بهترین نقاط اینستاگرامی تهران برای بازدید با ماشین اجاره ای

نقاط اینستاگرامی تهران

اینستاگرام محبوب‌ترین نرم افزار در میان ایرانیان بوده و روزانه عکس‌ها و ویدئوهای مختلفی از سراسر کشور داخل آن آپلود می‌شود. اگر شما هم عاشق نقاط دیدنی تهران هستید و می‌خواهید که خودتان نیز حضورا از آن‌جا بازدید کنید بهتر است کار را با اجاره خودرو تهران آغاز کرده و سپس لیست زیر را برای انتخاب اولین مقصد بررسی کنید.

خیابان سی تیر

اگر اهل تهران و گردش‌های شبانه باشید قطعا نام خیابان سی تیر به گوش شما نیز خورده است. دکه‌های غذایی و فست فودی‌های مختلفی در امتداد این خیابان قرار گرفته‌اند که هر نوع خوراکی که مد نظر داشته باشید را برای شما آماده خواهند کرد. البته فعالیت این فروشگاه‌ها تنها به شب محدود نبوده و از ساعات نزدیک به ناهار کار آن‌ها آغاز خواهد شد. زمانی که خیابان برای عبور و مرور ماشین‌ها آزاد است، حرکت در میان این دکه‌ها و مردم مشتاق برای خرید بسیار جالب بوده و می‌توانید بو و عطر غذاهای مختلف را به صورت پیوسته احساس کنید.

سی تیر در تهران

میدان آزادی

برج آزادی یا شهیاد مدت‌ها نماد شهر تهران بوده و در بسیاری از آثار هنری و فیلم‌های سینمایی از آن استفاده شده است. اگر می‌خواهید احساس بسیار خوبی نسبت به این شهر احساس کنید پیشنهاد می‌شود تا دور این میدان چرخیده و نگاهتان را از روی این برج قطع نکنید. این منظره بخصوص در شب بسیار چشم نواز است.

پل طبیعت

شهروندان تهرانی می‌دانند که بزرگراه مدرس همیشه با عطر خوب طبیعت و هوای تازه گره خورده است. اگر در  فصل بهار یا تابستان از این بزرگراه عبور کنید، این نشانه‌ها اول از همه نظر شما را جلب خواهند کرد. اگر برنامه شما به شکلی باشد که شب هنگام در این بزرگراه باشید، پل طبیعت منظره بسیار باشکوهی برای شما خلق خواهد کرد. این پل دو پارک بزرگ طالقانی و آب‌وآتش را به یکدیگر متصل کرده و جزو جاذبه‌های دیدنی تهران به حساب می‌آید.

برج میلاد

برای دیدن برج میلاد لازم نیست به جای خاصی بروید. از اکثر نقاط تهران این برج قابل دیدن بوده و بلندی آن شگفت‌آور است. البته اگر آلودگی هوای تهران مانع دید شما است پیشنهاد می‌کنیم به بالای یکی از کوه‌های شمالی تهران رفته و یا می‌توانید به یکی از بام‌های تهران مراجعه کنید تا این برج را در پس‌زمینه شهر تماشا کنید.

بام تهران

یکی از مثال زدنی‌ترین نقاطی که می‌توانید با ماشین اجاره‌ای به آن‌جا بروید بام تهران است. البته تهران چندین بام داشته و اکثر آن‌ها را می‌توانید تا انتها با ماشین بروید. البته بام اصلی تهران که در خیابان ولنجک قرار گرفته از خیابان فاصله قابل توجهی دارد و باید با استفاده از سیستم حمل و نقل مخصوصی که در نظر گرفته شده و یا با پای پیاده تا انتها طی شود. اگر می‌خواهید منظره بسیار زیبایی از تهران را تماشا کنید، هیچ نقطه‌ای به اندازه بام‌های شمالی تهران نظر شما را جلب نخواهد کرد.

خیابان ولی‌عصر

این خیابان جزو زیباترین مسیرهای تهران بوده و در طول آن پارک‌های بزرگی همچون پارک ملت و یا پارک ساعی را مشاهده خواهید کرد. درختان بلند و سرسبز اطراف این خیابان باعث می‌شود سواری با ماشین بسیار دلنشین‌تر شده و از مناظر اطراف و مغازه‌ها لذت خواهید برد.

برج میلاد تهران

بلوار کشاورز

از جمله خیابان‌های مرکزی شهر که سرسبزی آن واقعا چشم نواز بوده و بخشی از آن با پارک لاله هم مسیر است. اگر هوا کمی بارانی بوده و دلتان سواری با ماشین اجاره‌ای بخواهد، خیابان کشاورز یک روز خاطره انگیز را برای شما خواهد ساخت.

میدان حسن آباد

با اینکه خیابان‌های اطراف این میدان دیگر نقش توریستی خاصی را بازی نمی‌کنند اما همچنان ساختمان‌های اطراف این میدان جزو بافت زیبای سنتی تهران بوده و چرخیدن دور این میدان با ماشین حس و حال خاطره بازی با تهران قدیم را خواهد داشت. نور پردازی‌های زیبا این بنا باعث شده تا جلوه آن در شب بسیار تماشایی باشد. حتی می‌توانید اولین ایستگاه آتشنشانی تهران را نیز در همین میان مشاهده کنید.

بزرگراه‌های اصلی شهر

تمام نقاط معرفی شده در اینستاگرام بسیار محبوب هستند اما در کنار تمام این موارد اگر می‌خواهید تجربه خاصی را هنگام سواری با ماشین اجاره‌ای تجربه کنید بهتر است که بزرگراه‌های تهران را فراموش نکنید. کافی است بعد از نیمه شب سوار ماشین شده و تمام شهر را تنها در چند دقیقه طی کنید. ویدئوهای ترند شده زیادی در اینستاگرام با این مضمون وجود داشته که حیف است شما نیز آن را تجربه نکنید.

تهیه ماشین اجاره‌ای در تهران

برای دیدن از تمام این مناطق بهتر است یک خودرو لوکس و مناسب اجاره کرده و یک خاطره بسیار متفاوت برای خود ایجاد کنید. شرکت اجاره خودرو سورنا سیر با داشتن مجموعه کاملی از خودروهای روز دنیا و همینطور ماشین‌های محبوب میان ایرانیان توانسته نیاز مردم تهران را برطرف کند و با هر سلیقه‌ای که داشته باشید می‌توانید یک خودرو مناسب برای خود پیدا کنید. به این منظور بهتر است که با شماره 02126373239 در تماس بوده تا کارشناسان شما را سریع‌تر راهنمایی کنند.

0 0 رای
رتبه بندی

نویسنده

تاریخ مقالات

به اشتراک گذاری

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید