتاق نیز بوده است و میبینیم که تغییرات در این زمینه هم تاثیرگذار می باشد سرنشینان صندلی جلو خوشحال باشند چراکه حالا آن ها هم همان تنظیمات صندلی که راننده دارد از جمله تنظیم ارتفاع را دارند؛ بنابراین افرادی که قد کوتاهی هم دارند می توانند انتهای جاده را بهتر ببینند . در اپتیما Lx، صندلی سرنشینان هم قابلیت تنظیم ارتفاع دارد البته در مدل SXL ارتفاع محافظ گودی کمر صندلی سمت شاگرد مانند راننده قابل تنظیم نیست .

کیا می گوید که سیستم کنترل مرکزی ، مایل به سمت راننده است اما نه آنقدر که نتوان به راحتی از سمت شاگرد تنظیمات هوای داخل خودرو را انجام داد یا مسیریاب را دید . درواقع ، اگر کیا نگفته بود که کنترل به سمت راننده مایل است ، ممکن است اصلا متوجه آن نشوید در کل، طراحی داخلی آن خوب است اما ضعف آن یک تصمیم در طراحی داخلی است. کیا داشبورد را با یک خط افقی که یک قطعه تزئینی روی آن قرار دارد طراحی کرده است بالای این خط یک صفحه ی لمسی و زیر آن دکمه های کنترل قرار دارند طراحی تقریباً مناسبی است به جز اینکه جلوی سرنشین یک سطح وسیع خالی داشبورد قرار میگیرد و به نظر چندان خوشایند نمی آید و طرح و نقش داشبورد هم کمکی به بهتر شدن این قضیه نمی کند این مساله در حین رانندگی چندان اهمیتی ندارد اما جلوه خوبی هم برای سرنشین کنار راننده ندارد .

تنها نقطه ضعفی که می توان روی آن دست گذاشت بوق این خودرو است که طرح روی پلاستیک و قاب گرد آن توی ذوق می زند و آن قدر که از آن توقع داریم، لوکس نیست فضای خوبی برای سرنشین صندلی جلو وجود دارد که به هیچ وجه احساس ناراحتی روی صندلی نمی کند. همچنین مجموعه ی خوبی از محفظه ها برای قرار دادن وسایل مثل شیشه آب ، تلفن و دفترچه یادداشت وجود دارد فضای صندلی های پشت با دیگر اتومبیل های آن کلاس رقابت می کند . قرارگیری صندلی راننده دقیقاً به گونه ای است که فضای مناسبی برای قراردادن پاها در صندلی عقب ایجاد می کند . کمی زانوها بالا می آیند اما درحدی نیست که در رانندگی طولانی مدت آزاردهنده باشد . قطعاً بدتر از سایر خودروهای سایز متوسطی که تاکنون پشت آنها نشسته اید، نیست حتی با وجود سانروف پاناروما در مدل SXL فضای بالاسری کافی هم وجود دارد .

کیا در مدل اپتیمای سال ۲۰۱۶ موتور جدیدی به آن اضافه کرده است که توان آن ۱۷۸ اسب بخار است . موتور چهارسیلندری ۱٫۶ لیتری توربو شارژ که دارای یک سیستم انتقال نیروی ۷ دنده ه است کیا اپتیما ۲۰۱۶ تعویض دنده کاملاً روانی دارد اما نه به آن سرعتی که فکر می کنید بطوریکه برخی این مدل را “تنبل” نیز توصیف می کنند اتاق مدل LX 1.6 T هم آرام به نظر می آید . روکش صندلی ها مقاوم و با کیفیت به نظر می رسد با این وجود جلوه ی چندان قابل توجهی ندارد . البته خیلی هم بد نیست اما سرآمد این رده هم محسوب نمی شود . ظاهر کلی داخل اتومبیل ( از جمله دوخت و تقسیمات افقی داشبود ) در این تیپ هم وجود دارد و گرچه به اندازه ی مدل SXL شیک نیست، با این وجود حرف هایی برای گفتن دارد مصرف سوخت LX 1.6 T در شهر ، بزرگراه ، و ترکیب شهر و بزرگراه به ترتیب ۸/۵ ، ۶ و ۷/۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است . به طور مقایسه ای ، این مقادیر برای مدل SXL برابر است با ۱۰/۵ ، ۷/۵ و ۹/۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است .

باتوجه به بهسازی های صورت گرفته و به خصوص مصرف سوخت این مدل ، در بین خریداران مقتصد ، آینده ی روشنی برای این خودرو پیش بینی می شود طراحی جدید اپتیما ۲۰۱۶ تلاش خوبی بود و این اتومبیل را در بخش بالای این کلاس قرار داد. برجسته ترین تغییرات ایجاد شده در این طرح عبارتند از تقویت شاسی و افزایش کیفیت داخل اتاق؛ و علیرغم اینکه برخی از گزینه های طراحی داخلی آن چندان مورد توجه نیست و در نظر گرفتن موتور جدید آن ، مورد قابل توجهی در طرح جدید کیا یافت نمیشود که نشان دهنده عملکرد ضعیف آن باشد . این مساله در مورد خودرویی که تاکنون شروع و عملکرد خوبی داشته اهمیت پیدا می کند به لطف تلاش های پیتر شایرر، نسل اول اپتیما (Optima) بدون شک ماشینی با ظاهر بسیار خوب بود. این خودرو در کنار اسپورتیج (Sportage) به شرکت کیا کمک کرد تا تصویر قبلی خود را از ذهن مردم پاک کند.

به نظر می رسد که انقلاب برای این مدل جدید، به تکامل آن منجر شده است. در جلوی آن، شبکه ای مشابه “دماغ ببر” طراحی شده است، در حالیکه تغییر شکلی جزئی و افزودن مقداری کروم به آن نیز در دستور کار قرار گرفته است. چراغهای جلو و سپر جلوه بیشتری پیدا کرده اند، در حالی که در عقب چراغ های عقب بزرگتر شده و در این مدل جدید از LED در ساختار آنها استفاده شده است. پلاستیک های ارزان قیمت سینه خودرو و دکمه های بسیار زیاد برای ماشین های قدیمی هیچ مزیتی نداشته اند، در حالیکه از لحاظ پیشرفت و دینامیک رانندگی، پایین تر از حالت معمول نیز بوده اند. به همین دلیل مشتریان علاقه بیش از اندازه به این ماشین نشان دادند، اما تنها این ماشین نیست که در رنبه بهترین‌ها قرار دارد. برای آشنایی با انواع خودروهای اجاره‌ای به صفحه ما در این رابطه مراجعه نمایید.

با در نظر داشتن این موضوع، شرکت کیا قطر چرخ ها را ۱۰ میلیمتر، عرض آن را ۲۵ میلیمتر و ارتفاع را ۱۰ میلی متر افزایش داد. بدنه با ۵۰ درصد فولاد بیشتر با مقاومت بالا نسبت به قبل ساخته شد، در حالیکه استفاده از چسب سازه ای به میزان ۴۵۰ درصد افزایش داشته است. این باعث افزایش استحکام پیچشی به میزان ۵۰ درصد می شود که به ایمنی، پالایش و کنترل بهتر آن کمک می کند. همچنین یک لینک اضافی در پایین برای تعلیق عقب و مقاومت بالا در برابر صدا تعبیه شده است.

امکانات استفاده شده در کیا اپتیما

همچنین در صندوق عقب آن از ویژگی های ایمنی فعال در دسترس استفاده شده است، از دیگر امکانات این ماشین، مانند کمک به حرکت بین خطوط، یک مانیتور برای مشاهده اطراف، کنترل کروز فعال، ترمز اتوماتیک، زنگ هشدار ترافیکی و کنترل نظارت بر نقاط کور. مانند مدل قدیمی، هنوز یک اتاق شیک را دارا می باشد که یک فضای داخلی وسیع را ارائه می دهد. بر خلاف مدل قدیمی، در حال حاضر امکانات و فضای دخلی آن باکیفیت تر و شیک تر به نظر می آید. مهم این است که از هر گونه قطعه پلاستیکی جامد و چسبنده در مناطقی که در معرض دید است استفاده نشده که ظاهری جذاب و شیک به فضای داخلی خودرو داده است.

داشبورد و درب های خودرو شما را تحریک می کند که سوار این خودرو شوید، در حالی که دکمه ها هنگامی که فشرده می شوند، یک عملکرد مناسب و محکم از خود نشان می دهند. فقط دکمه های بخاری و سیستم صوتی کمی انعطاف پذیرتر هستند. تعداد دکمه ها کم است، هرچند برخی از کنترل کننده ها در کنار اهرم دنده خیلی مبتکرانه نیستند. نسخه های ۷ و ۸ اینچی سیستم نمایشگر لمسی به راحتی قابل استفاده هستند و به نظر می رسد بدون اشکالات نرم افزاری می باشند. دارای ردیاب ماهواره ای استاندارد است.

صندلی های جلو و عقب بسیار راحت هستند که با پارچه یا چرم پوشانده شده اند و احساس راحتی و آرامش در آنها دیده می شود. تنظیمات زیادی برای صندلی راننده نیز وجود دارد، و همچنین شش فوت فضا برای سرنشینان عقب، فضای فوق العاده وسیعی را برای آنها ایجاد می کند. در قسمت تجهیزات جلویی، سه وضعیت برای هر دو حالت Saloon و Sportswagon وجود دارد که برای تنظیم وضعیت مورد نظر قابل تغییر است.

ویژگی های کیا اپتیما

در ابتدا وضعیت سطح ۲ را انتخاب کنید و از آلیاژهای ۱۷ اینچی، پنجره های الکتریکی، آینه های تاشو آکاردئونی، تلسکوپی و حسگرهای پارکینگ در بیرون خودرو استفاده کنید، در حالی که در داخل دو کنترل کننده هوا، دوربین عقب، بلوتوث، DAB ، رادیو، کنترل کروز و پورت های USB در جلو و عقب به صورت فعال وجود دارد با ارتقا به یک سطح بالاتر، Optima شما به آلیاژهای۱۸اینچی، صندلی راننده با هدایت الکتریکی، گرمکن صندلی های جلو و کنترل فرمان و سیستم فرمان و تکنولوژی ایمنی Kia مجهز خواهد شد، در حالی که در مدل GT-Line S خودرو شما مجهز به یک کیت بدنه اسپورت، اگزوز دوگانه، چراغهای جلو LED، نورپردازی انعطاف پذیر در خارج، و امکانات لوکس از قبیل شیشه های دودی در عقب، تهویه صندلی های جلو، گرمکن های صندلی عقب، لوازم داخلی چرمی، دوربین ۳۶۰ درجه ای و شارژر تلفن بی سیم در داخل خواهد بود.

میزان سر و صدا کاهش قابل توجهی داشته است. شما هنوز هم ممکن است در سرعت های بالاتر از میل لنگ صداهایی بشنوید، اما میزان آن به هیچ وجه به اندازه مدل های دیگری که از موتور مشابه استفاده می کنند نیست. این مدل نه تنها کارکرد آرام تری دارد، بلکه به طور معناداری از قدرت پیشران ۱۲۵۰ دور در دقیقه استفاده می کند. این قدرت هرگز در ۱۰٫۰ ثانیه به خودروی شما سرعت ۱۰۰ کیلو متر در ساعت نمی دهد، اما تقریبا در تمام اوقات بیشتر از حد کافی است از یک گیربکس اتوماتیک هفت سرعته با دو کلاچ اختیاری استفاده شده است، اما افزایش سرعت از ۰-۱۰۰کیلومتر در ساعت حدود ۱۱ ثانیه طول می کشد. سیستم تعلیق هنوز هم در حالت ایمن است، اما این به نظر می رسد در حالت اسپورت عملکرد بهتری داشته باشد. کنترل بدنه خوب است در حالی که میزان لرزش به حداقل رسانده شده است. هرچند به نظر می رسد برخی ناهمواری های سطح جاده از طریق بدنه به داخل اتاق منتقل می شود، به خصوص درزهای انبساط روی پل ها با لبه های تیز را بیشتر احساس می کنید.

عملکرد این خودرو به طور کلی نسبتا سازگار است، با این حال، سطوح ناهموار باعث آسیب پذیر شدن اپتیما می شوند که توصیه می شود کمتر در این سطوح ناهموار تردد کنید. نقاط قوت مدل قدیمی حفظ شده اند، اما اتاق بی کیفیت، سیستم عایق سر و صدا و سیستم کنترل بحث برانگیز آن اصلاح شده اند. هیچ شکی وجود ندارد که فضای داخلی مدل جدید راحت و دلپذیر است، در حالی که تقریبا ممکن است در صندلی های عقب گم شوید.

شرایط و قوانین اجاره کیا اپتیما

مجموعه سورنا سیر با هدف تسهیل دسترسی به انواع خودروهای اجاره‌ای لوکس و معمولی، شرایطی را در نظر گرفته است که کلیه مشتریان عزیز بتوانند متناسب با بودجه در نظر گرفته شده؛ خودروی مورد نظر خود را تهیه کنند. بر همین اساس سعی شده تا از وضع قوانین سخت‌گیرانه در قرارداد اجاره اجتناب و به جای آن شرایطی در نظر گرفته شود که همه اقشار جامعه بتوانند از خدمات این مجموعه نهایت بهره را ببرند.
مدارک شناسایی مانند کارت ملی و گواهینامه معتبر شخصی که قرار است قرارداد اجاره به نام او امضا و ثبت شود؛ جزء اولین مدارک و مستنداتی هستند که باید در زمان عقد قرارداد به رویت همکاران ما برسند. علاوه بر این مدارک، ارائه سند ملکی یا جواز کسب نیز مورد نیاز است. البته مشتریان عزیزی که قادر به تهیه این مدارک تضمینی نیستند می‌توانند از یک فقره چک معتبر بدون تاریخ و در وجه حامل به عنوان تضمین استفاده کنند و برای اطلاع بیشتر از اجاره خودرو کیا Optima یا کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره خودرو کیا Optima”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خودرو ها

3.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

1.500.000 تومان

/ روزانه

1.000.000 تومان

/ روزانه

2.500.000 تومان

/ روزانه

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید