اجاره ماشین سوناتا yf

هیوندا سوناتا YF

امتیاز خودرو

اشتراک گذاری

روزانه :

تماس بگیرید

ماهانه :

تماس بگیرید

مشخصات خودرو

لوگو هیوندا

برند

2011 تا 2012

4

سدان

بنزین

توضیحات خودرو

توضیحات تکمیلی

گیربکس

6 دنده اتومات

حجم موتور

2.4 لیتر

قدرت

176 اسب‌بخار

گشتاور

229 نیوتن‌متر

سرعت

208 کیلومتر برساعت

حجم باک

70 لیتر

توضیحات

در این مقاله به شرایط اجاره سورنا و بررسی فنی و طراحی سوناتا می پردازیم

هیوندا سوناتا YFسوناتا یک سدان متوسط با طراحی عامه پسند که در بازار ایران از محبوبیت بالایی برخورار می باشد. این حودرو با موتور ۴ سیلندر با ۱۷۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و حجم موتور ۲٫۴ لیتری با ۱۶ سوپاپ می باشد. شتاب سفر تا صد این ماشین ۶٫۸ ثانیه می باشد. جعبه دنده بکار رفته در این ماشین ۶ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی و روی فرمان می باشد.

ماشین سوناتا yf دارای سیستم کلید هوشمند و استارت دکمه ای، سیستم ضد سرقت، فرمان جمع شونده فرمان در زمان تصادف وقفل فرمان خودکار می باشد. این خودرو دارای سیستم هوشمند پشت سری برای صندلی های جلو، صندلی راننده دارای تنظیم برقی و گرمکن صندلی با قابلیت تنظیم گودی کمر می باشد.

آینه های این ماشین دارای حالت الکترو کرومیک و تنظیم برقی به همراه راهنمای LED می باشد. شیشه های این خودرو دارای تنظیم برقی، بخار زدای اتوماتیک شیشه ها، سیستم یخ زدای برف پاک کن و دارای شیشه های سولار می باشد. سانروف سوناتا با قابلیت تنظیم در ۴ حالت مختلف می باشد سیستم روشنایی این خودرو دارای کنترل اتوماتیک نور چراغ ها، سیستم شستشو، مه شکن، دارای چراغ در زیر درب ها و این ماشین مجهز به سیستم تعقیب نور چراغ های جلو بعد از خاموش شدن ماشین جهت مشایعت راننده می باشد.
همچنین این سوناتا دارای سنسور باران برای روشن کردن اتوماتیک برف پاک کن ها، سنسور پارک جلو و عقب و سیستم کروز کنترل هوشمند با قابلیت حفظ فاصله از خودروی جلو است هیوندا سوناتا یکی از بهترین سدان های موجود در بازار می باشد که طرفداران زیادی دارد برای داشتن این ماشینی دوست داشتنی فقط کافی است با تشریفات سورنا سیر تماس گرفته و اقدامات لازم برای اجاره ماشین سوناتا yf انجام دهید.

هیونای سوناتا یکی از برترین خودروهای در حال حاضر در صنعت اجاره خودرو می‌باشد، که مورد علاقه مشتریان متعددی قرار گرفته است. برای آشنایی با انواع خودروهای اجاره‌ای سورناسیر به مقاله ما در این رابطه مراجعه کرده و در صورت بوجود آمدن هرگونه سوالی با ما در تماس باشید.

مرور کلی اجاره سوناتا

  • هیوندای سوناتا دارای ویژگی هایی الهام گرفته از جنسیس با زرق و برق کمتر است. این یک مدل مدرن است که دارای قدرت موتور سازگار با ظاهر خود می باشد.
  • یک موتور ۱۸۵ اسب بخاری ۲٫۴ لیتری خطی چهارگانه با دنده استاندارد شش سرعته اتوماتیک همراه شده است. یک مدل ۱۷۸ اسب بخاری ۱٫۶ لیتری Eco با دنده هفت سرعته اتوماتیک نیز به صورت هیبریدی ترکیبی وجود دارد.
  • یک مدل با قدرت ۲۴۵ اسب بخار چهارگانه توربو با دنده هشت سرعته اتوماتیک نیز در خط تولید قرار گرفته است. سیستم پخش صوتی اتوماتیک آن نیز سازگار با CarPlay اپل و اندروید است.
  • با سیستم تعلیق مکمل و فرمان پذیری بالا، این یک ماشین خوب بدون هیچ بهانه ای است.

هیوندای سوناتا ۲٫۰ مدل ۲۰۱۸

هیوندای آزمایشات زیادی را بر روی خودروهای خود انجام داده است، با این حال برخی قابلیت های ویژه هنوز از دسترس آنها خارج است.

امروزه سلیقه مصرف کنندگان از اتومبیل های شاسی کوتاه به سمت خودروهای کراس اور و شاسی بلند تغییر کرده است، اما سال ۲۰۱۸ سرآغازی برای خودروهای با اندازه متوسط سدان خانوادگی است، با تغییرات گسترده جدید، دو نسخه اصلاح شده از دو تولیدکننده مشهور بسیار پرطرفدار شده است: تویوتا کمری و هوندا آکورد.

شرکت هیوندای نیز یک نسخه جدید سوناتای نسل هفتم را در اینجا در نسخه ۲٫۰ قوی تر و لوکس تر خود به صورت محدود مورد آزمایش قرار داده است.

با ظاهری جدید و طراحی داخلی بهبود یافته خود در کنار یک موتور هشت سرعته اتوماتیک جدید توربوشارژ ۲٫۰ لیتری خطی چهارگانه سوناتای جدید تغییرات و پیشرفت های فوق العاده ای داشته است.

اما هنوز هم پشت سر مدل های پیشتاز در این کلاس قرار دارد، زیرا مدل های دیگر مانند هوندا آکورد (تویوتا کمری و مزدا ۶) نیز در حال بهبود کیفیت مدل های خود و رفع نقایص هستند.

هنگامی که خط تولید سوناتای نسل فعلی در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد، ظاهر طراحی شده جدید آن توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

به همین دلیل، معرفی نسل ششم سوناتا کار سختی بود، اما به دلیل اینکه این مدل تاثیر زیادی از مرسدس بنز CLS گرفته بود، عناصر گرافیکی و انحناهای موجود در طراحی مدل ۲۰۱۵ را بی احساس و بی روح جلوه می داد.

برای به روز رسانی مدل ۲۰۱۸، شرکت هیوندای جلوه های ظاهری جدیدی را به طراحی سوناتا اضافه کرده است بدون اینکه از قالب کلی خارج شود.

تغییر قابل ملاحظه ای که در جلوی آن صورت گرفته است، یک شبکه مشبک شش ضلعی جدید است. نسخه محدود ۲٫۰T ظاهری اسپورت در جلو و عقب خود دارا می باشد که با چراغهای LED جدید همراه شده است.

سوناتا همچنین دارای یک کاپوت و شبکه جلوی جدید می باشد. ضربه گیر سپر یک عنصر جدید، وسیع و مسطح است که از سپر خودرو محافظت می کند.

دیگر پانل های بدنه هیوندای سوناتا جدید نیستند، اما تغییرات قابل ملاحظه در روکش آنها جلوه کلی خودرو را تغییر داده است، به خصوص رنگ براق تیره اعمال شده به شبکه هواکش جلو، بدنه، چرخ های ۱۸ اینچی اسپورت در مدل های محدود با موتور ۲٫۰ لیتری.

اجاره سوناتا با اصلاحات قابل توجه

  • هر چند واضح نیستند، اما اصلاحات مهمی در اتاق سوناتا انجام شده است، که در حالت کلی فراتر از یک سطح معمولی می باشند. اولا، می توانید ما را نسل قدیمی بنامید، اما ما دوست داریم دکمه ها و دستگیره ها موقعیتی معقول داشته و به راحتی قابل دسترسی باشند، که در این مدل هیوندای اینگونه است، که در حال حاضر با برخی روکش های نقره ای به کار رفته و جلوه ای جذاب تر به آن داده است.
  • صفحه نمایش لمسی آن از ۷٫۰ به ۸٫۰ اینچ افزایش یافته است و دریچه های هوای آن در دو طرف به طور چشمگیری بزرگتر شده است.
  • تشریفات سورنا سیر آمادگی ارائه انواع ماشین سواری و شاسی بلند، برای اجاره سوناتا و اجاره ماشین در تهران را به شما مشتریان عزیز دارد.
  • شرکت هیوندای برای به روز رسانی مدل ۲۰۱۸ سوناتا، جلوه های ظاهری جدیدی را به طراحی سوناتا اضافه کرده است بدون اینکه از قالب کلی خارج شود. در ادامه به ادامه بحث در مورد این ماشین می‌پردازیم
  • تکنولوژی “۳D” بر روی درها و داشبورد، فرمان تخت در پایین، نوارهای آبی در دوخت روکش های صندلی و پدال های آلومینیومی آن می تواند توجیهی برای قیمت این مدل باشد که ۵۰ درصد بیشتر از یک مدل معمولی سوناتا است. با این حال، استفاده هیوندای از پلاستیک فشرده به خصوص در مناطقی که کمتر در معرض دید است، از جمله در داخل باکس و مرکز کنسول دسته صندلی این مدل را با لکسوس ES350 متمایز می کند.
  • در عقب، سرنشینان فضای گسترده ای را برای پاهای خود هنگام نشستن بر روی صندلی های چرمی دارند، اما اطراف آنها با رنگ سیاه احاطه شده است. پشتی صندلی سیاه از جنس پلاستیک فشرده، پانل های درب سیاه، کفپوش سیاه با یک تکه کوچک نقره ای رنگ که در بالا ذکر شد طراحی آن را ملایم تر می کند.
  • پنجره سقفی (سان روف) استاندارد پانورامایی به کار رفته در اتاق مدل استاندارد ۲٫۰ در سال گذشته با یک پنجره سقفی جلویی جایگزین شده است. در شب، نور زردرنگ سقفی ترکیب فوق العاده ای را با چراغ های سفید به کار رفته در جلو ایجاد می کند.

عملکرد سوناتا ، تعدادی خبر خوب، تعدادی خبر بد

  • توربو شارژ ۲٫۰ لیتری چهارگانه باعث می شود همان ۲۴۵ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ پوند فوت گشتاور مانند قبل ایجاد شود، اما شتاب این مدل به دلیل استفاده از جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک کمی بهبود یافته است. تست خودرو به ما نشان داده است که این مدل برای دستیابی به سرعت ۹۶٫۵ کیلومتر در ساعت به ۶٫۸ ثانیه زمان نیاز دارد که تقریبا نیم ثانیه کمتر از مدل ۲٫۰ تولید شده در سال ۲۰۱۶ می باشد.
  • اما همچنان مدل سوناتا Eco تولید شده در سال ۲۰۱۵ با ۶٫۷ ثانیه رکورددار است که از یک توربو چهارگانه با قدرت ۱۷۸ اسب بخار ۱٫۶ لیتری بهره مند بود. همچنین فاصله زیادی با رکورد ۵٫۵ ثانیه ای خودروی سواری و سبک خانوادگی چهار سیلندری آکورد مدل ۲۰۱۸ دارد که دارای موتور ۲ لیتری و ۱۰ سرعته دارای توربوشارژ با قدرت ۲۵۲ اسب بخار اتوماتیک است. همچنین بر خلاف نسبت انتقال گسترده تر، مدل ۲۰۱۸ بهبود قابل توجهی در زمینه مصرف سوخت نداشته است و مصرفی معادل ۲۳ mpg در شهر و ۳۲ mpg در بزرگراه را طبق استاندارد EPA را دارا می باشد.
  • ما میانگین مصرفی معادل ۲۲ mpg را برای این مدل در نظر گرفتیم که در مورد مدل های قبلی این مقدار ۲۳ mpg بوده است. خودروهای متعددی وجود دارند که فرمان پذیری بالایی دارند و می توانند لذت سواری سوناتا را برای شما ایجاد کنند که اخبار خوبی است. فرمان پذیری آن به طور چشمگیری بهتر از قبل شده است که ۰٫۸۸ g را در مقایسه با ۰٫۸۲ g برای مدل ۲۰۱۶ ثبت کرده است. خبر بد این است که خط ترمز آن ۵۳ متر در سرعت ۱۱۳ کیلومتر در ساعت است که ۲ متر بیشتر از مدل قبلی می باشد.

همه چیز استاندارد است
عملکرد، چیزی نیست که بیشتر خریداران را جذب هیوندای می کند، بلکه این عامل جذب کننده ارزش است. این خودرو دارای یک سری امکانات فوق العاده ماورای مطالب ذکر شده است. این امکانات شامل: یک سیستم صوتی بی نظیر، امکان محدود کردن نفوذ نور از شیشه های عقب، سیستم گرمکن صندلی برای صندلی های جلو و فرمان، سیستم تهویه صندلی های جلو در سه حالت ( قوی ترین آن به اندازه کافی سرد است که به شما حس یخ زدگی می دهد).

مدل محدود ۲٫۰ نیز دارای تمام استانداردهای ایمنی موجود در سوناتا است، از جمله: هشداردهنده نقاط کور، نور بالای خودکار، چراغ های جلوی منحنی، کروز کنترل تطبیقی با امکان توقف کامل و حرکت، سیستم جدید هشداردهنده حرکت بین خطوط و غیره. مدل جدید سوناتای ۲۰۱۸ بعید است بتواند به سلطه کمری یا آکورد در بالای جدول فروش این کلاس پایان دهد، اما راحتی بیشتری را برای راننده در مقایسه با مدل های قبلی به ارمغان می آورد.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره ماشین سوناتا yf”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خودرو ها

3.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

1.500.000 تومان

/ روزانه

1.000.000 تومان

/ روزانه

2.500.000 تومان

/ روزانه

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید