آشنایی با خودروهای سلبریتی‌های مشهور ایران

Famous Iranian celebrity cars

زندگی بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و هنرمندان مشهور همیشه زیر ذره‌بین نگاه مردم قرار دارد. دانستن اینکه از چه برندی خرید می‌کنند، به کدام کشورها سفر می‌کنند، چه ماشینی سوار می‌شوند و… برای خیلی از افراد جذابیت دارد. در این مقاله با خودروهای سلبریتی‌های ایران آشنا می‌شویم.

ممکن است به دلیل ترافیک زیاد کلان‌شهری مثل تهران قید داشتن خودروی شخصی را زده باشید، اما اگر برای چند روز نیاز به استفاده از ماشین داشته باشید اجاره ماشین گزینه مناسبی برای شماست.

 

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش از خوانندگان موسیقی پاپ است که تا به حال هشت آلبوم رسمی به بازار ارائه کرده است. در کارنامه هنری او علاوه بر خوانندگی، آهنگسازی و تنظیم چند آلبوم برای خوانندگان دیگر دیده می‌شود. بابک جهانبخش به خودرو علاقه زیادی دارد و در خودروهای مختلفی نظیر لکسوس ES، شورولت کامارو و پرادو دیده شده است

شورولت کامارو از مدل‌های محبوب شورولت و کمپانی خوش‌نام جنرال موتورز است که در اصل برای رقابت با فورد موستانگ طراحی شده است. تاکنون شش نسل از این خودرو از سال ۱۹۶۷ تولید شده است. آخرین مدل شورولت کامارو مدل ۱LE 2019 است که آپشن‌های مختلفی را در اختیار دارد. این خودرو با قیمت پایه ۲۵ هزار دلار می‌تواند در دسترس بسیاری از علاقه‌مندان قرار بگیرد.

 

فرزاد فرزین

فرزاد فرزین خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرا در حوزه موسیقی پاپ است. او تاکنون هفت آلبوم موسیقی به بازار ارائه کرده است. بازی در چند فیلم سینمایی و سریال نیز در کارنامه هنری فرزاد فرزین به چشم می‌خورد. خودرو یکی از علاقه‌مندی‌های اصلی این خواننده جوان است. او در حال رانندگی در خودروهایی همچون لکسوس RX250، پورشه و مرسدس بنز کلاس E دیده شده است.

مرسدس بنز کلاس E کوپه‌ای لوکس با طراحی ظریف و منحصربه‌فرد است که با فرمان پرقدرت و سیستم تعلیق انعطاف‌پذیر تجربه یک رانندگی دل‌پذیر را برای راننده به ارمغان می‌‍آورد.

farzad farzin

 

علی دایی

برای معرفی خودروهای سلبریتی‌های ایران جا دارد از علی دایی، فوتبالیست و سرمربی فوتبال یاد شود. علی دایی خودروهای متعددی دارد. مازراتی، مرسدس بنز، لندکروز، BMV و پورشه ماشین‌هایی است که در پارکینگ منزل علی دایی وجود دارند.

در اواخر سال ۱۳۹۰ علی دایی که در آن زمان سرمربی تیم راه‌آهن بود پس از بازی با سپاهان در اتوبان اصفهان به کاشان در حالی که با خودروی پرادو رانندگی می‌کرد دچار سانحه شد. دایی در این تصادف آسیب شدیدی دید و از شرکت تویوتا به دلیل عمل نکردن کیسه هوای خودرو شکایت کرد.

دایی پس از تصادف با پرادو به لکسوس، دیگر خودروی شاسی بلند کمپانی تویوتا روی آورد. او در این سال‌ها خودروهای لوکسی از برندهای آلمانی، ژاپنی و ایتالیایی را در اختیار داشته است. مازراتی کواتروپورته مشکی او پرچمدار خودروهای کمپانی مازراتی است که با خودروهایی نظیر مرسدس بنز کلاس E، بی‌ام‌و سری ۷ و بنتلی مولسان کوپه به رقابت می‌پردازد.

 

احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری و تهیه‌کننده سرشناس برنامه‌های تلویزیونی است. او تاکنون اجرای برنامه‌هایی نظیر صبح آمد، ماه عسل، سه ستاره و عصر جدید را بر عهده داشته است. احسان علیخانی سوار بر تویوتا لندکروز دیده شده است.

لندکروز از خودروهای دو دیفرانسیل و مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک کمپانی تویوتا محسوب می‌شود. این خودرو از پس رانندگی در هر جاده‌ای برمی‌آید. لندکروز رقیبی برای خودروهای چهار چرخ متحرک همچون جیپ و لندروور است و نام آن نیز طوری انتخاب شده که بتواند با لندروور در بازارهای جهانی رقابت کند.

رانندگی با خودروهای لوکس جهان در جاده‌های کوهستانی، کویری و یا سرسبز لذتی بی‌مانند را به راننده می‌بخشد. شرایط و خدمات اجاره خودرو سورنا سیر را بررسی کنید و خودروی لوکس مورد نظر خود را از میان انواع خودروهای این موسسه انتخاب کنید. با اجاره خودرو لوکس سفر پرخاطره‌ای را برای خود رقم بزنید!

 

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر سینما و تئاتر است که برای نقش‌‌آفرینی در فیلم «شبی که ماه کامل شد» موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است. او با خودروی لوکس پورشه پانامرا دیده شده است.

پورشه پانامرا سدان لوکسی است که از پیشرفته‌ترین فناوری‌های دنیای خودرو بهره برده است. بدنه این خودرو به جهت مقاوم‌سازی و همچنین سبک‌سازی از مواد چندگانه ساخته شده است. سیستم تعلیق این خودرو دارای سه محفظه است تا کنترل بهتری روی فنرها اعمال کند و در نتیجه عملکرد آنها را گسترده‌تر کند. پورشه پانامرا با قابلیت‌های زیادش به خوبی با خودروهای لوکسی نظیر مرسدس بنز کلاس E و بی‌ام‌و سری ۷ رقابت می‌کند.

5 1 رای
رتبه بندی

نویسنده

تاریخ مقالات

به اشتراک گذاری

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید