اجاره خودرو هیوندا توسان

اجاره خودرو هیوندا توسان

امتیاز خودرو

اشتراک گذاری

روزانه :

1.500.000 تومان

ماهانه :

35.000.000 تومان

10%

مشخصات خودرو

لوگو هیوندا

برند

2017

4

سفید و مشکی

شاسی

بنزین

توضیحات خودرو

هیوندا توسان یکی از خودروهای شاسی بلند محبوب در بازار ایران می باشد. این ماشین تا قبل از سال ۲۰۱۰ با موتور ۲٫۴ لیتری با ۱۸۲ اسب بخار عرضه می شد که در مدل ۲۰۱۰ اندکی از حجم موتور کم شده و این خودرو با موتور ۲ لیتری به بازار آمد. این مدل با صفر تا صد ۱۱٫۵ ثانیه کمی کندتر از مدل قبلی بود اما با بهینه شدن مصرف سوخت یک لیتر در صد کیلومتر کمتر بنزین مصرف می کرد در این مقاله به شرایط اجاره توسان سورنا سیر، مشخصات فنی و آپشن های توسان و بررسی طراحی ظاهری هیوندای توسان می پردازیم.

توضیحات تکمیلی

مصرف ترکیبی(لیتر)

8.3

حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت)

180

موتور

4 سیلندر 16 سوپاپه

وزن خالص(کیلوگرم)

1435

حجم موتور (سی سی)

2359

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر(ثانیه)

10

قدرت (اسب بخار/دور در دقیقه)

177

گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه)

192

گیربکس

6 دنده اتومات

محور متحرک

دو دیفرانسیل

توضیحات

هیوندای توسان یک SUV جمع و جور و عالی است. عوامل زیادی وجود دارد که موجب محبوبیت این خودرو در بازارهای جهانی شده‌اند. توسان به لطف ترکیبی از کیفیت و ارزش، فینالیست بخش بهترین شاسی بلند کامپکت برای دریافت جایزه Money در سال 2018 شده است. این SUV تولیدی توسط شرکت هیوندا، دارای نقاط قوت بسیاری است. فیچرها و آپشن‌های متعدد و جذاب با کنترلرهای دستی ساده، سواری نرم و راحت، کابین بی‌صدا حتی در جاده‌های ناهموار، صندلی‌های جادار ردیف عقب و کسب نمره بالا در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی سنجش ایمنی خودرو از جمله مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که این وسیله نقلیه با آنها شناخته می‌شود. وجود چنین ویژگی‌هایی در هر خودرویی می‌تواند روی جذابیت آن تاثیر زیادی داشته باشد. اگر شما هم علاقمند به این خودروی 2 لیتری چهار سیلندری با قدرت 164 اسب بخار شده‌اید و می‌خواهید این اتومبیل را برای یک روز معین اجاره کنید؛ با ما تا انتهای این مقاله که در آن به توضیح شرایط اجاره خودرو هیوندا توسان پرداخته‌ایم همراه باشید.

معرفی خودروی هیوندای توسان

خودروی هیوندای توسان، محصول شرکت هیوندای کره جنوبی می باشد که این شرکت در بخش های بی شمار در حال توسعه است بخش خودرو سازی هیوندای جز ده شرکت معتبر برتر جهان در زمینه خودرو سازی است نام این خودرو الهام گرفته از شهر توسان میباشد. این خودرو از محصولات خودروسازی هیوندای پس از سانتافه و وراکروز است که در کلاس خودرو های کراس اوور کامپیک می باشنداولین محصولی که این شرکت رونمایی کرد، در سال ۲۰۰۴ بود که تا به امروز سه نسل موفق را پشت سر گذاشته است دوره این سه نسل موفق در بازه زمانی ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۵ بود که اکنون هم جزو خودرو های پر طرفدار است بهتر است بدانید که هر سه مدل این نسل، به کشور ما وارد شده است خودروی هیوندای توسان بخاطر ظاهر زیبا و کلاس بدنه شاسی بلند و همچنین با داشتن کلاس اتومبیل j segment بین نمونه های خودرو این شرکت قرار دارد.

موتور به کار رفته در خودروی هیوندای توسان ix35، ۴ سیلندر ۱۶ سوپایه است که حجم موتور آن ۲۳۵۹ سی سی میباشد با دارا بودن تنفس طبیعی و انتقال دو دیفرانسیل نیرو توانسته است به راحتی جزو خودرو های مناسب به شمار اید حداکثر سرعت این خودرو ۱۹۰ کیلومتر در ساعت است.از ویژگی های دیگر این خودروی هیوندای توسان ix55 ، دارا بودن حداکثر قدرت ۱۷۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور دقیقه، و نیز حداکثر گشتاور ۲۲۸ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور دقیقه است همان طور هم گفتیم کلاس بدنه این خودرو شاسی بلند است که وزن آن ۱۵۸۵ کیلوگرم است خودروی هیوندای توسان ix35 ، ۴۴۱۰ طول دارد و عرض هم ۱۸۲۰ است همچنین ارتفاع این خودرو شیک ۱۶۵۵ می باشد.

مشخصات فنی و آپشن های هیوندای توسان

در سال ۲۰۱۷ برای خودرو توسان یک موتور ۱٫۶ لیتری توربو شارژ قابل سفارش شد. این موتور با قدرت ۱۷۵ اسب بخار و مصرف سوخت ۹ لیتر در شهر و ۷ لیتر در صد کیلومتر در جاده دارای راندمان مطلوبی می باشد. این خودرو با جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک و عموما دیفرنسیال جلو عرضه می شود البته مدل دو دیفرنسیال نیز بتازگی وارد کشور شده است. این مدل دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ می باشد و گازهای مونو اکسید کربن کمتری از مدل های قبلی تولید می کند. طراحی بدنه آن نسبت به مدل های قبلی تغییر کرده و کمی بزرگتر شده است. با تغییر در بدنه فضای داخلی آن نیز کمکی بزرگ تر شده و دارای فضای چشم نوازتر و لوکس تر شده است این مدل خودرو دارای امکاناتی مانند سقف پانورامیک، آینه های جم شونده، مانیتور ۵ و ۸ اینچی، دوربین دنده عقب و ناوبری ماهواره ای می باشد. این خودرو دارای امکانات ایمنی از جمله ۶ ایربگ، پشت سری هوشمند، کنترل پایداری در شرایط لغزنده، سیستم کمکی حرکت در سر بالایی و کنترل ترمز گیری در سراشیبی برای تمام نمونه های استاندارد می باشد.

اجاره خودرو در تهران و دیگر شهرها توسط مجموعه سورنا سیر بهترین راه برای گذراندن تعطیلات خود می باشد اگر در هر زمانی نیاز به خودرو داشتین فقط کافی است با این مجموعه تماس گرفته و از بین ماشین های لوکس ما خودرو مورد نظر خود را انتخاب نمایید هیوندای توسان ۲۰۱۹ با تغییرات ظاهری، امکانات جدید و سیستم‌های ایمنی پیشرفته در تیپ‌های مختلف به بازار خودرو عرضه شده است. اولین نسل هیوندای توسان در سال ۲۰۰۴ تولید شده است و نسل سوم این خودرو در سال ۲۰۱۷ تاکنون در اختیار علاقه‌مندان به محصولات این شرکت خودروساز کره‌ای قرار گرفته است. در ادامه با مشخصات این خودرو بیشتر آشنا خواهیم شد.

اگر علاقه‌مند به تجربه رانندگی با خودروهای مختلف و لوکس دنیا هستید با اجاره خودرو این آرزوی خود را محقق کنید. اجاره ماشین علاوه بر ایجاد تنوع در انتخاب خودرویی که دوست دارید با آن برانید، صرفه‌جویی مالی نیز برای شما به همراه دارد موتورترندز مقایسه‌ای میان خودروی هیوندای توسان با بعضی خودروها انجام داده و اعلام کرده این خودرو قدرت متوسط اما قابل قبولی دارد و برای اکثر مصرف‌کنندگان آن عالی است. توسان ۲۰۱۹ دارای سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌ای نظیر سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم حفظ خودرو بین خطوط در جاده، سیستم هشدار توجه راننده، هشدار خودروی پشت سر و هشدار نقاط کور است.

موتور هیوندای توسان ۲۰۱۹ با حجم ۲٫۴ لیتر و تنفس طبیعی ساخته شده است. این موتور قدرتی معادل ۱۸۱ اسب بخار تولید می‌کند که توسط گیربکس شش سرعته خودکار به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند. گشتاور آن نیز ۴۰۰ نیوتون متر است. سیستم چهار چرخ محرک توسان ۲۰۱۹ به صورت سفارشی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. مصرف سوخت این خودرو در شهر ۱۰٫۷ لیتر، در جاده ۸٫۴ لیتر و به صورت ترکیبی ۹٫۴ لیتر در هر صد کیلومتر رانندگی است چنانچه علاقه مند به اجاره هیوندا توسان می‌باشید، با ما تماس بگیرید تا شما را برای رسیدن به خودروی مورد علاقه‌تان یاری نماییم.

طراحی ظاهری و داخلی هیوندای Tucson

توسان ۲۰۱۹ دارای طراحی جدیدی برای قسمت پنجره جلویی خودرو است که مشابهت‌هایی با هیوندای کونا دارد. در بخش چراغ‌های جلو تغییراتی صورت گرفته و دی‌لایت‌های LED جدید نیز در این بخش به کار رفته است. طراحی بخش پشت خودرو بسیار متوازن انجام گرفته است و چراغ‌های بزرگی در پشت این خودروی کره‌ای به کار برده شده است. رینگ‌های متفاوت، سپرهای جلو و عقب جدید از دیگر تغییرات توسان ۲۰۱۹ است که طراحی آن در مجموع نسبت به مدل پیشین بهبود پیدا کرده است طراحی داخلی این خودرو در قسمت کابین نسبت به مدل قبلی تغییرات قابل ملاحظه‌ای داشته است و مشکلاتی نظیر ارگونومی پایین و تاریک بودن فضای داخل خودرو را حل کرده است. سبک جدیدی برای داشبورد این خودرو در نظر گرفته شده است که هماهنگی بیشتری را میان توسان ۲۰۱۹ با دیگر محصولات هیوندای ایجاد کرده است. محل قرار رفتن صفحه نمایشگر نیز تغییر کرده و به صورت جداگانه در برابر راننده قرار گرفته است.

هیوندای توسان ۲۰۱۹ از نظر قرارگیری دکمه‌ها عملکرد مناسبی دارد. نمایشگر کیلومتر شمار این خودرو با اندازه ۴٫۲ اینچ طراحی شده است از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به رینگ‌های فولادی ۱۷ اینچی، مه شکن جلو و عقب، چراغ‌های روشنایی در روز، صفحه نمایش ۷ اینچی مجهز به اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم تهویه صندلی‌های جلو، گرم‌کن صندلی‌های عقب، سانروف پانورامیک، کروز کنترل هوشمند، سیستم استارت-استاپ، سنسور پارک عقب، سیستم جلوگیری از تصادف به وسیله شناسایی عابر پیاده و نور بالا به صورت خودکار، ترمز پارک برقی، پوشش چرمی فرمان و سر دنده و… اشاره کرد هایلندر فول‌ترین نسخه هیوندای توسان است که بیشترین امکانات را در میان تیپ‌های مختلف توسان از جمله اکتیو ایکس و الایت داراست.

مشخصات هیوندای توسان ۲۰۱۹

  • کلاس: خودروی کراس اوور
  • نوع جعبه دنده: اتوماتیک شش سرعته
  • سیستم انتقال قدرت: چهار چرخ متحرک (AWD)
  • نوع موتور: بنزین‌سوز
  • حجم موتور: ۲٫۴ لیتری تنفس طبیعی
  • حداکثر قدرت: ۱۸۱ اسب بخار
  • حداکثر گشتاور: ۴۰۰ نیوتون متر
  • وزن خالص: ۱۵۸۵ کیلوگرم
  • صفحه نمایش ۷ اینچی مجهز به اپل کار پلی و اندروید اتو
  • دارای سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌

مزیت و کاربرد اجاره توسان

بنابر شرایط اقتصادی پیش آمده که بسیاری از افراد ممکن است توانایی خرید نداشته باشند یا به دلیل مشکلات در صادر کردن این خودروها باز دوست داشته باشند که برای یک بار هم شده لذت رانندگی را با خودروی مورد علاقه خود داشته باشد اگر جزو افراد مجذوب به خودرو های لوکس و گران قیمت هستید با اجاره کردن خودرو در شرکت سورنا میتوانید از شرایط ویژه ما برخوردار شوید همچنین خودروی هیوندای توسان به دلیل راحت بودن و خوش ظاهری برای اجاره کردن میتواند در اولویت اول انتخاب شما باشد مدل شاسی بلند و بدنه محکم آن برای رانندگی در مسیر های سخت و طولانی میتواند گزینه اول باشد اجاره کردن خودروی هیوندای توسان بخاطر صرفه جویی در هزینه و مدل جوان پسند و شیک خود قطعا میتواند برای شما خاطره رانندگی خوب را نیز به همراه داشته باشد.

خودوی هیوندای توسان به دلیل پشت سر گذاشتن سه نسل، در هر نسل خود تجهیزات زیبا و شیک را به موارد قبلی خود افزده یا تغییر داده است از ویژگی های به روز شده خودروی هیوندای توسان، تغییرات مثبتی است که به کارایی موتور در هر نسل این خودرو اضافه شده است ترمز اضطراری خودکار، هشدار توجه راننده و هشدار برخورد از جلو، دستیار حفظ حرکت بین خطوط، جعبه دنده شش حالته و همچنین ظاهر بسیار مرتب و شیک بدنه داخلی ماشین، باعث شده لقب خودرو دوستدار طبیعت را به خود اختصاص دهد همچنین این خودرو مورد پسند قشر جوان است و جوانان به آن علاقه بسیاری نشان داده اند.

آپشن های اجاره توسان

از آپشن های جذاب دیگر خودرو هیوندای توسان میتوان به:

  • گیربکس اتوماتیک، گرمکن آینه های جانبی، سقف پانوراما، دوربین عقب، سنسور پارک و نور
  • سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان و سیستم کنترل کیفیت هوا
  • روکش چرمی و گرمکن صندلی های عقب و جلو و طراحی داخلی شیک این اتومیبل نام برد.
  • شرکت هیوندای با تغییراتی که در هر نسل به این خودرو داده است، باعث شده نشان نمره امنیت را دریافت کند.

از امکانات و مزیت های این خودروی شیک میتوان به:

  • دارا بودن کیسه های هوای سرنشینان جلو، جانبی، پرده ای و مجموعا ۱۰ کیسه هوا اشاره کرد.
  • این خودرو سیستم کنترل سرعت در هنگام عبور از سراشیبی را نیز دارد.
  • پایداری خودروی هیوندای توسان با همراه داشتن سیستم ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب دار، سیستم کنترل پایداری الکتریکی و نیز سیستم کنترل لغزش در جاده ها امنیت بالایی را برای سرنشینان فراهم می‌‌کند.
  • خودروی هیوندای توسان علاوه بر آپشن های نام برده از سیستم صوتی مجهز به آمپلی فایر و سابوافر برخوردار است.
  • همچنین با مجهز بودن به ۴ عدد اسپیکر و ۲ عدد تیونر قابلیت پخش cd و mp3 را نیز دارد.
  • خودروی هیوندای توسان از نمونه خودرو های در اختیار شرکت سورنا سیر است که با اجاره کردن آن، شما میتوانید لحظات شادی برای زندگی خود خلق کنید.
  • قطعا برای مراسمات و مهمانی های خود از این خودروی شیک و زیبا میتوانید استفاده کنید.

شرایط و قوانین اجاره هیوندا Tucson

تعهدات طرفین حرف اول را در ثبت هر قراردادی می‌زند. بر همین اساس شرایط و قوانینی که در مجموعه سورنا سیر برای اجاره خودرو هیوندا توسان در نظر گرفته شده است حول و حوش همین تعهدات می‌چرخد. ما به عنوان طرف دوم قرارداد موظف هستیم که خودروی سالم و بی‌عیب و نقصی را تحویل مشتری داده و تا پایان زمان قانونی قرارداد، خدمات پشتیبانی به او ارائه دهیم. در نقطه مقابل نیز مدارک و مستنداتی را از مشتری درخواست می‌کنیم که وجود آنها در زمان انعقاد قرارداد الزامی است. این مدارک در واقع اسناد هویتی و تضمینی هستند که به قرارداد فی مابین شرکت و مشتری وجهه قانونی می‌دهند. کارت ملی و گواهینامه معتبر دو مدرک شناسایی اصلی هستند که قبل از انعقاد قرارداد باید به رویت همکاران ما برسند. علاوه بر این از مشتری خواسته می‌شود که یا یک سند ملکی یا یک جواز کسب یا یک فقره چک تضمینی بدون تاریخ و در وجه حامل، بابت این قرارداد به صورت امانت در اختیار موسسه قرار دهد. البته ناگفته نماند که شرایط ضمن عقد قرارداد کاملا انعطاف‌پذیر است و با توافق کامل طرفین در متن قرارداد ذکر می‌شود.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره خودرو هیوندا توسان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خودرو ها

3.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

1.500.000 تومان

/ روزانه

1.000.000 تومان

/ روزانه

2.500.000 تومان

/ روزانه

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید