تجربه اجاره ماشین در دبی با نظرات کاربران + راهنمایی قدم به قدم

تجربه اجاره ماشین در دبی

دبی با توجه به جاذبه‌های گوناگون طبیعی و اماکن تفریحی جذابی که دارد امروزه به مقصد شماره یک برای ایرانی‌هایی تبدیل شده که قصد سفر خارجی دارند. به همین خاطر کسب و کارهایی که در حوزه رنت ماشین در این کشور فعالیت دارند بسیار پر رونق هستند. در واقع مسافرانی که می‌خواهند با هزینه‌ ای به‌صرفه‌تر از تاکسی از تمام جاذبه‌های این کشور دیدن کنند و سفر لذت‌ بخشی داشته باشند؛ باید خودرو رنت کنند.

علاوه بر هزینه، اجاره کردن ماشین دست شما را برای رفت و آمد بازتر می‌کند و می‌توانید هر ساعتی از شبانه روز به هر کجا که می‌خواهید بروید و از تایم سفر خود نهایت بهره‌ برداری را داشته باشید. علاوه بر این مزایا، هر کدام از مسافران می‌توانند دلایل خود را برای این انتخاب داشته باشند.

ما در این مقاله با بیان تجربه اجاره ماشین در دبی از زبان کاربران واقعی که از این سرویس استفاده کرده‌اند به شما کمک می‌کنیم که تصمیم خود را بگیرید که می‌خواهید با سرویس حمل و نقل عمومی در شهر تردد داشته باشید یا ماشین رنت کنید.

چه کسانی به سراغ رنت ماشین در دبی نمی‌روند؟

درست است که بسیاری از مسافران به دلایلی که در بخش قبلی توضیح دادیم؛ به جای استفاده از تاکسی به سراغ اجاره خودرو در دبی می‌روند. اما برخی از گردشگران هم این روش تردد را نمی‌پسندند و انتخاب اول آنها نیست.

به عنوان مثال کسانی که از ترافیک فراری هستند و نمی‌ خواهند در شهر رانندگی کنند؛ معمولا ترجیح می‌دهند به جای استفاده از خودروی شخصی با مترو در سطح شهر تردد داشته باشند. از آنجایی که دبی تقریبا توریستی‌ترین شهر امارات متحده عربی است؛ طبیعی است که در برخی از ساعات روز با ترافیک شهری مواجه شود.

راهنمایی اجاره ماشین در دبی

برخی از مسافرانی که هدفی به غیر از سیاحت و گشت و گذار برای سفر خود دارند؛ به عنوان مثال سفر کاری رفته‌اند و زمان‌شان محدود است هم جزء آن دسته از افرادی محسوب می‌شوند که بهتر است از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند تا وقت‌شان در ترافیک هدر نرود. این افراد معمولا در سفر وسایل زیادی به همراه ندارند و ممکن است فقط یک چمدان کوچک با خود حمل کنند. در این صورت استفاده از تاکسی، اتوبوس و حتی مترو برای‌شان چالشی ایجاد نمی‌کند.

به طور کلی طی کردن مسیرهای کوتاه با تاکسی، به‌صرفه‌تر از استفاده از اتومبیل شخصی است و به همین خاطر هم برخی از مسافرانی که در طول سفر فقط بین چند مقصد نزدیک به محل اقامت‌شان تردد دارند ترجیح می‌دهند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود بعضی‌ ها از اجاره خودرو در دبی صرف نظر کنند؛ دردسر پیدا کردن جای پارک مناسب یا پارکینگ عمومی است. این مشکل برای بعضی از گردشگران تجربه بدی را به همراه داشته است. بنابراین اگر مقاصدتان در سطح شهر پارکینگ مناسبی ندارد یا در محل‌های شلوغ و پرتردد واقع شده که دسترسی به پارکینگ عمومی در آنجا محدود است و یا اینکه نمی‌خواهید هزینه پارکینگ بدهید؛ باید از رنت ماشین در دبی صرف نظر کنید.

پیشنهادات اجاره خودرو در دبی

راه حل‌ های پیشنهادی برای مخالفان رنت خودرو در دبی

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به دلایل بالا، تمایل به اجاره خودرو در سفر خود به دبی ندارید؛ پیشنهاد می‌کنیم از راه‌کارهای زیر استفاده کنید:

  • تردد در ساعات کم ترافیک : بسیاری از تفریحات مهیج شهر مانند شرکت در برنامه کلوپ‌های شبانه و برنامه‌های ساحلی در ساعات پایانی شب که هوا خنک است برگزار می‌شوند. در این ساعات معمولا خیابان‌های شهر خالی از ترافیک است. بنابراین می‌توانید برنامه استفاده از این تفریحات را به بعد از ساعات اداری موکول کرده و برای تردد از وسیله شخصی استفاده کنید.
  • استفاده از نرم‌افزارها و نقشه‌ها : یکی از مزایای ورود تکنولوژی به زندگی ما، طراحی نرم‌افزارهایی است که به مسیریاب معروف هستند و استفاده از آنها از گیر کردن در ترافیک‌های سنگین جلوگیری می‌کند. پس اگر حوصله ترافیک ندارید و به همین دلیل از اجاره خودرو صرف نظر کرده‌اید؛ می‌توانید با استفاده از این مسیریاب‌ها، کوتاه‌ترین و کم ترافیک‌ترین راه را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنید.
  • استفاده از پارکینگ مناسب : در سطح شهر دبی چندین نوع پارکینگ از جمله تجاری، غیر تجاری، پارکینگ‌های مناطق آزاد و پارکینگ هتلی وجود دارد. بنابراین اگر بدانید که نزدیک‌ترین و ارزان‌ترین پارکینگ به مقصدتان کجاست؛ می‌توانید مشکل عدم دسترسی به جای پارک مناسب را نیز حل کنید. این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که تمام پارکینگ‌های سطح شهر، یکشنبه‌ ها رایگان هستند.

تجربه اجاره ماشین در دبی از زبان کاربران واقعی

چند تجربه اجاره ماشین در دبی از زبان کاربران واقعی

یکی از بهترین روش‌ ها برای تصمیم‌ گیری در مورد اجاره کردن یا نکردن خودرو و انتخاب شرکت مناسب برای استفاده از این سرویس، مطالعه تجربه اجاره ماشین در دبی از زبان کاربرانی است که قبلا از این خدمات استفاده کرده‌اند. در ادامه این بخش، نظر چند مشتری واقعی که از خدمات شرکت‌ های اجاره خودرو در دبی استفاده کرده‌اند را مشاهده می‌کنید.

سلام من از اصفهان قبل از سفرم به دبی، ماشین اجاره کردم و خیلی راضی هستم. چون هم تمام مشخصات ماشین طبق چیزی بود که قبلا به من اعلام کرده بودند و هم شرکت به تمام تعهداتش در قرارداد عمل کرد و این موضوع باعث شده تجربه من از استفاده از این سرویس خیلی لذت‌بخش بشه.

از یک هفته قبل مبلغ ودیعه رو به ریال در ایران پرداخت کردم و در عرض کمتر از یک ماه بعد از برگشتم از سفر، این مبلغ رو به نرخ روز دلار بهم برگردوندن. به خاطر همینم از انتخاب راضی هستم و از این به بعد هر جا که سفر برم به جای اینکه پیاده‌وری کنم یا از تاکسی و اتوبوس استفاده کنم؛ ماشین کرایه می‌کنم.

من از این شرکت یک میتسوبیشی اجاره کردم که هم خیلی تمیز و مرتب بود و هم مصرف سوختش مناسب بود. روند تحویل ماشین تو فرودگاه و عودت اون هم طبق برنامه اجاره شد و استرسی از این بابت نداشتم.

سلام. عباسی هستم از تهران. من برای سفرم به دبی از شرکت ماشین اجاره کردم. فکر می‌کنم با توجه به جمیع موارد، انتخاب خوبی بود. ضمن اینکه پرسنل هم مودب بودن و هم پاسخگو.

یکی از بهترین تجربه‌ هام در سفرهای خارجی، همین اجاره کردن ماشین بود. البته شاید من خوش‌شانس بودم. چون ماشینی که تو فرودگاه کارمند شرکت تحویلم داد؛ مستقیم از کمپانی اومده بود و صفر کیلومتر بود. من حتی چند بار در سطح شهر ماشین رو بد جا پارک کرده بودم و پلیس به مالک خودرو اخطار داده بود. از اونجایی که جریمه‌های رانندگی تو دبی سرسام‌ آوره، از طرف شرکت سریع با من تماس گرفتن و نذاشتن که جریمه بشم.

سلام به همگی. من اولا تشکر می‌کنم از کارمندای شرکت. چون روند اجاره خودرو رو خیلی آسون کرده بودن به طوری که من از داخل فرودگاه ماشین رو تحویل گرفتن و روز آخر هم همونجا به مامور تحویل دادم. این باعث شد که وقتم هدر نره و حتی روز آخر هم برای بردن بارهام به فرودگاه نیاز به تاکسی نداشته باشم. برای همین توصیه می‌کنم که به جای تاکسی ماشین رنت کنید چون به‌صرفه‌ تره.

کارمندا خیلی خوش برخورد بودن و هر موقع که باهاشون تماس می‌گرفتیم کاملا پاسخگو بودن و سعی می‌کردن مشکل رو در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کنند. پیشنهاد می‌کنم ماشین رنت کنید به جای اینکه دنبال رفت و آمد با مترو و اتوبوس باشید.

سلام. من به دلیل نوع شغلی که دارم؛ زیاد به دبی سفر می‌کنم. به همین خاطر بارها تجربه اجاره ماشین در دبی رو داشتم. اما این دفعه فرق می‌کرد. چون هم ماشینی که تحویل گرفتم تمیز و بدون دردسر بود و هم به موقع و خود شرکت پیگیر برگرداندن دپوزیتم شد. این یعنی احترام به حقوق مشتری.

سلام خدمت همه عزیزان. من حدود 4 ماه پیش یه سفر 5 روزه به دبی داشتم و چون قبلا در خارج از کشور هرگز ماشین رنت نکرده بودم؛ خیلی استرس داشتم که روندش چطوریه و قراره چطوری ماشین و تحویل بگیرم. اما خوشبختانه به انتخاب خوبی که داشتم؛ خاطره خوبی واسم ایجاد شد. چون همه کارها رو خود پرسنل شرکت انجام دادن و من فقط قراداد امضا کردم و مدارک تحویل دادم. هیچ دردسری هم نداشتم.

پارسال من با خانوادم رفتم دبی و دنبال راهی بودم که بتونم هزینه سفرمو کم کنم. شنیده بودم که کرایه تاکسی خیلی گرونه. به همین دلیل رفتم سراغ اجاره کردن ماشین و الان خوشحالم که این انتخاب و داشتم و قرار تو سفر بعدی که ماه دیگس هم مجددا ماشین رنت کنم.

چون ما خانوادگی رفته بودیم؛ یک ماشین بزرگ 7 نفره گرفتیم که کلی هم چمدون پشتت جا می‌شد. حسابی هم گشتیم و هم لذت بردیم. اگه می‌خواستیم همه این مسیرها رو با تاکسی بریم؛ هزینه سفرمون سر به فلک می‌کشید. خدا رو شکر که با این مجموعه آشنا شدم و تونستم از خدماتشون استفاده کنم.

همانطور که مشاهده کردید؛ استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی برای بسیاری از کاربران تجربه خوبی بوده و بسیاری از آنها اعلام کرده‌اند که به دلیل مزایای بیشمار، حتما برای سفرهای بعدی خود هم از این خدمات استفاده می‌کنند.

0 0 رای
رتبه بندی

نویسنده

تاریخ مقالات

به اشتراک گذاری

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید