۱۰ سوال برتر برای پرسیدن از آژانس اجاره خودرو

اجاره ماشین در تهران

قبل از انتخاب یک آژانس اجاره خودرو، مهم است که در مورد شرکت های مختلف تحقیق کنید و از هزینه ها، سیاست ها و ضمانت های آنها اطلاعاتی بدست بیاورید. قبل از نهایی شدن اجاره خودرو، سوالات خود را بپرسید تا اطمینان حاصل کنید که بهترین خودرو برای نیازهای خود را دریافت کرده اید و مهم‌ترین نکات استفاده از خودروی اجاره‌ای را می‌دانید تا مجبور به پرداخت هیچ هزینه شگفت انگیزی نباشید.

آیا می توانم دقیقا خودروی که می خواهم را انتخاب کنم

وسایل نقلیه در دسترس از یک مکان به مکان دیگر متفاوت هستند، اما شما همیشه قادر به انتخاب کلاس خودروی مورد نیاز خود خواهید بود.این که آیا شما می توانید دقیقا وسیله نقلیه مورد نظر خود را از آژانس اجاره ماشین در تهران و آژانس های اجاره ماشین در دیگر شهر ها انتخاب کنید، بستگی به سیاست های منحصر به فرد این شرکت کرایه خودرو دارد.

آیا فرصتی هست که یک کلاس یا نوع وسیله نقلیه دیگری را جایگزین کنید؟ اگر از قبل رزرو کنید ( آنلاین یا شخصی ) اگر کلاس مورد نظر شما در تاریخ اجاره در دسترس نباشد، اکثر آژانس های اجاره ماشین این حق را به شما می دهند یک خودرو با ارزش برابر یا بیشتر جایگزین کنید.این ضروری است زیرا سازمان ها نمی توانند پیش بینی کنند که یک مشتری خودروی اجاره ای را چه زمانی تحویل می دهد و یا اینکه خودرو ممکن است نیاز به تعمیر و نگهداری اضافی قبل از اینکه دوباره اجاره داده شود، داشته باشد.به همین دلیل، اغلب آژانس های اجاره خودرو از “افزایش قیمت” در هنگام جایگزینی یک وسیله نقلیه گران قیمت اجتناب خواهند کرد.

آیا می توانم خودرو اجاره ای را به محل دیگری تحویل دهم

بسته به دلایل شما برای اجاره خودرو، ممکن است لازم باشد که آن را در یک شهر دیگر بازگردانید. اگر آژانس اجاره خودرو دارای شعباتی در سراسر کشور باشد، به احتمال زیاد به شما امکان می دهد تا ماشین را به هر یک از شعبه های آن بازگردانید، اما ممکن است برای این راحتی مجبور به پرداخت هزینه باشید.

وقتی که من آن را بازمیگردانم چقدر گاز باید در مخزن سوخت آن باشد؟ آژانس اجاره خودرو، مقدار بنزینی را که باید در مخزن به هنگام تحویل خودرو باید باشد را تعیین می کند. البته، جریمه ای برای تحویل ماشین با سوخت اضافی وجود ندارد، اما اگر کمتر از مقدار لازم گاز وجود داشته باشد، به احتمال زیاد هزینه آن را باید پرداخت کنید.

اگر من نتوانم ماشین را به موقع بازگردانم چه اتفاقی می افتد؟ بسیاری از آژانس های اجاره خودرو یک یا دو ساعت “گارانتی” که در آن اجاره می دهند یک خودرو با تاخیر تحویل داده شود تعیین می کنند. اگر ماشین بعد از این زمان تحویل داده شود، با این حال، ممکن است یک نرخ روزانه یا یک روز تمام به صورتحساب شما اضافه شود.

اگر ماشین خراب شود چه اتفاقی می افتد

پیش بینی می شود که خودرو اجاره ای ممکن است با مشکلات مکانیکی روبرو شود. هر آژانس اجاره ماشین معتبر سیاست مربوط به خرابی خاص خود را دارد. بسیاری از آنها یک خودرو جدید برای شما به صورت رایگان عرضه می کنند. قبل از خروج از محل مهم است که همه احکام این سیاست را درک کنید.

اگر حادثه ای داشته باشم چه باید بکنم

آژانس اجاره خودرو باید یک شماره تلفن ۲۴ ساعته ارائه دهد که اگر حادثه ای برای خودرو رخ دهد، بتوانید تماس بگیرید. مشابه حالت ایجاد خرابی برای خودرو، ممکن است به شما یک ماشین اجاره ای جدید برای تکمیل دوره اجاره ماشین ارائه دهد.


تصادف با ماشین اجاره ای 

آیا می توانم به جای پوشش بیمه آژانس از بیمه خودم استفاده کنم

اگر بیمه اتومبیل شخصی دارید احتمالا خودروهای اجاره ای را که به اسم شما اجاره شده است را نیز می توانید تحت پوشش قرار دهید. اگر چنین است، می توانید هزینه های اجاره خودرو را با از حذف هزینه های بیمه آژانس اجاره خودرو پوشش خسارت، کاهش دهید.


بیمه خودرو اجاره ای 

در صورتی که ماشین را زودتر از موعد بازگردانم آیا می توانم هزینه بازپرداخت را دریافت کنم

اگر وضعیت شما تغییر کند و شما بتوانید حداقل یک روز کامل زودتر خودرو اجاره ای را بازگردانید، آژانس اجاره خودرو می تواند بخش غیر استفاده شده از پرداخت شما را بازپرداخت کند. اما هر گونه تخفیف مربوط به طول اجاره خودرو در این مورد از بین می رود.

من مسئول تمیز کردن ماشین قبل از تحویل هستم

اگرچه تمام زباله ها باید از خودرو اجاره ای برداشته شود، بیشتر آژانس های اجاره خودرو فضای داخلی را پس از بازگشت خودرو جارو می کنند و آن را به محض تحویل می شویند. با این وجود اگر قادر به تمیز کردن آن نباشید معمولا مشکلی پیش نخواهد آمد.

0 0 رای
رتبه بندی

نویسنده

تاریخ مقالات

به اشتراک گذاری

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید