آشنایی با خودروهای سلبریتی‌های مشهور جهان

world famous celebrity cars

همه چیز درباره زندگی سلبریتی‌ها برای خیلی از افراد در جهان جذابیت دارد. دانستن اینکه میزان ثروت آنها چقدر است، پارتنر یا همسر آنها کیست، محل زندگی آنها کجاست، تعطیلات خود را چگونه می‌گذرانند، لباس و اکسسوری‌های خود را از چه برندی تهیه می‌کنند و… مخصوصا برای جوان‌ترها بسیار هیجان‌انگیز است. یکی از جذاب‌ترین خبرها درباره هنرمندان معروف خودروهای آنهاست. اگر در این‌باره کنجکاو هستید با معرفی خودروهای سلبریتی‌های مشهور جهان همراه ما باشید.

اگر حوصله رانندگی در شهرهای شلوغ را ندارید یا قرار است به چند شهر مختلف سفر کاری کوتاه‌مدت داشته باشید، اجاره ماشین با راننده به نفع شماست.

لئوناردو دی کاپریو

دی کاپریو صاحب چندین خودرو از جمله تسلا رودستر، فیسکر کارما و تویوتا پریوس است. تسلا رودستر خودروی اسپرت برقی است که تقریبا هر ۴۰۰ کیلومتر یک‌بار نیاز به شارژ باتری دارد. فیسکر کارما یک خودروی اسپرت ترکیبی برقی با یک موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی توربوشارژ است.

Leonardo Di Caprio car

سرعت این خودرو در کمتر از ۶ ثانیه به صد کیلومتر در ساعت می‌رسد. تویوتا پریوس نیز خودرو برقی دوگانه است که در میان پاک‌ترین خودروهایی که در ایالت متحده آمریکا به فروش می‌رسد رتبه‌بندی شده است. خودروهای دی کاپریو نشان‌دهنده علاقه او به حفظ محیط زیست است و کاملا با فعالیت‌های محیط زیستی او هم‌خوانی دارد.

دواین جانسون

دواین داگلاس جانسون که با لقب ورزشی «صخره» شناخته می‌شود از بهترین کشتی‌کج‌کاران جهان است که از سال ۲۰۰۵ به صورت حرفه‌ای وارد دنیای بازیگری در سینما شده است. او صاحب چند خودروی لوکس و گران‌قیمت است که در میان آنها علاقه خاصی به فورد اف ۱۵۰ دارد.

فورد اف ۱۵۰ بازسازی محبوب‌ترین تراک آمریکایی‌ها محسوب می‌شود. برخورداری از کیفیت برتر و طراحی هوشمند، امنیت بالا، مصرف سوخت بهینه و ارزش زیاد در برابر میزان هزینه از ویژگی‌های استثنایی فورد اف ۱۵۰ است.

Dwayne Johnson car

این خودرو یکی از پرفروش‌ترین تراک‌ها در آمریکا بوده است. در ساخت این خودرو موادی به کار رفته که در عین کاهش وزن مقاومت زیادی به آن بخشیده است. فورد اف ۱۵۰ از آزمایش‌های سختی همچون حمل اجسام سنگین در جاده‌های پر پیچ‌وخم بیابانی و قرار گرفتن در دمای ۳۰ درجه زیر صفر تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد سربلند خارج شده است.

جاستین بیبر

جاستین بیبر خواننده سرشناس و محبوب کانادایی است که به گفته خودش تحت تاثیر مایکل جکسون بوده است. نام او همواره در فهرست شخصیت‌های مشهور قدرتمند و ثروتمند جهان حضور داشته است.

Justin Bieber car

بیبر کلکسیونی از خودروهای لوکس جهان نظیر فیسکر کارما، رنج روور، پورشه ۹۹۷ توربو، فراری F430، لامبورگینی اونتادور، فراری ۴۵۸، آئودی R8، لامبورگینی گالاردو، مرسدس بنز اسپرینتر و.. در اختیار دارد. اما برخی معتقدند خودروی بیبر که تمایز خاصی با خودروی دیگر سلبریتی‌ها دارد کادیلاک بت‌موبایل اوست. خودرویی زیبا با مدل CTS-V کوپه که با پیشرانه V8 و ظرفیت ۴٫۸ لیتر ۵۷۰ اسب بخار تولید می‌کند.

رانندگی با خودروهای لوکس جهان حس غرور و هیجان را به وجود می‌آورد. شرایط اجاره خودرو سورنا سیر را بررسی کنید و خودروی مورد نظر خود را از میان انواع خودروهای لوکس این موسسه انتخاب کنید. با اجاره خودرو لوکس حس غرور و هیجان را تجربه کنید!

بیانسه و جی‌زی

برای معرفی خودروهای سلبریتی‌های مشهور جهان نمی‌توان از گاراژ پر از خودروهای لوکس بیانسه و جی‌زی گذشت. بیانسه و جی‌زی این زوج هنرمند و ثروتمند آمریکایی جزو پرفروش‌ترین خوانندگان تاریخ به شمار می‌آیند. خودروهای لوکس و گران‌قیمتی در گاراژ آنها حضور دارند. خودروهایی نظیر تسلا مدل S، GMC Yukon SLTT، آلفا رومئو اسپایدر، جیپ رانگلر، پاگانی زوندا R، بوگاتی ویرون، شورلت کوروت ۱۹۵۷، رولزرویس فانتوم، رولزرویس سیلور کلاود، مایباخ اکسلرو، فراری F430 اسپایدر، پورشه ۹۱۱، بنتلی کانتیننتال GT، مایباخ ۶۲S و Armored Dartz Prombron متعلق به جی‌زی است.

بیانسه نیز صاحب خودروهای اشرافی مانند مرسدس بنز اس‌کلاس، لیموزین مرسدس بنز اسپرینتر، کادیلاک اسکالید، مرسدس بنز SLR مک‌لارن و کرایسلر پاسیفیکا است. گویا خودروی خانوادگی آنها که در زمان گردش و سفر از آن استفاده می‌کنند، لیموزین مرسدس بنز اسپرینتر است که تنها سیستم صوتی آن ۱۵۰ هزار دلار هزینه در بر داشته است.

لیدی گاگا

لیدی گاگا خواننده مشهور آمریکایی که همیشه به خاطر پوشش و آرایش‌های عجیب و غریبش زبانزد است در گاراژش خودروهای لوکس متفاوتی نظیر رولزرویس کورنیش، فورد اف ۱۵۰، مرسدس بنز W123، پونتیاک GTO، آئودی R8، فانتوم RR، مرسدس بنز E350 ، فورد موستانگ، شورولت ال کامینو، لینکن کونتیننتال، شورلت نوا SS، پورشه باکستر، لامبورگینی اوراک ان، رولزرویس فانتوم و… دارد. اما علاقه او به فورد برانکو آبی‌رنگش بسیار مشهود است تا حدی که از این خودرو در موزیک ویدئوی perfect illusion استفاده کرده است.

lady Gaga car

خودرو بریتنی اسپیرز

این ستاره موسیقی پاپ، بیشتر ثروت خود را مدیون حرفه موسیقی است که از طریق ارائه 9 آلبوم استودیویی و برپایی تورهای جهانی متعددی به دست آورده است. همانطور که در رسانه‌ها گزارش شده است؛ بریتنی یکی از عاشقان معروف خودرو است و در کلکسیون خود، مجموعه‌ای از ماشین‌های شگفت انگیز دارد. مرسدس بنز SLR مک لارن، مرسدس بنز هوشمند، مینی کوپر اس کانورتیبل، مرسدس G550، بی‌ام‌دبلیو 328i، جگوار XKS و بسیاری از خودروهای لوکس دیگر فقط بخشی از این کلکسیون ارزشمند هستند.

نیکلاس کیج

نیکلاس کیم کاپولا با نام هنری نیکلاس کیج، بازیگر و فیلمساز مشهور آمریکایی است و کلکسیون خودروها او پر از محصولات برندهای مطرح و لوکس جهان است که برخی از آنها نیز بعد از بازی در فیلم‌های سینمایی، افتخار حضور در این کلکسیون را به دست آورده‌اند. نیکلاس کیج دارای دو لامبورگینی، سه فراری، یک رولز رویس فانتوم II کوپه و یکی از بوگاتی‌های معروف به نام آتلانته تیپ 57 است. لامبورگینی 350 GT، فراری انزو، لامبورگینی دیابلو وی تی، فراری 599 GTB فیورانو و فراری 250 GT پینین فارینا سری I کابریولت از جمله خودروهای موجود در کلکسیون در این بازیگر معروف هالیوود هستند.

لئو مسی

بازیکن ریز نقش آرژانتینی که کودکی سختی را پشت سر گذاشته بعد از اینکه به بارسولنا یوست روس خوش زندگی را به خود دید و از استعداد زاتی خود نهایت استفاده کرد و چندین بار بهترین بازیکن جهان شد و یکی از فوتبالیست های که در پارکینگ خود از بهترین ماشین ها استفاده می کند و بسیاری از برندهای معتبر دنیا برای این بازیکن مدل های متنوع و عالی را تولید کرده اند که فراری F430 Spider، انواع مدل مازراتیو لکسوس چند مدل از ماشین های لئو مسی بازیکن آرژانتینی می باشد ما یک مقاله در مورد کلکسیون ماشین های لئو مسی نوشتیم که می توانید آن را مطالعه کنید.

دیوید بکهام

در اینکه دیوید بکهام یکی از بهترین فوتبالیست‌های تمام دوران است؛ هیچ شکی وجود ندارد. وقتی قراردادهای چند میلیون دلاری با عشق به خودرو ترکیب می شود؛ نتیجه یک مجموعه و کلکسیون حیرت‌انگیز از خودروهایی خواهد شد که هر کدام پرچمداران برند خود هستند. مجموعه خودروهای دیوید بکهام شامل بیش از 10 خودرو گران قیمت مانند رولزرویس فانتوم، بنتلی مولسان، بنتایگا، کانتیننتال GT اسپید، استون مارتینز و مواردی از این دست است. در گاراژ خانه بکهام می‌توانید از هر کدام از خودورهای زیر حداقل یک دستگاه را پیدا کنید:

  • رولزرویس فانتوم دراپ هد کوپه
  • بنتلی مولسان
  • مک لارن MP4-12C Spider
  • کادیلاک اسکالید
  • آئودی S8
  • شورولت کامارو SS
  • بنتلی بنتایگا
  • استون مارتین V8 Vantage NA
  • جگوار F-Type Project 7
  • بنتلی کانتیننتال GT سوپراسپرت
  • رولزرویس گوست
  • هامر H2
  • لامبورگینی گالاردو
  • جیپ رانگلر

جنیفر لوپز

جنیفر لین لوپز با نام مستعار جنیفر لوپز بازیگر، رقصنده و خواننده 53 ساله آمریکایی است که کلکسیون خودروهای او مجموعه‌ای تجملی از خودروهای برند، لوکس و مطرح دنیاست. لوپز یکی از موفق‌ترین بازیگران هالیوود و یکی از پردرآمدترین خوانندگان زن جهان است. مجموعه خودروهای او شامل بسیاری از ماشین‌های سوپراسپرت شگفت‌انگیز و روز جهان است. گاراژ خانه جنیفر لوکس، پر از وسایل نقلیه فوق لوکسی است که افراد عادی آرزو بازدید آنها از نزدیک را دارند. رولز رویس گوست، بنتلی کانتیننتال GTC، استون مارتین DB7، پورشه کاررا 911 جی تی اس، اسکالد کادیلاک، فیات آبارث، رولزرویس داون و رولزرویس فانتوم تنها بخشی از خودروهای موجود در این کلکسیون محسوب می‌شوند.

آنجلینا جولی

هالیوود پر از بازیگران و هنرپیشه‌های برجسته‌ای است که فیلم‌هایشان موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای را به ثبت رسانده و در فهرست پردرآمدترین فیلم‌های تاریخ هالیوود قرار گرفته‌اند. یکی از این شخصیت‌های برجسته سینما آنجلینا جولی است که حتما شاهد نمایش‌های عالی او در بسیاری از فیلم‌های چند دهه گذشته بوده‌اید. آنجلینا به غیر از علاقه به بازیگر، مشتاق جمع‌آوری کلکسیونی بی‌نظیر از خودروهای لوکس جهان است. وجود جگوار XJ، رنج روور ووگ، کادیلاک اسکالید ESV، جی ام سی آکادیا، مرسدس بنز اس 450، فورد اکسپلورر و لکسوس LS 460 در گاراژ خانه او گواه همین موضوع است.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو که او را در جهان فوتبال با نام CR7 نیز می‌شناسند؛ یکی از کلکسیون‌دارهای معروف دنیاست که ارزش خودروهای آن چیزی بالغ بر 24 میلیون دلار می‌باشد. این کلکسیون در واقع مجموعه‌ای بی‌نظیر از سوپر خودروهای روز و لوکس است که بوگاتی شیرون، فراری 599 GTO، مک لارن سنا، شورولت کامارو SS، بوگاتی ویرون، رولزرویس کولینان، آئودی RS7، لامبورگینی آونتادور و مرسدس AMG GLE 63 فقط بخشی از آن می‌باشد.

ما در یک مقاله به کلکسیون ماشین های کریستیانو رونالدو پرداختیم که می توانید آن را مطالعه کنید.

تام کروز

توماس کروز ماپوتر بازیگر و تهیه‌کننده 58 ساله آمریکایی است که تمام دوران کودکی و نوجوانی خود را در فقر زندگی کرده است. اما بعد از بازی در اولین فیلم سینمایی خود در سال 1981، او در مسیر موفقیتی قدم گذاشت که ثروت زیادی را برایش به ارمغان آورد. مجموعه خودروهای لوکس و بی‌نظیری که در کلکسیون تام کروز وجود دارد؛ تنها بخشی از ثروت این بازیگر معروف هستند. بوگاتی ویرون، فورد موستانگ، شورلت SS، پورشه 911، شورولت کوروت C1، بیوک رودستر، مرسدس بنز کلاس S، فورد اکسکورژن و مرسدس CLK 200 فقط بخشی از این کلکسیون ارزشمند می‌باشند.

3.7 3 رای
رتبه بندی

نویسنده

تاریخ مقالات

به اشتراک گذاری

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمیترین
جدیدترین رای بیشتر
نظرات
مشاهده همه نظرات
خفن

خیلی چرت بود………شوخی کردم⁦(⁠~⁠ ̄⁠³⁠ ̄⁠)⁠~⁦w⁠(⁠°⁠o⁠°⁠)⁠w

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید