اجاره خودرو آزرا گرنجور

اجاره ماشین آزرا گرنجور

امتیاز خودرو

اشتراک گذاری

روزانه :

تماس بگیرید

ماهانه :

تماس بگیرید

مشخصات خودرو

برند ماشین هیوندا

برند

2019

4

مشکی

سدان

بنزین

توضیحات خودرو

هیوندای آزرا گرنجور یکی از برترین خودرو های گروه خودروسازی بزرگ هیوندای می باشد که در ایران و جهان استقبال زیادی از آن شده است این خودرو برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ وارد ایران شد هیوندای آزرا از سدان های هیوندای می باشد که در سال ۱۹۸۶ نخستین نسل آن رونمایی شد.

نسل پنجم این خودرو همان خودروی گرنجور می باشد که در سال ۲۰۱۲ معرفی شد. یکسال بعد، این خودرو وارد ایران شداما این واردات ادامه دار نبود چرا که به دلیل قانون منع واردات خودرو های با بیش از حجم ۲۵۰۰  سی سی، ادامه واردات این خودرو منتفی شد این خودرو برتری های فنی و ظاهری زیادی نسبت به بسیاری از محصولات هیوندای دارد

توضیحات تکمیلی

گیربکس

اتوماتیک هشت سرعته

گشتاور

۳۳۸ نیوتن متر

حداکثر سرعت

۲۳۰ کیلومتر

حجم موتور

۳۵۰۰ سی‌سی

کیسه هوا

۹ کیسه هوا شامل کیسه هوای راننده، سرنشین، جانبی و پرده‌ای و زانویی

حجم مخزن سوخت

۷۰ لیتر

مصرف ترکیبی

۱۰٫۷ لیتر

فاصله دو محور عقب و جلو

۲۸۴۵ میلی‌متر

استاندارد آلایندگی

یورو ۶

شتاب صفر تا صد کیلومتر

۷٫۴ ثانیه

طول، عرض و ارتفاع

۱۴۷۰/۱۸۶۵/۴۹۳۰ میلی‌متر

قدرت

۶۶۰۰/۲۸۶ اسب بخار

موتور

شش سیلندر ۲۴ سوپاپه

محور متحرک

دیفرانسیل جلو

وزن خالص

۱۵۰۰ کیلوگرم

توضیحات

سدان نیمه لوکس هیوندای آزرا ۲۰۱۹ مورد استقبال هواداران این خودرو در جهان قرار گرفته و موفقیت خوبی را نصیب صاحبان هیوندای کرده است. این خودرو با بهره‌گیری از تکنولوژی روز خودروسازی جهان ساخته شده و امکانات خوبی را برای خانواده‌ها فراهم کرده است هیوندای آزرا ۲۰۱۹ یک سدان سایز متوسط است که ظرفیت پنج سرنشین را داشته و انتخاب آن برای خانواده‌ها ایدئال به نظر می‌رسد. این خودرو به نسل ششم هیوندای آزرا تعلق دارد که از سال ۲۰۱۸ عرضه شده است و رقیبانی در میان خودروهای سدان مناسب خانواده نظیر شورولت ایمپالا، بیوک لاکراس، نیسان ماکسیما، کرایسلر ۳۰۰ و تویوتا آوالون در بازارهای جهانی دارد.

شرکت خودروسازی کره‌ای هیوندای اولین بار در سال ۱۹۸۶ از هیوندای آزرا رونمایی کرد. این خودرو بهترین و لوکس‌ترین خودروی هیوندای در کلاس سواری البته به غیر از محصولات جنسیس این شرکت محسوب می‌شود. با اجاره خودرو می‌توان لذت رانندگی با اتومبیل‌های لوکس و راحت هیوندای را تجربه کرد.

نسل جدید هیوندا آزرا در ایران را کرمان موتور در بازار ارائه کرد و تعداد محدودی از آن به دست علاقه‌مندان رسید. اما واردات این خودرو به ایران پس از وضع قانون ممنوعیت واردات خودرو به کشور متوقف شد. طرح فروش هیوندای آزرا ۲۰۱۹ در اواخر تیر ماه ۱۳۹۸ با قیمت حدود ۹۵۰ میلیون تومان انجام شد. موتور این خودرو، چهار سیلندر خطی شانزده سوپاپه GDi با حجم ۲٫۴ لیتری است. این موتور توانایی تولید نیرویی به اندازه ۱۸۷ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاوری معادل ۲۴۱ نیوتون متر در دور موتور ۴۰۰۰ دور در دقیقه را دارد. به نظر کارشناسان قیمت این خودرو در ایران فراتر از ارزش واقعی آن اعلام شده است.برای هیوندای آزرا ۲۰۱۹ چهار موتور با توانایی تولید نیرو و گشتاور متفاوت در نظر گرفته شده که قدرتمندترین آن موتور شش سیلندر ۳٫۵ لیتری MPi است. این موتور ۲۴ سوپاپه ۲۸۶ اسب بخار در دور موتور ۶۶۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۳۳۸ نیوتن متر را تولید می‌کند.

طراحی ظاهری هیوندای آزرا ۲۰۱۹ نمایی لوکس به آن بخشیده است. بخش جلویی خودرو شباهت بسیاری به هیوندای سوناتا هیبریدی و هیوندای ولستر ۲۰۱۹ دارد. در بخش عقبی چراغ یک‌تکه و سرتاسری با توجه به طراحی نسل قبلی قرار داده شده است. خمیدگی در صندوق عقب و شیب‌دار بودن شیشه عقب در ایجاد نمای لوکس اتومبیل بسیار تاثیرگذار است. فضای داخلی خودرو طراحی ساده‌ و جذابی دارد. اما استفاده از مواد اولیه باکیفیت برای ساخت پوشش‌ها و صندلی‌ها به همراه بهره‌گیری از تکنولوژی مدرن کمکی رانندگی فضای زیبا و شایسته‌ای را برای سرنشینان فراهم کرده است.

ایمنی این خودرو از استانداردهای بالایی برخوردار است و آن را در رده بهترین خودروهای استاندارد جهان قرار می‌دهد. دوربین ۳۶۰ درجه یا سیستم نمایش نمای اطراف، سیستم‎‌های هوشمند کنترل سرعت، هشدار هوشیاری راننده، نمایش نقاط کور خودرو، سیستم کمکی‌ نوربالای خودکار و کمکی پارک، سیستم‌های ترمز کمکی خودکار و ترمز پارک الکترونیکی، سیستم هشدار خروج مسیر حرکت خودرو در بین خطوط جاده و وجود نه کیسه هوای ایمنی سیستم‌ها ی مربوط به ایمنی و رانندگی با این هیوندای هستند.

مشخصات هیوندای آزرا ۲۰۱۹ موتور ۶ سیلندر ۳٫۵ لیتری MPi

  • کلاس:سدان لوکس
  • سیستم‌های امنیتی:کروز کنترل هوشمند، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، ورود و استارت بدون کلید، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد، سیستم پایداری الکترونیکی
  • سیستم‌های فرمان و هدایت:فرمان برقی MDPS با قابلیت تنظیم دستی فرمان تلسکوپی در چهار جهت
  • سیستم‌های تهویه مطبوع:اتوماتیک دوگانه با قابلیت تصفیه هوای اتوماتیک به همراه خروجی مجزا برای سرنشینان عقب
  • سیستم صندلی:گرمکن صندلی‌های جلو و عقب و سردکن صندلی‌های جلو
  • سایر امکانات:در صندوق عقب هوشمند، کامپیوتر سفری ۴٫۲ اینچی، سنسور باران و بخارزدای شیشه جلو، اتوهلد، هد آپ، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم کنترل در سراشیبی، رینگ‌های آلومینیومی اسپرت در اندازه‌های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اینچی، سقف پانوراما، سیستم باز شدن اتوماتیک در صندوق عقب و…

اجاره آزرا گرنجور ماشین جذاب هیوندای

در این مقاله قصد داریم تا از خودروی هیوندای گرنجور و اجاره ماشین ها صحبت کنیم.هیوندای آزرا گرنجور یکی از برترین خودرو های گروه خودروسازی بزرگ هیوندای می باشد که در ایران و جهان استقبال زیادی از آن شده است.این خودرو برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ وارد ایران شد.با ما همراه باشید.

مقدمه ای بر خودروی آزرا گرنجور

هیوندای آزرا از سدان های هیوندای می باشد که در سال ۱۹۸۶ نخستین نسل آن رونمایی شد.نسل پنجم این خودرو همان خودروی گرنجور می باشد که در سال ۲۰۱۲ معرفی شد. یکسال بعد، این خودرو وارد ایران شداما این واردات ادامه دار نبود چرا که به دلیل قانون منع واردات خودرو های با بیش از حجم ۲۵۰۰ سی سی، ادامه واردات این خودرو منتفی شد.این خودرو برتری های فنی و ظاهری زیادی نسبت به بسیاری از محصولات هیوندای دارددر ادامه مقاله به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

طراحی و ظاهر خودروی هیوندای آزرا گرنجور

طراحی این خودرو نسبت به نسل قبلی آن تفاوت های زیادی دارد در این طراحی، چراغ های عقب و جلوی خودرو حالت کشیده ای دارند و چراغ های عقب با یک خط قرمز به یکدیگر متصل شده اند طراحی بیرون و داخل خودرو، طراحی شیک، اسپرت و فوق العاده زیبایی می باشد که جذابیت بالایی دارد بر روی بدنه خودرو خطوط و شکستگی هایی دیده می شود که این سبب شده طراحی خودرو جذاب شود همچنین این خطوط باعث شده آیرودینامیک خودرو بهتر شود طراحی داخلی خودرو نیز بسیار ظریف، دقیق و شیک می باشد.

همین الان هیوندای گرنجور را اجاره کنید

کنسول خودرو به شکل T طراحی شده است که دکمه های کنترلی زیادی بر روی آن دیده می شود در کنار این ها، یک مانیتور ۷ اینچ مرکزی، جذابیت اتاق خودرو را دوچندان کرده است صندلی های خودرو نیز کاملا هوشمند می باشند و قابلیت تنظیم بر روی چندین حالت مختلف را دارا می باشند که راننده و سر نشینان به کمک این صندلی ها، در حین استفاده از خودرو آسایش و آرامش کامل را احساس خواهند کرد و به هیچ وجه دچار خستگی نخواهند شد بیشتر قسمت های داخلی خودرو با روکش های چرمی پوشانده شده است که این، ظاهر بسیار خوبی به خودرو بخشیده است.

مشخصات فنی خودروی هیوندای آزرا گرنجور

هیوندای گرنجور دارای یک موتور قدرتمند با حجم ۳ لیتر و ۶ سیلندر است این موتور توانایی تولید ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۸ نیوتون متر گشتاور را داراست هیوندای برای انتقال این قدرت، از یک جعبه گیریبکس اتوماتیک ۶ دنده قدرتمند بهره برده است همه این ها دست به دست هم داده تا خروجی قدرتمندی به راننده خودرو ارئه شود و بتواند لذت سرعت و قدرت را به خوبی در این خودرو تجربه کند.

از آپشن های هیوندای گرنجور می توان به مواردی همچون:

  • صندلی های هوشمند
  • سانروف
  • گرمکن های صندلی ها
  • نمایشگر هفت اینچ
  • دوربین دنده عقب
  • پدل شیفتراشاره کرد.

ایمنی خودرو اجاره آزرا

هیوندای گرنجور نسبت به نسل قبل خود دارای بدنه ای قدرتمند تر می باشد این خودرو دارای ۹ عدد ایربگ می باشد که در قسمت های مختلف خودرو قرار گرفته اند این امکان خودرو باعث شده که در زمان تصادفات، آسیب های کمتری به سرنشینان وارد شود ایمنی نسبتا بالای این خودرو موجب شده که هیوندای گرنجور موفق به کسب گواهینامه ایمنی ۵ ستاره از موسسه EURONCAP شود.

اجاره آزرا گرنجور

در سال های اخیر به دلیل اوضاع نا به سامان اقتصاد کشور و بازار های مختلف علی الخصوص بازار خودرو، قیمت خودرو های داخلی و خارجی به شدت افزایش پیدا کرده است.از این رو توانایی خرید بسیاری از خودرو ها از دست رفته است.به همین دلیل بسیاری از افرادی که قصد دارند لذت رانندگی با خودرو های روز دنیا را تجربه کنند و یا برای مراسمات خاص خود از خودروهای شیک و لاکچری استفاده کنند، اقدام به اجاره این دسته از خودرو ها می کنند.هیوندای گرنجور نیز یکی از بهترین خودرو ها برای این موارد است که افراد زیادی به سراغ اجاره آن می روند.گروه اجاره ماشین سورنا با سال ها تجربه در حوزه اجاره خودرو های روز دنیا آماده ارائه کلیه خدمات اجاره خودروی هیوندای گرنجور می باشد.چنانچه قصد دارید این خودروی قدرتمند هیوندای را اجاره کنید می توانید با کارشناسان مجموعه سورنا تماس بگیرید و در خواست خود را اعلام کنید.کارشناسان ما بعد از بررسی درخواست شما و دریافت مدارک لازم برای اجاره ماشین ، خودرو را در اختیار شما خواهند گذارند.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره خودرو آزرا گرنجور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خودرو ها

3.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

1.500.000 تومان

/ روزانه

1.000.000 تومان

/ روزانه

2.500.000 تومان

/ روزانه

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید