15 مدل از بهترین و ارزانترن ماشین ها برای رانندگی جوانان!

بهترین خودرو نوجوانان

خودرو مناسب نوجوانکه به تازگی گواهینامه دریافت کرده اند کار بسیار سختی است چون هم زمان باید چند مورد را در نظر بگیرید و این موارد می توان به ایمنی زیاد چون ممکن است تصادف داشته باشند تا کمترین آسیب جانی و مالی داشته باشند و مورد دیگری که باید توجه کرد قیمت مناسب است چون با توجه به این که اولین ماشین است باید قیمت خوبی داشته باشد و مورد بعدیث مصرف سوخت گزینه بعدی است و مورادی دیگری است که شما در ادامه با بسیاری از این موراد آشنا خواهید شد پس با ما همراه باشید.

چگونه بهترین انتخاب را برای ماشین  نوجوانان داشته باشیم؟

پیدا کردن ماشین جدید مناسب برای رانندگان نوجوان دغدغه کافی برای والدین می باشد تا تمام شب را بیدار بمانند. مطمئنا موارد زیادی وجود دارد که باید در انتخاب بهترین خودروی اجاره‌ای یا موقع خرید یک خودرو در نظر بگیرید. هنگامی که اکثر والدین برای خرید خودرو برای رانندگان نوجوان خود به نمایشگاه ماشین می روند، این موارد احتمالا در بالای لیست قرار دارد:

  • ایمنی
  • قیمت
  • مصرف سوخت
  • قابلیت اطمینان

برای شروع انتخاب، اجاره خودرو سورنا سیر با در نظر گرفتن چهار معیار بالا، ۷ مورد زیر را به عنوان بهترین گزینه ها برای رانندگان نوجوان گزارش کرده است. هر یک از این خودروها باید استاندارد “خوب” را از سازمان بیمه تصادفات بزرگراه ها در ۵ تصادف اخیر خود گرفته باشند.علاوه بر این، سورنا سیر تنها گزینه هایی را در نظر گرفته است که طبق گزارش مصرف کنندگان در دسته بندی “توصیه شده” قرار گرفته اند. همچنین در گزارش مصرف کنندگان نرخ قابلیت اعتماد آنها نیز باید بیشتر از حد متوسط باشد. در نهایت، حداقل ۶۰٪ از شرکت کنندگان در نظر سنجی گزارش مصرف کنندگان باید تجربه خود را رضایت بخش توصیف کنند.

هر یک از موارد ذکر شده نیز باید نرخ اقتصادی مصرف سوخت را به میزان حداقل ۴۰ کیلومتر به ازای هر گالن در مصارف ترکیبی رانندگی در شهر و بزرگراه نیز کسب کنند. موارد زیر نیز ضروری می باشند:

  • پنجره های برقی
  • قفل
  • آینه های جانبی
  • تهویه مطبوع
  • حداقل ۶ کیسه هوا
  • دوربین دید عقب
  • دنده اتوماتیک

بهترین ماشین برای جوانان

جوانان و نوجوانان به دلیل دارا بودن ترکیبی از عوامل مانند ناپختگی شخصیتی، بی‌تجربگی در رانندگی و فشارهای اجتماعی همسالان جزو پرخطرترین رانندگان محسوب می‌شوند. در نتیجه، میزان تصادف رانندگی در بین رانندگان نوجوانان و جوان تقریبا چهار برابر رانندگان دیگر است. اما این به این معنا نیست که راهی برای ایمن نگه داشتن این گروه از رانندگان وجود ندارد و یا این افراد، با توجه به شرایط سنی خود نباید رانندگی کنند. بلکه انتخاب خودرویی مناسب می‌تواند به این افراد کمک کند تا تجربه ایمن‌تری از رانندگی کسب کنند. اما ایجاد تعادل بین تمام عوامل از جمله اولویت‌های شخصی فرد، قیمت مناسب و ایمنی بالا ممکن است کمی چالش‌برانگیز باشد.

بهترین انتخاب برای نوجوانان و جوانانی که اولین بار قصد خرید خودرو را دارند؛ وسایل نقلیه‌ای هستند که از ایمنی بالایی برخوردارند. علاوه بر ایمنی، قابلیت اطمینان و مقرون‌به‌صرفه بودن نیز از دغدغه‌های اصلی این گروه از رانندگان است , شما می توایند قبل از خرید حتما یک بار هم شده اجاره خودرو ارزان را امتحان کنید تا با مشخصات ماشین آشنا شوید.


11 مدل ماشین جوان پسند

ویژگی های ماشین مناسب جوانان

بهترین انتخاب برای این گروه از رانندگان، خودروهایی هستند که ویژگی‌های زیر را دارا می‌باشند:

  • یک رتبه خوب یا قابل قبول در تست‌های تصادف جاده‌ای گرفته باشند
  • علاوه بر قیمت پایین، مصرف سوخت کمی نیز داشته باشند
  • مجهز به امکانات رفاهی پیشرفته و به‌روز باشند
  • با امکانات ایمنی مانند ایربگ تجهیز شده باشند
  • از نظر ابعاد مناسب برای رانندگی در شهر باشند

در ادامه به معرفی برخی از خودروهایی که تقریبا تمام این ویژگی‌ها را دارند پرداخته‌ایم.

15 مورد از بهترین خودروها برای نوجوانان

خودرو هوندا مدل آکورد LX

آکورد اولین خودروی تولید شده توسط سازنده خودرو ژاپنی در ایالات متحده بود و یکی از بهترین سدان ها در زمینه فروش باقی مانده است. در مقایسه با مدل های گران تر این خودرو، این مدل در زمره خودروهای با اندازه متوسط قرار می گیرد. بر خلاف آن، مصرف سوخت آن به ازای مسافت پیموده شده مشخص واقعا شگفت انگیز است. موتور ۱۸۵ اسب بخاری، ۲٫۴ لیتری و ۴ سیلندر آن چرخ های جلو را با دنده اتوماتیک به حرکت در می آورد. این خودرو به ویژگی های استاندارد مانند سیستم کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، صفحه نمایش لمسی و سیستم صوتی با ۴ بلندگو با رابط USB مجهز شده است. موسسه بیمه آن را تحت عنوان “انتخابی با ایمنی بالا” توصیف کرده است.

خودرو هوندا مدل آکورد LX

خودرو هیوندای سوناتا SE

سوناتا در ایالات متحده ساخته شده است و یک سدان با اندازه متوسط دیگر است. این خودرو دارای فضای داخلی مناسب و یک کابین راحت است. علاوه بر گزارشات مصرف کنندگان که قابلیت اعتماد آن را ۹۲ درصد بیشتر از حد متوسط توصیف کرده اند، این خودرو یکی از بهترین ضمانت نامه ها در صنعت خودروسازی را دارا می باشد که ۱۰ ساله و به مسافت ۱۶۰،۰۰۰ کیلومتر می باشد.

موتور ۱۸۵ اسب بخاری، ۲٫۴ لیتری، ۴ سیلندر آن به همراه یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته اتوماتیک عرضه می شود. تعداد کیسه های هوای سوناتا، ۷ عدد می باشد که شامل کیسه هوا برای زانوی راننده است. تنها با پرداخت مبلغی بیشتر، هیوندای ویژگی های ایمنی اضافی مانند سیستم تعویض خط، تشخیص نقطه کور و هشدار برخورد از جلو را ارائه می دهد. ویژگی های استاندارد آن عبارتند از: ورود بدون کلید بی سیم، صفحه نمایش رنگی ۷ اینچی و سیستم صوتی با ۶ بلندگو و پورت USBبا در نظر گرفتن تمام این موارد مورد توجه نوجوانان قرار گرفته که می توان گفت این خودرو نیز دارای استانداردهای مناسب در بین رقبای خود می باشد و یکی دیگر از برندهای هیوندا که بسیار معتبر است اجاره خودرو سوناتا YF می باشد.


اجاره خودرو هیوندا

خودرو هیوندای سوناتا SE

خودرو کیا سول

کیا سول هنوز هم مقرون به صرفه ترین انتخاب است. اگر چه مصرف سوخت به ازای مسافت پیموده شده به اندازه سایر مدل ها در اینجا قابل ملاحظه نیست، اما با این حال پیش نیازهای لازم را تامین می کند. اجازه ندهید اندازه آن شما را فریب دهد. فضای صندوق عقب و صندلی های جلوی آن می تواند به اندازه خودروهای جاداری از قبیل Land Rover و Range Rover Sport فضا ارائه دهد. این مدل دارای یک موتور ۱٫۶ لیتری با قدرت ۱۳۰ اسب بخار می باشد. از رانندگی با آن به همراه موتور کوچکش لذت ببرید. علاوه بر قابلیت های مورد نیاز، این مدل دارای قابلیت سیستم کنترل فرمان قابل تنظیم است و یک سیستم صوتی دارای ۶ بلندگو با رادیو ماهواره ای و پورت USB را نیز دارا می باشد.

خودرو کیا سول

خودرو مزدا ۳ آی اسپرت

این مدل همچنان نیز یک مدل مقرون به صرفه می باشد. با بهره گیری از مزایای تکنولوژی بهره وری سوخت، مزدا ۳ بهترین بهره‌ وری مصرف سوخت به ازای مسافت پیموده شده را در میان این گزینه ها ارائه می دهد. موتور ۲ لیتری، ۴ سیلندر آن قدرت ۱۵۵ اسب بخار تولید می کند و ۴۱ مایل به ازای هر گالن را در بزرگراه ها می پیماید. گزارشات مصرف کننده، قابلیت اعتماد ۴۳٪ بالاتر از میانگین را برای این مدل نشان می دهد که آن را در بالای لیست و پس از تویوتا کمری در رده دوم قرار می دهد.جدای از مزایای راحتی مورد نیاز ما، مزدا ۳ دارای آینه های جانبی تاشو، ورود بدون کلید بی سیم، دکمه استارت، سیستم صوتی یکپارچه مزدا با ۶ بلندگو می باشد. نظارت بر نقطه کور و هشدار عبور از راه دور به عنوان گزینه های اضافی در دسترس هستند.


اجاره خودرو مزدا 3

خودرو سوبارو ایمپرزا

این مدل تنها مدل دارای سیستم محرک چهار چرخ در بین گزینه های ارائه شده است. با این حال، تنها ۲ گزینه دیگر در این لیست مصرف سوخت بهتری نسبت به این مدل را دارند و تنها کیا سول ارزان تر از آن است. علاوه بر این، گزارشات مصرف کننده، قابلیت اعتماد آن را ۵۳٪ بالاتر از میانگین توصیف می کند که بالاترین در این لیست می باشد. هنگامی که درباره ارزش صحبت می کنید، سوبارو به ندرت به ذهن شما می آید، اما ایمپرزا حقیقتا یک گزینه ارزشمند است.این مدل موتور ۱۴۸ اسب بخاری، ۲ لیتری، ۴ سیلندر را ارائه می دهد. قابلیت های استاندارد آن شامل کیسه هوا برای زانوی راننده، ورودی بدون کلید از راه دور، دو پریز برق ۱۲ ولتی، سیستم اطلاعاتی Subaru Starlink با صفحه نمایش لمسی و یک پورت USB است.

خودرو سوبارو ایمپرزا

خودرو تویوتا کمری LE

طبق گزارش مصرف کنندگان، کمری مونتاژ شده در کنتاکی گران ترین و یکی از قابل اطمینان ترین خودروها در این لیست است. اما این موردی نیست که نوجوان شما را تحت تاثیر قرار می دهد بلکه ۱۰ کیسه هوا و قرار دادن این خودرو در صدر رتبه بندی اداره بیمه به لحاظ ایمنی آن را به یک گزینه فوق العاده تبدیل می کند. به سمت پایین لیست از نظر میزان مصرف سوخت به ازای مسافت پیموده شده مشخص، رتبه Camry از یک موتور ۱۷۸ اسب بخار، ۲٫۵ لیتری، ۴ سیلندر متصل به گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته ناشی می شود.این کمری قابلیت هایی را ارائه می کند که کمتر بر روی گزینه های دیگر وجود دارد، مانند گرمکن آینه های بغل و کنترلگر های سیستم صوتی و بلوتوث بر روی فرمان. این خودرو همچنین دارای ورودی بدون کلید و بی سیم است. سیستم اطلاعاتی Entune آن شامل یک صفحه نمایش لمسی ۶٫۱ اینچی، ۶ بلندگو، پورت USB و Siri Eyes Free می باشد.

خودرو تویوتا کمری LE

خودرو فولکس واگن پاسات

پاسات در ایالت تنسی ساخته شده است که یک سدان متوسط دیگر در این لیست است. قابلیت برجسته آن شامل فضای وسیع برای مسافران، عملکرد مستحکم و ظاهر متمدن در جاده است. با این قیمت پاسات به یک موتور ۱٫۸ لیتری با قدرت ۱۷۰ اسب بخار و موتور توربو شارژر ۴ سیلندر مجهز شده است. این موتور به وسیله یک دنده اتوماتیک ۶ سرعته به چرخ های جلو قدرت می دهد.همانند سایر مدلهای سدان متوسط، پاسات قایلیت هایی را ارائه می دهد که کمتر در مدل های کوچکتر یافت می شود مانند پریز برق ۱۲ ولتی، سیستم کنترل دوگانه آب و هوا، چراغهای اتوماتیک و سیگنال های یکپارچه در آینه های بغل.صفحه نمایش لمسی رنگی آن کوچکتر از سایر مدل ها است، اما با لمس و ضربه کار می کند و به گوشی های هوشمند نیز متصل می شود. همچنین دارای سیستم سرگرمی با ۶ بلندگو و یک پورت USB نیز می باشد.

خودرو فولکس واگن پاسات

تویوتا پریوس پرایم

کمپانی تویوتا با اضافه کردن چند ویژگی منحصربه‌فرد به تویوتا پریوس هیبریدی معمولی، زمینه خلق یک مدل جدیدی به نام تویوتا پریوس پرایم را در سال 2017 فراهم کرد. در آن زمان نسخه پرایم این خودرو، جزو معدود خودروهای هیبریدی پلاگین موجود در بازار بود. موتور 1.8 لیتری این خودرو 121 اسب بخار قدرت و 105 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.


اجاره خودرو تویوتا

تویوتا پریوس پرایم

سوبارو کراس‌ترک

نسل دوم سوبارو کراس‌ترک که اساسا یک نوع هاچ‌بک با سیستم تعلیق عالی و بدنه مقاوم است؛ برای اولین بار در سال 2018 وارد بازار شد. قابلیت‌های بالا در کنار تطبیق پذیری، عملکرد عالی و قیمت‌گذاری عادلانه باعث شده که این خودرو علاوه بر اینکه برای افراد جوان مناسب باشد؛ ارزش خرید برای سایر گروه‌های سنی را نیز داشته باشد. این خودرو مجهز به یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری است که 152 اسب بخار قدرت و 145 نیوتن‌متر گشتاور دارد.

سوبارو کراس‌ترک

سوبارو اوت‌بک

اگر به دنبال یک AWD استاندارد و فراتر از آنچه که انتظار دارید هستید؛ این خودرو را برای خرید انتخاب کنید. سوبارو اوت‌بک درست در اوج زمانی از بازار که وفور خودروهای شاسی‌بلند وجود دارد رشد کرد و توانست بخش اعظمی از بازار را از آن خود کند. این خودرو علاوه بر سواری نرم و راحت، قدرت 182 اسب بخاری خود را از یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندری می‌گیرد. در دفترچه راهنمای این خودرو درج شده که این موتور حدود 176 نیوتن‌متر گشتاور دارد.

سوبارو اوت‌بک

رنو کپچر

رنو کپچر یک SUV بسیار موفق در جهان است. این خودرو در مدت کوتاهی پس از ورود به بازار توانست لقب پرفروش‌ترین کراس‌اوور سوپرمینی در اروپا و سومین کراس‌اوور محبوب در بریتانیا را از آن خود کند. نسل قدیمی این خودرو در کنار سواری مهیج، معایبی مانند کابین کوچک نیز داشت و طراحی آن به گونه‌ای بود که فضای زیادی در اختیار سرنشینان قرار نداشت. اما نسل جدید کپچر با هدف اصلاح این ایرادات، روی یک پلت فرم جدید ساخته شد تا فضای بیشتر، استحکام بالاتر و ایمنی بهتر جزء ویژگی‌های اصلی آن شود. یک توربوشارژ 1.2 لیتری 4 سیلندری که قادر است 120 اسب بخار قدرت و 190 تیوتن‌متر گشتاور تولید کند؛ نیروی محرکه این خودرو را تامین می‌کند.

ام وی ام 110

ام وی ام یکی از جمع‌وجورترین خودروهای موجود در بازار ایران است که با هدف جایگزینی با پراید به مارکت داخلی وارد شد. این خودرو در واقع جزء اولین خودروهای چینی بود که واردات آن به کشور شروع و تا چند سال ادامه پیدا کرد. MVM110 یک موتور بسیار کم‌مصرف و کم حجم 0.8 لیتری و 3 سیلندری دارد که 51 اسب بخار قدرت و 70 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو، با توجه به مصرف کم و بدنه کوچک خود، برای سفرهای درون شهری گزینه بسیار خوبی است.


محبوب ترین خودرو های چینی

ام وی ام 110

هیوندای اکسنت

اسکنت یکی از مدل‌های پایه کمپانی هیوندای است که امکانات ویژه و خاصی ندارد. اما سواری عالی آن موجب شده که ما آن را به عنوان یکی از خودروهای مناسب برای رانندگان نوجوان به شما معرفی کنیم. در حال حاضر فقط نسخه سدان این خودرو در حال تولید است و از سال 2017 تولید نسخه هاچ‌بک آن متوقف شد. اکسنت با ساب کامپکت‌های دیگر از جمله نیسان ورسا و کیا ریو در حال رقابت است. موتوری که روی این خودرو نصب می‌شود 1.6 لیتر گنجایش و 4 سیلندر دارد. خروجی این موتور 120 اسب بخار قدرت و 113 نیوتن‌متر گشتاور است.

هیوندای اکسنت

کیا اپتیما

اپتیما نسبت به دیگر سدان‌های تولیدی کمپانی کیا مانند ریو و فورته، جزء یکی از موفق‌ترین پروژه‌ها است. امکانات و ویژگی‌های فنی که در آخرین نسخه به‌روز‌رسانی شده این خودر در نظر گرفته شده است؛ عملا آن را برای رقابت با سایر خودروهای چهار در سایز متوسط مانند هوندا آکورد، تویوتا کمری، هیوندای سوناتا و نیسان آلتیما مهیا کرده است. یک موتور قدرتمند 2.4 لیتری 4 سیلندر روی اپتیما نصب می‌شود که می‌تواند 185 اسب بخار قدرت و 178 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.


اجاره ماشین کیا اپتیما

اجاره ماشین کیا اپتیما

مرسدس بنز C200

کلیه مدل‌های کلاس C مرسدس بنز در سال 2020 بازطراحی شده و قابلیت‌های فنی و ایمنی آنها به طرز چشمگیری بهبود یافت. ظاهر زیبا، فناوری‌های داخلی به‌روز و موتور چهار سیلندر پر قدرت نصب شده بر روی این سدان، آن را مهیای رقابت در برابر رقبای جدیدتر از جمله BMW سری 3، آئودی A4، جنسیس G70 و ولوو S60 کرده است. سی 200 یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر دارد که می‌تواند 255 اسب بخار قدرت و 295 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.


اجاره بنز c200

اجاره خودروی بنز C200

2.8 6 رای
رتبه بندی

نویسنده

تاریخ مقالات

به اشتراک گذاری

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید