اجاره ماشین عروس

ماشین عروس

خودروهای محبوب برای ماشین عروس

لیستی از تمامی ماشین های عروس که شما می توانید آن را اجاره کنید

3.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

1.500.000 تومان

/ روزانه

1.000.000 تومان

/ روزانه

2.500.000 تومان

/ روزانه

1.500.000 تومان

/ روزانه

2.500.000 تومان

/ روزانه

1.300.000 تومان

/ روزانه

1.500.000 تومان

/ روزانه

1.500.000 تومان

/ روزانه

5.000.000 تومان

/ روزانه

6.000.000 تومان

/ روزانه

3.000.000 تومان

/ روزانه

4.000.000 تومان

/ روزانه

2.500.000 تومان

/ روزانه

3.000.000 تومان

/ روزانه

تماس بگیرید

/ روزانه

3.000.000 تومان

/ روزانه

4.000.000 تومان

/ روزانه

روز جشن عروسی یکی از خاطره‌انگیزترین روزها در زندگی هر انسانی است. به همین خاطر هم اکثر زوج‌های جوان تمایل دارند که مراسم این روز خاص را به بهترین شکل برگزار کنند. یکی از اقداماتی که می‌تواند به شدت روی کیفیت جشن عروسی تاثیر گذار باشد؛ ورود عروس و داماد با یک خودروی لوکس به مراسم است که با زیباترین شیوه گل‌آرایی شده است. اثرگذاری نوع ماشین عروس و زیبایی آن روی کیفیت عروسی سبب شده که بسیاری از افراد به جای استفاده از خودروی شخصی، اجاره ماشین عروس را ترجیح دهند. همانطور که می‌دانید قیمت بازار خودروهای لوکس و پیشرفته بسیار بیشتر از آن چیزی است که افراد دارای سطح متوسط درآمد بتوانند آنها را خریداری کرده و به عنوان خودروی شخصی استفاده کنند. با این وجود می‌توان گفت که مراجعه به موسسات معتبر کرایه اتومبیل و تهیه ماشین عروس از آنها بهترین و به‌صرفه‌ترین روشی است که دسترسی به یک خودروی پیشرفته و شکیل را تسهیل می‌کند.

مجموعه سورنا سیر با چندین سال سابقه در زمینه اجاره ماشین عروس و تامین خودرو برای مراسم‌های تشریفاتی و رسمی، مجهز به لوکس‌ترین ناوگان در بین شرکت‌های کرایه اتومبیل تهران است. تنوع خودروهای این مجموع از نظر مدل و رنگ، نقطه تمایز خدمات سورنا سیر با سایر رقباست. بنابراین فرقی نمی‌کند که به دنبال چه خودرویی می‌گردید؛ از خودروهای سدان رده میانی مانند سوناتا گرفته تا لوکس‌ترین و مجهزترین خودروهای بازار مانند مازراتی گرن کابریو و پورشه ماکان در این مجموعه وجود دارد.

اجاره ماشین عروس در تهران

با توجه به آنکه در تهران بر خلاف شهرها و شهرستان های دیگر کشور از انواع قومیت ها و ملیت ها حضور دارند مراسم های عروسی می تواند متفاوت تر باشد و شرکت های مختلفی هستند که می توانند با شرایط مختلف انواع ماشین های لوکس و به روز را برای روز عروسی اجاره دهند. اجاره ماشین عروس می تواند مزیت های زیادی داشته باشد و به منظم تر پیش رفتن برنامه های عروسی کمک کند. افراد می توانند ماشین مورد علاقه خود را گل آرایی کنند، تصاویر و ویدیوهای عروسی هر چه شیک تر و جذاب تر ثبت می شوند و در نهایت لحظات بسیار زیبایی برای افراد رقم خواهد خورد. هر کدام از شرکت ها می توانند خدمات متنوعی داشته باشند. اجاره ماشین عروس به همراه گل آرایی، اجاره خودرو بدون راننده یا با راننده و … از خدمات ویژه شرکت های رنت کار هستند.

اجاره ماشین عروس با سرویس های تشریفاتی

معمولا شرکت هایی که ماشین عروس اجاره می دهند برای هرچه باشکوه تر شدن مراسم عروسی افراد پیشنهادات مختلفی ارائه می کنند و سرویس های تشریفاتی متعددی دارند. از جمله مهم ترین سرویس های تشریفاتی شرکت های رنت کار می توان به گل آرایی ماشین اشاره کرد. بهترین کار برای افراد در هنگام اجاره خودرو برای عروسی این است که کار تزئینات و گل آرایی را نیز به خود شرکت واگذار کنند چرا که ممکن است در هنگام تزئین ماشین صدماتی به آن وارد شده و هزینه های بیشتری برای فرد به همراه داشته باشد.

از دیگر سرویس های تشریفاتی شرکت ها اجاره خودروهای دیگر برای مهمانان می باشد. بسیاری از افراد تمایل دارند که مهمانان خود را با ماشین های یک دست و یک رنگ در کنار ماشین عروس ببینند از این رو می توانند از شرکت های رنت کار تقاضا کنند که این سرویس را برای آنها فراهم کنند.

یکی دیگر از تشریفاتی که به تازگی باب شده است اسکورت ماشین عروس می باشد و شرکت های رنت کار نیز این کار را در دستور کار خود قرار داده اند. در این حالت افرادی با ماشین یا موتور سیکلت با پوشش های یکسان به عنوان محافظ حضور دارند که البته فقط جنبه تشریفاتی خواهد داشت. از دیگر سرویس های تشریفاتی حضور راننده می باشد که می تواند جذابیت زیادی برای افراد داشته باشد. در این حالت نیز راننده با پوشش مورد نظر تا اتمام مراسم در خدمت عروس و داماد خواهد بود.

قیمت اجاره ماشین عروس

همانطور که اشاره شد؛ ناوگان مجموعه سورنا سیر مملو از انواع خودروهای لوکس و مدرنی است که همگی برای استفاده به عنوان ماشین عروس مناسب هستند. تعرفه‌ای که برای اجاره این خودروها در نظر گرفته شده است؛ بستگی به عوامل متعددی دارد. سال ساخت، ارزش خودرو، نوع بدنه، برند و رنگ خودرو از جمله مهم‌ترین فاکتورها موثر بر روی قیمت‌گذاری خودروهای اجاره‌ای می‌باشند. بنابراین قیمت اجاره ماشین عروس بسیار متنوع است و شما می‌توانید بسته به بودجه در نظر گرفته شده و نیازتان، خودروی مناسب را کرایه کنید. به عنوان مثال مزدا 3 که یکی از پرطرفداران‌ترین خودروهای حال حاضر بازار خودرو در کشور است؛ تقریبا تعرفه پایینی دارد و می‌توانید تنها با پرداخت روزانه یک میلیون تومان، این خودرو را برای روز عروسی خود از موسسه کرایه اتومبیل سورنا سیر اجاره کنید. در نقطه مقابل خودرویی مانند مازراتی کواتروپورته به دلیل اینکه از امکانات بیشتر و ظاهر جدید‌تری نسبت به مزدا 3 برخوردار است گران‌تر می‌باشد. بنابراین هنگام انتخاب باید به این سوالات پاسخ دهید که قرار است چقدر برای اجاره ماشین عروس هزینه کنید و چه انتظاری از اتومبیل دارید؟

لیست قیمت اجاره ماشین عروس

آنچه که در هنگام رنت ماشین عروس به طول کامل مشخص و واضح نیست هزینه های آن می باشد چرا که اجاره خودرو برای عروسی می تواند تحت تاثیر فاکتورهای مختلف و متعددی باشد. به عنوان مثال بعضی از شرکت ها برای ماشین بدون راننده پول بیشتری از فرد می گیرند و اعتقاد دارند که ممکن است فرد به خوبی از ماشین محافظت نکند در حالی که شرکت های دیگری در صورت اجاره ماشین با راننده پول کمتری از مشتریان می گیرند.

از مهم ترین فاکتورهایی که در تعیین قیمت اجاره ماشین عروس موثر است می توان به مواردی همچون برند ماشین، مدل و سال ساخت ماشین، میزان کارکرد ماشین، رنگ ماشین، تشریفات صورت گرفته مانند گل آرایی و …، مدت زمان اجاره، حضور یا عدم حضور راننده، قیمت و ارزش روز خودرو و … اشاره کرد. البته باید توجه داشت که ممکن است هزینه های جانبی دیگری نیز بر هزینه اصلی اجاره اضافه شود که مهم ترین آنها شامل هزینه بنزین، هزینه تصادفات و خسارت های احتمالی، هزینه جرائم رانندگی و … می باشند.

اجاره بهترین ماشین های عروس

قیمت اجاره ماشین عروس با راننده

به صورت کلی تمامی شرکت های رنت کار در دو حالت مشخص ماشین های خود را به مشتریان اجاره می دهند. اجاره ماشین با راننده و اجاره ماشین بدون راننده. افرادی که گواهی نامه رانندگی ندارند و یا در شب عروسی با توجه به استرس و اضطراب تمایل ندارند پشت فرمان بنشینند می توانند ماشین با راننده اجاره کنند. این کار مزیت بزرگی دارد و هیچگونه مسئولیتی در قبال خودرو ندارد چرا که راننده مسئول ماشین خواهد بود و در صورت بروز هرگونه اتفاقی راننده و شرکت پاسخگو خواهند بود.

همچنین با اجاره ماشین با راننده فرد دیگر هیچ تضمین و چکی به شرکت ارائه نخواهد کرد. به صورت کلی اجاره ماشین عروس با راننده می تواند در هزینه ها نیز صرفه جویی کند. برند ماشین، رنگ ماشین، میزان کارکرد ماشین، مدت زمان اجاره، نوع و مدل ماشین و … از جمله فاکتورهایی هستند که در قیمت نهایی اجاره خودرو موثر هستند بنابراین نمی توان قیمت مشخصی برای آن عنوان کرد.

اجاره ماشین عروس کلاسیک

خودروهای کلاسیک جزء پرطرفدارترین اتومبیل‌هایی هستند که زوج‌های جوان به عنوان ماشین عروس خود آنها را انتخاب می‌کنند. این خودروها علی رغم ظاهر قدیمی و کلاسیک خود، بسیار شیک و لوکس به نظر می‌رسند. شاید دلیل اصلی ایجاد این ذهنیت این باشد که کمتر کسی را می‌توانید این روزها پیدا کنید که سواری با این سبک خودروها را تجربه کرده باشد. اکثر خودروهای کلاسیک که به عنوان ماشین عروس کاربرد دارند در دهه‌های 20 الی 30 میلادی ساخته شده‌اند و بسیار قدیمی‌تر از آن چیزی هستند که نسل جوان شانس تجربه سواری با آنها را داشته باشد. استفاده از این سبک اتومبیل به عنوان خودروی عروس، نه تنها شکل رسمی‌تری به مراسم می‌دهد؛ بلکه برای برگزاری یک جشن عروسی خاص نیز بسیار کمک‌کننده است.

قیمت اجاره ماشین عروس بدون راننده

افرادی که تمایل داشته باشند در روز عروسی خودشان رانندگی کنند و لذت و هیجان رانندگی با ماشین های لوکس و لاکچری را تجربه کنند می توانند ماشین بدون راننده اجاره کنند. البته اجاره ماشین بدون راننده به این معنی است که تمامی مسئولیت های خودرو بر عهده فرد خواهد بود.

همانطور که گفته شد فاکتورهای مختلفی در تعیین میزان هزینه اجاره ماشین بدون راننده موثر است و هر شرکت با توجه به شرایط خود می تواند قیمت های متفاوتی عنوان کند؛ اما به صورت کلی و با توجه به تمامی فاکتورها و عوامل مختلف می توان گفت اجاره ماشین عروس با راننده یا بدون راننده می تواند از چندصدهزار تومان در روز تا چند میلیون تومان متفاوت باشد.

دلایل اجاره خودرو برای عروسی

  • بنا به دلایل مختلف از جمله دلایل اقتصادی و بالا رفتن بی رویه قیمت های خودرو ها، بسیاری از زوج های جوان در ابتدای زندگیشان توانایی خریداری خودرو، علی الخصوص خودرو های خارجی را ندارند.
  • از این رو برای استفاده از یک خودروی خاص و لاکچری برای شب عروسی خود، در صدد اجاره خودرو بر می آیند.
  • لحظات عروسی به وسیله دوربین های عکس برداری و فیلم برداری ثبت و ضبط می شود و در صورت وجود خودرویی لوکس، این لحضات خاص تر و لاکچری تر به ثبت می رسند.
  • شما می توان با میزان بودجه خود اقدام به اجاره ماشین های مختلف کنید و لذت رانندگی با خودرو های لوکس را در شب عروسیتان تجربه کنید.
  • برخی از شرکت ها در کنار اجاره ماشین عروس ، خودرو ها را برای عروسی تزئین و گل آرایی می کنند و بدین ترتیب شما از یک خودروی لوکس و زیبا برای شب عروسی خود بهره می برید.

مزایا اجاره ماشین عروس

با توجه به آنچه که گفته شد؛ اجاره ماشین عروس نسبت به استفاده از خودروهای شخصی برای برگزاری این روز خاص، دارای مزایای بیشماری است. به عنوان مثال شکیل کردن مراسم و سهولت در رفت و آمد در روز شلوغی مانند روز عروسی، فقط دو نمونه از مزایایی هستند که با اجاره خودرو برای جشن عروسی می‎توانید به آنها دسترسی داشته باشید. از آنجایی که می‌دانید؛ خودروهایی که در موسسات کرایه اتومبیل مانند سورنا سیر به صورت رنت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند؛ در مقایسه با خودرویی که به عنوان وسیله نقلیه شخصی از آن به صورت روزانه استفاده می‌کنید؛ کارکرد کمتری دارد و احتمال خرابی‌های ناگهانی در آنها پایین‌تر است. با این وجود اگر از این موسسات خودروی روز عروسی خود را تهیه کنید می‌توانید مطمئن باشید که اتومبیل شما را سر راه نمی‌گذارد. از طرفی با فرض محال اگر خودرو در مسیر خراب شد؛ موسسه موظف است در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودروی جایگزین را برای شما تامین کرده و در محل خرابی به شما تحویل دهد. این در حالی است که اگر خودروی شخصی را گل کاری کرده باشید؛ باید تا زمان رسیدن امداد خودرو و رفع خرابی صبر کنید.

نکات مهم در انتخاب ماشین عروس

چند نکته مهم وجود دارد که در زمان اجاره ماشین عروس باید به آنها توجه کنید. این نکات عبارتند از:

  • موسسه‌ای را برای اجاره ماشین عروس انتخاب کنید که از قراردادهای شفاف و روشن و حاوی بندهای قانونی و معقول برای رنت خودرو استفاده می‌کند.
  • اگر قرار است خودرو را به صورت ساعتی اجاره کنید؛ مدت قرارداد را حتما برای چند ساعت بیش از آنچه که در نظر دارید تنظیم کنید تا بتوانید جوابگوی اتفاقات پیش‌بینی نشده مانند ترافیک‌های سنگین باشید.
  • امکان خرابی خودروهای کلاسیک بیشتر از خوروهای روز و مدرن است. بنابراین اگر انتخاب‌تان خودروهای کلاسیک است؛ پیش‌بینی‌های لازم برای خرابی‌های احتمالی را داشته باشید.
  • نوع خودرو را با توجه به حجم لباس عروس انتخاب کنید. اگر لباس عروس پر از چین است و پف زیادی دارد؛ خودرویی را انتخاب کنید که فضای بیشتری را در صندلی جلو در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • بهترین رنگ برای ماشین عروس رنگ سفید است. رنگ سفید گل‌آرایی را بهتر روی بدنه خودرو نشان می‌دهد.
  • برای گل‌آرایی ماشین عروس بهتر است از گل‌های درشت که جلوه بهتری روی بدنه ماشین دارند استفاده کنید. ضمنا به تضاد بین رنگ گل و رنگ بدنه خودرو دقت کنید. هر چه این تضاد بیشتر باشد؛ گل‌آریی بیشتر به چشم می‌آید.
  • عروس خانم‌ها معمولا برای سوار شدن به خودروهای شاسی‌بلند دچار مشکل می‌شوند. به خصوص آن دسته از افرادی که لباس پر از چین را برای روز عروسی انتخاب می‌کنند. بهترین خودرو برای این افراد، سدان‌های کم ارتفاع مانند سوناتا، جنسیس، اپتیما و انواع مدل‌های بی ام و است.

اجاره ماشین عروس و نکات مربوط به آن

در این مقاله سعی بر این بود تا در رابطه با موضوع اجاره ماشین برای عروسی بحث کنیم و به بررسی دلایل این امر بپردازیم.در پایان به یک سری نکات اشاره می کنیم که با توجه به آن ها می توانید تجربه بهتری از اجاره خودرو داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم تزئینات و گل آرایی خودرو را به دست خود شرکت های اجاره دهنده خدمات خودرو بسپارید تا در صورت بروز مشکل در حین تزئین کردن خودرو، خود شرکت مسئولیت را بر عهده داشته باشد و مشکلی از این بابت برای شما ایجاد نگردد.

برای اینکه بتوانید یک شب خاطره انگیز و بدون ایجاد هر گونه مشکلی از بابت اجاره ماشین برای عروسی خود رقم بزنید، توصیه می کنیم برای اجاره خودرو، برای عروسی به دنبال شرکت های مجاز و معتبر ارائه دهنده این خدمات بروید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی  اقدام به خودرو کنید.

ظاهر لوکس تر و بهتر جشن عروسی با اجاره ماشین عروس

اگر شما هم برایتان مهم است که یک جشن عروسی لاکچری و به باد ماندنی داشته باشید، بهتر است که اصلا تردید نکنید و حتما یک ماشین عروس لوکس و البته مقلوم به صرفه برای خودتان اجاره کنید. تصورش را بکنید که شما می توانید در بزرگترین روز زندگیتان یعنی روز عروسیتان سوار ماشین رویاهایتان شوید و یک شب را با همان ماشینی رانندگی کنید که دلتان می خواهد. اجاره خودرو های متنوع برای عروسی در اجاره خودرو سورنا ، اگر این تصور برای شما هم شیرین است، بهتر است که این حس و حال جالب در روز عروسی را از خودتان دریغ نکنید. در ضمن به این هم فکر کنید که عکس های وفیلم ماشین عروس همیشه برایتان خواهند ماند. مطمئنا هر بار با دیدن آن ها یاد خاطره شیرین شب عروسیتان خواهید افتاد شبی خاص و پر از استرس برای هر انسانی چرا که سال ها تلاش کرده تا با کسی که دوستش دارد زندگی مشترکی را شروع کند پس در بهترین و خاص ترین شب زندگی با شک و تردید تصمیم نگیرید وبایه شرکت با سابقه و مطمئن مثل سورنا سیر کار کنید تا خیالتان از همه جهات راضی باشد.

راحتی بیشتر با اجاره خودرو برای عروسی

اگر دلتان می خواهد که فاصله آرایشگاه تا آتلیه و همین طور فاصله آتلیه عکاسی تا تالار عروسی را راحت طی کنید، بهتر است که یک ماشین خوب برای عروسی خود اجاره کنید. نکته ای که باید به خاطر داشته باشید، این است که گزینه های زیادی برای اجاره خودرو عروس پیش رویتان وجود دارد این شما هستید که می توانید بنا بر سلیقه خود و البته سایز و ابعاد لباس عروس اقدام به اجاره یک ماشین عروس مناسب کنید. به هر حال اگر راحتی هم برای شما اهمیت دارد، بهتر است که از اجاره ماشین عروس در جذاب ترین شب زندگیتان دریغ نکنید.

داشتن یک راننده مجرب با اجاره ماشین عروس

خوب است این را بدانید که شما هم می توانید یک ماشین عروس بی راننده و هم یک ماشین عروس با راننده برای خودتان اجاره کنید اگر خیلی اهل رانندگی نیستید و یا اینکه ترجیح می دهید در شب عروسی دغدغه رانندگی و ماندن در ترافیک را نداشته باشیدویا استرس و تنش تصادف را نداشته باشید ، بهتر است که یک ماشین عروس با راننده برای خودتان اجاره کنید در این صورت می توانید از تک تک لحظات عروسی خود استفاده کنید و در مسیر ریلکس کنیدوباخیالی آسوده شب را سپری کنید البته همان طور که گفته شد، امکان اجاره ماشین عروس بدون راننده هم از شرکت اجاره خودرو سورنا سیر وجود دارد این شما هستید که تصمیم می گیرید که می خواهید برای جشن عروسیتان راننده داشته باشید یا اینکه می خواهید خودتان با ماشین عروس رانندگی کنید

اجاره ماشین عروس همراه با راننده

منظم بودن برنامه ها

اگر شما یک ماشین عروس با راننده برای خودتان اجاره کنید، می توانید از این بابت مطمئن باشید که راننده سر موعد به شما می رسد و از بهترین مسیرها استفاده می کند تا شما بتوانید سر وقت به برنامه های جشن عروسی خودتان برسید. به شما توصیه می کنیم که حتما این مساله را در نظر بگیرید که شب عروسی یک شب پر استرس است و هیچ کسی دلش نمی خواهد که به برنامه هایش در این جشن دیر برسد! پس بهتر است که از قبل برنامه ریزی های دقیق را در این باره انجام دهید و بدین شکل عروسی خودتان را با آرامش کامل جشن بگیرید. خوب است این را بدانید که شرکت اجاره خودرو سورنا سیر انواع ماشین عروس را با بهترین قیمت ممکن به شما آفر می دهد سورنا با همکاران مجربی که دارد، به شما این اطمینان را می دهد که از بابت اجاره  انواع ماشین های مناسب عروسی   با هیچ مشکلی رو به رو نشوید شما باید شیرین ترین شب زندگیتان را با اجاره یک خودرو عروس لوکس و زیبا تجربه کنید تا ابد یه خاطره لذت بخش در آرشیو خاطرات عالی به یادگار باقی بمونه .

شرکت اجاره خودرو سورنا با سال ها تجربه فعالیت در حوزه اجاره ماشین های خاص و لاکچری آماده ارائه کلیه خدمات برای عروسی شما می باشد.

شما می توانید با مراجعه به این شرکت و اعلام درخواست خود و پس از طی فرایندهای شرکت، خودرو را تحویل بگیرید و یک شب خاطره انگیز برای عروسی خود رقم بزنید.

انتخاب خودرو مناسب برای ماشین عروس مخصوص مناسبت خاص شما یعنی عروسی، که برای یکبار اتفاق می افتد مشکل است. به همین دلیل است که تشریفات سورنا سیر این نکات مفید را برای کمک به انتخاب بهترین خودروی اجاره‌ای، طراحی کرده است که در زمان اجاره خودرو به آنها توجه کنید:

17 نکته در ارتباط با اجاره ماشین برای مراسم عروسی

  1. اطمینان حاصل کنید که یک شرکت اجاره خودرو که اعتبار داشته باشد مانند تشریفات سورنا سیر را برای مراسم خود انتخاب می کنید. این یکی از مهمترین چیز است که تمام ماشین ها کاملا قانونی باشد و دارای تمام مدارک تا در حین مراسم، شما را دچار مشکل نکند و شب به یاد ماندنی را تجربه کنید و لذت ببرید.
  2. تعداد افرادی را که قرار است عروس و داماد را همراهی کنند را در نظر بگیرید. انواع مختلفی از خودرو ها برای اجاره خودرو عروسی در اندازه های مختلف وجود دارند. بنا به درخواست شما، این مجموعه از ماشین های دو درب و دو نفره گرفته تا انواع بزرگ تر را برای مراسم شما در اختیار دارد.
  3. فکر کنید که چه مسافتی را می خواهید طی کنید. برای مثال، اگر بخواهید مسافت طولانی را برای رسیدن به تالار طی کنید در نظر بگیرید که بتوانید به راحتی و بدون سختی از ماشین استفاده کنید. در زمان اجاره ماشین راحتی رانندگی آنرا تست کنید. بنا به فیزیک بدنی افراد مختلف بعضی از ماشین ها برای رانندگی مشکل می باشند. ماشینی را برای اجاره انتخاب کنید که با آن راحت باشید تا شب خاطره انگیزی برایتان باشد.
  4. پیشنهاد های تشریفات سورنا سیر را در نظر بگیرید. در هنگام اجاره خودرو عروس ما سعی می کنیم پیشنهادهایی به شما بدهیم تا مقرون به صرفه ترین و بهترین ماشین عروس را برای شما و مناسب با جشن شما انتخاب کنید. در صورتی که ماشین هایی برای همراهی ماشین عروس بخواهید می توانید از میان انواع ماشین های این مجموعه مناسب ترین را انتخاب کنید.
  5. شما ممکن است برای مناسبت عروسی یک ماشین لوکس در نظر داشته باشید. پورشه، مرسدس بنز، بی ام و و غیره هر کدام که مد نظر شما باشد، با داشتن تنوع در رنگ، جدیدترین و لوکس ترین ماشین ها را در اختیار داریم. برای بازدید از توضیحات ماشین های لوکس مختلف و نحوه تعامل آنها با یکدیگر از بخش کرایه اتومبیل و اجاره ماشین عروس بازدید کنید.
  6. یکی از موادی که در زمان اجاره ماشین عروس باید به آن توجه کرد راحتی پیاده و سوار شدن عروس از ماشین می باشد. در بعضی مواقع این مورد یک مسئله جدی برای عروس خواهد شد، زمانی که جلوی آرایشگاه یا سالن بخواهد از ماشین پیاده یا سوار شود. سعی کنید مناسب ترین را انتخاب کنید.
  7. در نهایت تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از راننده استفاده کنید؟ در اختیار گرفتن راننده به این معنی می باشد که دیگر لازم نیست نگران رانندگی در ترافیک و خیابان های شلوغ باشید. فقط بنشینید و از لحظات لذت ببرید. رانندگان اجاره ماشین تهران سورنا سیر، مسیر را می دانند و بهترین مسیر را برای رسیدن به محل مورد نظرتان انتخاب کرده تا در زمان مشخص به مقصد برسید.
  8. نظرات و شهرت

    برای جلوگیری از ایجاد ناراحتی، یک شرکت اجاره خودرو با شهرت خوب را انتخاب کنید. برای آشنایی، شرکت های اجاره خودرو معتبر که وسایل نقلیه مجلل را برای کرایه ارائه می دهند، را بررسی کنید.
    شما همچنین می توانید امتیاز کسب و کار را بررسی کنید. هم به صورت آنلاین و هم از شرکت، وسایل نقلیه و خدمات آن دیدن کنید.

     

  9. به سرعت رزرو خود را انجام دهید

    انتخاب و پیدا کردن شرکت مناسب برای اجاره یک خودروی مجلل حائز اهمیت است، سپس چند ماه قبل از مراسم عروسی آن را رزرو کنید.

     

  10. وضعیت خودرو

    توصیه می شود قبل از امضای توافق نامه، وضعیت خودرو، از جمله قطعات مکانیکی و بدنه آن را بررسی کنید. چند نکته مهم که باید به آن توجه کنید شامل یک سیستم تهویه مطبوع و چراغ ها، پنجره ها و درها که به طور ایمن نصب شده اند می باشند.در صورتی که زمان زیادی تا مراسم عروسی شما باقی مانده باشد، این به شما این امکان را می دهد که با چگونگی نگهداری خودرو توسط شرکت آشنا شوید.

     

  11. اجاره خودروی اضافی

    به دلیل فضای محدود آن، یک ماشین مجلل تنها می تواند زوج عروسی را در خود جای دهد. شما ممکن است بخواهید یک یا دو ماشین دیگر برای سایر شرکت کنندگان اجاره کنید.
    همچنین، به دلیل مسئولیت بالای آن ممکن است علاقه مند به رانندگی این خودرو نباشید. به همین دلیل کرایه یک خودروی مجلل و لوکس با استخدام یک راننده حرفه ای تکمیل می شود.

     

  12. پیش پرداخت

    در صورت انتخاب خودرو مورد نظرتان، با پرداخت مبلغی خودرو را رزرو کنید.

     

  13. مجوز و بیمه

    شرکت کرایه خودرو که بیمه ندارد، مسئولیت بزرگی را به عهده شما و خود شرکت در صورت وقوع تصادف محول می کند. برای جلوگیری از صدمات مالی، شرکتی را انتخاب کنید که قابل اعتماد، دارای مجوز و بیمه باشد. در صورت نگران بودن، یک کپی از مجوز و بیمه درخواست کنید، همچنین بررسی کنید که در حال حاضر با شرکت صدور مجوز و بیمه کار می کنند.

     

  14. هزینه های اجاره اتومبیل

    نقل قول: برای جلوگیری از هزینه های پنهان، همیشه قیمت نهایی با تمامی امکانات را درخواست کنید. این باید شامل مالیات، بیمه و هزینه های مجوز، فصل گرانی و هزینه های سوخت گیری باشد.
    بسته های پیشنهادی: بسته های عروسی می توانند از قیمت های پایین و با امکانات کم، شامل وسیله نقلیه و حمل و نقل به یک مقصد و عکسبرداری آغاز شوند. انتظار می رود برای استفاده وسیع تر از خودرو، از جمله حمل و نقل به مقصد های نامحدود، عکس برداری و استفاده از خودرو می تواند افزایش یابد.
    هزینه های راننده: شرکت های اجاره ماشین معمولا درصدی از هزینه های کرایه برای راننده را پیشنهاد می کنند. مشتریان می توانند آن را به فاکتور اضافه کنند.

     

  15. رنگ

    اتومبیل های پیشنهادی در رنگ های مختلف می آیند، بنابراین شما می توانید یکی را انتخاب کنید که متناسب با موضوع شما باشد. اگر میخواهید شرکت خودروسازی نوارها و گلهایی را بر روی خودرو متناسب با رنگ خودرو نصب کند، قبل از اینکه قرارداد را امضا کنید، این موضوع را بررسی کنید.

     

  16. از رزرو مجدد اجتناب کنید

    اطمینان حاصل کنید که خودرو شما برای آن روز فقط برای شما رزرو شده است. اگر دو بار رزرو شود، احتمال دارد که اگر کمی تاخیر داشته باشید، مجبور به پرداخت هزینه بیشتری باشید.

     

  17. تمرین خروج از ماشین

    این ممکن است به نظر احمقانه باشد، اما خوب است که لباس عروسی خود را به تن داشته باشید و تمرین کنید که چگونه از داخل ماشین خارج شوید. وسایل نقلیه مجلل اشکال مختلف، اندازه و ارتفاع های متفاوتی در مقایسه با اتومبیل های مدرن دارند.

نکات و قوانین رنت ماشین عروس

در هنگام انتخاب و اجاره ماشین عروس لازم است که فرد به نکات و فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می باشند:

مدارک و شرایط لازم برای اجاره ماشین عروس

به صورت کلی هر کدام از شرکت های رنت کار برای اجاره خودروهای خود دارای شرایط و ضوابط خاصی هستند. برای رنت ماشین عروس نیز لازم است که فرد در هنگام بستن قرارداد، رزرو یا تحویل خودرو مدارک مختلفی را به شرکت ارائه کند. از جمله مدارکی که شرکت سورنا سیر برای اجاره ماشین عروس نیاز دارد می توان به موارد زیر اشاره نمود:  

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید