اجاره خودرو هیوندا Genesis

اجاره خودرو هیوندا جنسیس کوپه

امتیاز خودرو

اشتراک گذاری

روزانه :

تماس بگیرید

ماهانه :

تماس بگیرید

مشخصات خودرو

لوگو هیوندا

برند

2013

2

سدان

بنزین

توضیحات خودرو

توضیحات تکمیلی

حجم موتور

3778 سی سی

جعبه دنده

8 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک

شتاب ۰ تا 100

6.7 ثانیه

حداکثر سرعت

260 کیلومتر بر ساعت

وزن خالص

1912 کیلوگرم

توضیحات

مشخصات خودرو هیوندا جنسیس کوپه

هیوندا جنسیس کوپه ۲۰۱۰ ماشینی قدرتمند با موتور شش سیلندر v6 وحجم موتور ۳۸۰۰ سی سی از یه جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک برخوردار است. این ماشین در کم تر از ۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. قدرت این ماشین در دور موتور ۶۳۰۰ دور بر دقیقه به ۳۱۰ اسب بخارمی رسد. حداکثر سرعت این ماشین ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت است.

منتقل شدن قدرت به چرخ های عقب، موجب فرمان پذیری بیشتر خودرو ولذت رانندگی با آن شده است. کلاس بدنه این ماشین کوپه می باشد، دارای دو در و ظرفیت چهار نفر می باشد. از دیگر آپشن های هیوندا جنسیس کوپه ۲۰۱۰ که مردم را علاقمند به اجاره ماشین هیوندا جنسیس کرده است میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای ۶ عدد ایربگ می باشد.
ظرفیت باک این خودرو ۶۵ لیتر می باشد.
دارای سیستم کنترل پایداری(ESP) و کروز کنترل
سیستم ضد قفل ABS
تنظیم صندلی برقی در ۶ جهت و جمع شدن صندلی های عقب برای اضافه کردن بار
باز و بسته شدن برقی درها و سانروف ۳ حالته
سیستم صوتی با ۶ بلند گو، قابلیت اتصال یو اس بی ، ipod، aux و پخش mp3 را دارد.

قدرت بیشتر و دماغه ای مشابه به مدل هیوندای ولستر
سه سال پیش شرکت هیوندای در حوزه خودروهای سدان، نخستین جنسیس کوپه ارزان قیمت و سرگرم کننده خود را رونمایی کرد و همانطور که در آگهی های بازرگانی نشان داده شد، خودرویی مناسب برای دریفت بود. برای آشنایی با انواع خودروهای اجاره‌ای با ما همراه باشید.

هیوندای در کنار ظاهر کوپه سال ۲۰۱۳، پایه ۲٫۰ لیتری کوپه خود را بهبود بخشید و چهار موتور توربو شارژر دوقلو و خنک کننده داخلی بزرگتر را در فضای داخلی به کار برد.

قدرت اسب بخار از ۲۱۰ به ۲۷۴ در کنار گشتاور از ۲۲۳ پوند بر فوت به ۲۷۵ افزایش یافت. با وجود اینکه نقطه اوج گشتاور در حدود ۲۰۰۰ دور در دقیقه، در حالت توربو بسیار زیاد نیست، اما موتور آن تا ۳۰۰۰ دور در دقیقه فشار زیادی را بر روی خود حس نمی کند. امتیازات EPA از ۲۱ mpg در شهر و ۳۰ برای بزرگراه برای دسته دوم Combo 2.0T / R-Spec در حالت R-Spec بدون تغییر باقی ماند. این خودرو مورد استقبال افراد در زمان اجاره ماشین قرار دارد.

به طور متوسط امتیاز ۲۲ mpg برای این مدل در نظر گرفته می شود. با دنده دستی شش سرعته ، ۲٫۰R-Spec وزنی معادل به ۳۴۱۸ پوند (۱۵۵۰ کیلو گرم) را دارا می باشد، که سرعت آن در ۵٫۹ ثانیه به ۶۰ مایل می رسد و در فاصله ۱۴٫۴ ثانیه با سرعت ۹۹ مایل (۱۵۸ کیلومتر) در ساعت از کنار شما عبور خواهد کرد. این مدل دومین تولید سریع شرکت هیوندای به لحاظ شتاب اولیه می باشد.

توجه داشته باشید که موتور ۳٫۸ لیتری V-6 اختیاری کوپه نیز با تزریق مستقیم سوخت به روز رسانی شده است که ۳۴۸ اسب بخار و ۲۹۵ پوند بر فوت را به ترتیب به ۳۰۶ و ۲۶۶ تبدیل کرده است. V-6 در مقایسه با نسخه ۲٫۰T یک گزینه مطلوب و جذاب تر به نظر می رسد.

تزریق مستقیم سوخت کمک می کند تا ۱ mpg در هر دو رتبه بندی شهری و بزرگراهی به این خودرو اضافه شود، که در حال حاضر نمرات ۱۸ و ۲۷ (در حالت دنده ای) می باشند. ما مدل با نمره ۱۸ mpg را مشاهده کردیم.

مدل ۳۴۸۲ پوندی ۳٫۸R-Spec دو دری که توسط ما مورد آزمایش قرار گرفت به ۵٫۲ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۶۰ مایل در ساعت نیاز داشت که ۰٫۳ ثانیه کمتر از قبل می باشد. پیمودن ۱/۴ مایل در ۱۳٫۸ با سرعت ۱۰۴ مایل در ساعت مشابه قدرت ۳۵۰ اسب بخار مدل نیسان NISMO 370Z می باشد. تمام مدل های کوپه جنسیس دارای حداکثر سرعت ۱۵۱ مایل در ساعت می باشند.

آپشن های هیوندای جنسیس کوپه
ویژگی های لوکس R در برخی مدل های ارزان قیمت وجود ندارد، که شامل ترمزهای Brembo، تفاوت های لغزشی محدود، تعلیق های مستحکم تر و چرخ های جدید ۱۹ اینچی برجستون تابستانی می باشد. هر دو مدل کوپه از سرعت ۷۰ مایل در ساعت در فاصله ۱۶۳ فوت به طور کامل متوقف می شوند.

مدل ۲٫۰T وزن کمتری را بر روی چرخ های جلو، ۰٫۹۱ g، به هنگام آزمایش بر روی مسیر آزمایش خودرو در برابر بارهای جانبی در مقایسه با V-6 که ۰٫۹۰ g است، وارد می کند.

این اعداد از آزمون های قبلی نیز بدست آمده اند، که نشانگر عکس العمل سریع و پر جنب و جوش فرمان خودرو است. اما احساس تعلیق چند لایه ایی جلو / عقب با استفاده از پیکربندی های مختلف کنترل بیشتر بدنه و مطابقت بیشتر با جاده های خشن، بسیار بهبود یافته است. سیستم کشش و کنترل پایداری جدید سه مرحله ای می تواند در هر زمان دلخواه خاموش شود.

با وجود اصلاحات صورت گرفته نسبت به مدل دنده ای، در زیر پدال کلاچ احساس می شود که در هر دو اتومبیل از فنرهای قوی استفاده شده است و سیستم تعویض دنده جدید با شکوه و خیره کننده است. صاف و ملایم بودن سطح نیاز به تمرکز بالا در طراحی دارد. با عبور از ویژگی های R-Spec، و یک Slushbox هشت سرعته جدید، قدرت ایجاد شده در موتور به چرخ های عقب منتقل می شود.

فضای داخلی اتاق این خودرو کاملا اصلاح شده و به خوبی به صندلی های اسپورت استاندارد برای همه مدل ها تجهیز شده است و ستون چرخنده فرمان هم اکنون به صورت تلسکوپی می باشد. به طور کلی، با وجود باقی ماندن برخی بخش های پلاستیکی سخت، یک احساس کلاسیک همچنان در این خودرو وجود دارد.

اگر چه هنوز هم موارد زیادی برای بهبود وجود دارد، اما در مدل جدید بدون در نظر گرفتن قدرت موتوری که انتخاب می کنید، خیلی چیزها برای دوست داشتن وجود دارد. این باعث می شود که ما آرزو کنیم ای کاش مدل های کوپه از ابتدا اینچنین طراحی شده بودند.

اجاره جنسیس کوپه
اکنون که تا اینجا متوجه ماهیت صنعت اجاره خودرو و مزایای آن شدیم و از طرفی با خودروی فوق العاده هیوندای جنسیس کوپه و مزایای خارق العاده آن آشنا شدیم وقت آن است که به جای اینکه هزینه و زمان خود را صرف خرید این خودروی لوکس کنیم با یک تصمیم هوشمندانه، این خودرو محبوب را برای مدت زمان دلخواه، اجاره کرده و لحظات خوشی را با آن سپری کنیم.

شرکت سورنا سیر با داشتن کادری مجرب و همچنین پانزده سال سابقه، از پیشگامان صنعت اجاره ماشین در کشور است و تا به امروز توانسته پاسخگوی تمام سلایق و نیازمندی های افراد با علایق متفاوت باشد.

درصورتی که قصد دارید تا به هنگام اجاره جنسیس ، سفری لذت بخش را با خیال آسوده برای خود رقم بزنید با کارشناسان سورنا سیر تماس بگیرید و نسبت به اجاره خودرو مورد علاقه خود اقدام کنید.

کاربرد و مزایای اجاره جنسیس کوپه چیست؟
با گذشت زمان افرادی که به خودرو نیاز داشتند و به هر دلیلی قصد خرید آن را نداشتند، برای مدت کوتاهی از افراد یا شرکت های صاحب خودرو، خودروی مورد علاقه خود را اجاره می کردند و سفر رویایی خود را با آن آغاز می کردند.

در واقع مشتریان شرکت های اجاره خودرو کسانی خواهند بود که :

توانایی خرید خودرو برای یک بازه زمانی خاص را ندارند
ترجیح می دهند سرمایه خود را صرف کسب و کار و تجارت خود بکنند و خودرو مورد علاقه خود را برای مدت کوتاهی اجاره کنند و از هزینه های جاری آن نظیر خرابی قطعه ها، هزینه بیمه و غیره معاف شوند.
از دیگر مزایای اجاره خودرو می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه، لذت بردن از سفر و بهره بردن از رانندگان با تجربه و غیره اشاره کرد. فارغ از مزایایی که برای اجاره خودرو ذکر کردیم افراد به دلایل مختلف نسبت به اجاره خودرو اقدام میکنند که می توان به حضور در یک مراسم یا رویداد خاص، معافیت از پرداخت مالیات برای خودروهای وارداتی درصورت اجاره خودرو، عدم دسترسی به خودروی شخصی، لذت تجربه رانندگی با خودروهای متنوع و لوکس و غیره اشاره کرد.

نظرات کاربران

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره خودرو هیوندا Genesis”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خودرو ها

3.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

7.000.000 تومان

/ روزانه

1.500.000 تومان

/ روزانه

1.000.000 تومان

/ روزانه

2.500.000 تومان

/ روزانه

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید