مزایای اجاره خودرو در سفرهای نوروزی

Benefits of renting car on Nowruz

معمولا از بهمن ماه صحبت درباره تعطیلات نوروز و برنامه‌ریزی برای سفر شروع می‌شود. تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای سفرهای خانوادگی و دسته‌جمعی است. گرچه بعضی افراد مسافرت هوایی یا سفر با قطار را در تعطیلات نوروز ترجیح می‌دهند، اما سفر جاده‌ای با خودرو در کنار اعضای خانواده یا دوستان حس و حال منحصربه‌فرد خود را دارد. اجاره خودرو مزایایی دارد که بعضی افراد با اینکه خودروی شخصی دارند ترجیح می‌دهند اجاره ماشین در سفرهای نوروزی را تجربه کنند.

اما سفر نوروزی با اجاره ماشین چه مزایایی دارد که افراد را به این کار ترغیب می‌کند؟ در ادامه مقاله همراه ما باشید تا مزایای اجاره خودرو در سفرهای نوروزی را بررسی کنیم.

صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر

استفاده از خودرو شخصی در کنار آسایش هزینه‌های زیادی از جمله بیمه‌نامه، مالیات، استهلاک وسایل خودرو، تعمیرات و سرویس دوره‌ای را دربردارد. اما با اجاره خودرو هر زمان که نیاز به ماشین دارید آن را تحویل می‌گیرید، بنابراین هزینه‌های اضافی به شما تحمیل نمی‌شود.

قیمت اجاره در شرکت‌های اجاره‌ای را به روش‌های مختلفی همچون قیمت بر اساس کیلومتر طی‌شده یا بدون محدودیت کیلومتر و فقط بر اساس تعداد روزهای اجاره محاسبه می‌کنند. با این روش شما می‌توانید به میزان قابل توجهی در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید. با اجاره خودرو امکان انتخاب خودروی مورد علاقه و مناسب برای سفر جاده‌ای بدون صرف هزینه‌های معمول خودروی شخصی برای شما فراهم شده است.

رانندگی با خودروهای لوکس جهان لذت بی‌نظیر و مثال‌زدنی دارد. شاید برای خرید این خودروها سرمایه مالی لازم را نداشته باشیم اما با اجاره پورشه ماکان، پورشه پانامرا، بنز C200، لندکروز، BMW X4 و… می‌توان لذت رانندگی در جاده‌های پرپیچ و خم به هنگام سفر را چشید. این تجربه کم نظیر را از خودتان دریغ نکنید.

تحویل آسان خودرو در هر مکان

اجاره ماشین در هر زمان و مکانی برای شما امکان‌پذیر است. با اجاره به راحتی می‌توانید خودروی مورد نظر را در کمتر از یک ساعت بدون نیاز به تحویل چک یا سند تحویل بگیرید. ممکن است در مسیر سفر نوروزی جایی را انتخاب کرده باشید که بخواهید بخشی از مسیر را با خودرو بروید و بقیه سفر را با هواپیما طی کنید. بنابراین می‌توانید خودرو بدون راننده را در شهر مبدا اجاره کنید و در شهر مقصد آن را به آسانی تحویل دهید. اجاره ماشین در سفرهای طولانی و چندبخشی بسیار کاربردی است.

ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که تنها رسیدن به مقصد برایتان مهم نباشد و مایل باشید از سفر جاده‌ای در کنار عزیزانتان لذت ببرید. شاید تصمیم گرفته باشید با چند خانواده از اقوام یا دوستان به سفر نوروزی بروید و بخواهید یک دستگاه ون اجاره کنید تا از لحظات با هم بودن در سفر لذت ببرید. می‌توانید ون را با راننده یا بدون راننده اجاره کنید و با آن به شهرهای مختلف ایران سفر کنید.

برخورداری از خودروی مطمئن

یکی از دغدغه‌های اصلی رانندگان در مسافرت نقص فنی خودرو و برهم خوردن اوقات خوش سفر است. خودروهایی که شرکت‌های اجاره خودرو ارائه می‌کنند در حد خودروی نو است و سلامت آن پس از هر بار اجاره ماشین توسط تیم فنی متخصص بررسی می‌شود، بنابراین احتمال بروز نقص فنی در جاده بسیار کاهش می‌یابد.

حتی اگر خودرویی که اجاره کرده‌اید در طول مسیر سفر دچار هرگونه نقص فنی شود در کمترین زمان ممکن از طرف شرکت اجاره‌ای امدادرسانی لازم انجام می‌شود. در فاصله زمانی که تعمیر خودرو انجام می‌شود، برای آسایش افراد تمهیداتی در نظر گرفته می‌شود. اگر تعمیر مشکل فنی خودرو پیچیده و زمان‌بر باشد، خودرو توسط شرکت اجاره خودرو با خودرو دیگری جایگزین می‌‌شود تا به راحتی بتوانید به مسیر خود در سفر ادامه دهید و وقفه‌ای در سفر شما ایجاد نشود.

مزایای اجاره ماشین در سفرهای نوروزی حتما شما را نیز به فکر انداخته است. در کمترین زمان و به صورت آنلاین می‌توانید اجاره لکسوس یا هر خودروی مناسب دیگری را برای هر محدوده زمانی انتخاب کنید و با خیالی مطمئن و آسوده همراه با خانواده و دوستان راهی سفر نوروزی شوید.

0 0 رای
رتبه بندی

نویسنده

تاریخ مقالات

به اشتراک گذاری

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمیترین
جدیدترین رای بیشتر
نظرات
مشاهده همه نظرات
roma

سلام چقدر خوب که میشه ماشین اجاره ای رو از شهری که ازش اجاره کردی خارج کرد من نمیدونستم

رها

سلام اگه بخوایم الان تو لکسوس nx اجاره کنیم به صرفه تر هستش یا پورش ماکان؟

الهام

ببخشید برای اجاره خودرو از تهران میشه نیام دفترتون و تلفنی برام بیارین ماشین رو؟

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید