9 مدل از بهترین ماشین جهان 2022 + عکس

بهترین ماشین دنیا در 2022

در این مقاله جذاب به معرفی بهترین ماشین جهان 2022 پرداخته‌ایم. برای آشنایی با این خودروهای لوکس با ما همراه شوید.ما 9 مدل از بهترین و معتبرترین ماشین های روز دنیا را به شما معرفی می کنیم که شامل ممشخصات فنی و سال تولید آن می باشد

بهترین خودروهای جهان در سال 2022 کدامند؟

صنعت خودرو یکی از صنایع پویا در جهان است که همواره با ارائه نوآوری‌های شگفت‌انگیز، ثبت رکوردهای جدید جهانی و معرفی فناوری‌های پیشگامانه در حال سوپرایز کردن ماست. این صنعت با تکیه بر تولیدکنندگان متعدد در سراسر جهان، محدودیت‌های رانندگی را برای مشتریان از بین برده و به طور مداوم در حال ارائه محصولاتی به بازار است که فراتر از آن چیزی هستند که ما ممکن است تصور کنیم. در نتیجه برای معرفی بهترین ماشین جهان 2022 باید جنبه‌های مختلفی از جمله لوکس بودن، سرعت و قدرت موتور، راحتی سواری، هندلینگ و قابلیت اطمینان خودرو مورد بررسی قرار بگیرد. در لیستی که در ادامه مشاهده می‌کنید؛ خودروهایی قرار دارند که از تمام جنبه‌های ذکر شده زیر نظر بهترین کارشناسان بررسی شده‌اند و به عنوان بهترین‌ها در این فهرست قرار گرفته‌اند.

ما یک مقاله در مورد محبوب ترین ماشین های چینی در ایران نوشته ایم که می توانید آن را مطالعه کنید.


بهترین اتومبیل سال 2018

پورشه ماکان

میزان استقبال از پورشه ماکان از زمان معرفی این مدل در سال 2015 تا کنون فوق‌العاده بوده است؛ تا جایی که ماکان پرفروش‌ترین مدل این برند لقب گرفته است. مدل جدید این خودرو که در سال 2020 به بازار عرضه شده است؛ تغییرات زیادی را تجربه کرده است. تجهیز سری S این خودرو به یک موتور 2.9 لیتری توئین توربو V6 از تریم GTS اصلی‌ترین تغییر مدل‌های جدید ماکان است. این موتور نسبت به موتور 3 لیتری قدیمی خود، 27 اسب بخار قدرت و 29 پوند فوت گشتاور بیشتری دارد.

پورشه ماکان

جنسیس GV80

جدیدترین جنسیس GV80 تولیدی در سال 2022 با طراحی فوق‌العاده لوکس خود توانسته به یک پرچمدار عالی برای خط تولید SUV جنسیس تبدیل شود. از همان لحظه‌ای که درب خودرو را باز می‌کنید؛ فضای داخلی GV80 با امکانات رفاهی و تکمیلی مجلل خود شما را مجذوب می‌کند. روی سری پایه این خودرو یک توربوشارژ 2.5 لیتری چهار سیلندر استاندارد سوار می‌شود. با این وجود مشتریان می‌توانند مدل مجهز به موتور توربو دوقلو 3.5 لیتری V6 را نیز انتخاب کنند. GV80 توانسته رکورد 5.3 ثانیه‌ای را برای سرعت 0 تا 100 از خود ثبت کند.

شورولت کوروت

شورولت کوروت جدید که محصول سال 2022 است با عملکرد سوپراسپرت، قیمت مقرون‌به‌صرفه و استایل پر زرق و برق خود توانسته جایگاه خوبی را در بین بهترین خودروهای جهان از آن خود کند. سری C8 فعلی اولین نسل از شورولت مجهز به یک موتور 6.2 لیتری V8 است که درست در پشت محفظه سرنشین قرار دارد. این موتور قادر است 490 اسب بخار قدرت و 470 پوند فوت گشتاور تولید کند.

شورولت کوروت

فورد برانکو 2021

فورد برانکو یک 4WD تولیدی در سال 2021 است که با دو موتور متفاوت عرضه می‌شود. موتور 4 سیلندری توربوشارژ اکوبوست استاندارد این خودرو 2.3 لیتر گنجایش دارد و قادر است 275 اسب بخار قدرت و 300 پوند فوت گشتاور تولید کند. دیگر موتوری که روی برخی از سری‌های این خودرو کار گذاشته می‌شود یک 2.7 لیتری اکوبوست توئین توربو V6 است که 310 اسب بخار قدرت و 400 پوند فوت گشتاور دارد.

فورد برانکو 2021

جیب گرند چروکی 2021 و 2022

وقتی چشمان‌مان را می‌بندیم و به برند جیپ فکر می‌کنیم؛ اولین چیزی که به ذهن‌مان خطور می‌کند؛ یک خودروی خشن و مخصوص آفرود است که برای ترددهای روزانه زیاد مناسب نیست. برند جیپ با معرفی گرند چروکی این تصور را از ذهن دوستداران خودرو پاک کرد. گرند چروکی یک خودرو کاملا لوکس است که هم برای تردد در شهر و هر برای آفرود کاملا مناسب است. مدل جدید این خودرو با دو موتور 3.6 لیتری V6 و 5.7 لیتری Hemi V8 عرضه می‌شود.

جیب گرند چروکی

خودرو 2022 Ferrari Purosangue

قرار است جدیدترین شاسی بلند برند فراری با نام Purosangue اواخر امسال رونمایی شود. این خودرو اولین خودروی مخصوص آفرود برند فراری خواهد بود که برای رقابت با مدل‌های لوکسی مانند استون مارتین DBX، لامبورگینی اوروس و بنتلی بنتایگا طراحی شده است. پلتفرم این SUV قدرتمند قادر به پذیرش موتورهای V6، V8 یا V12 می‌باشد.

فراری مدل Purosangue

خودرو 2021 Audi E-Tron GT

Audi E-Tron GT یکی از بهترین خودروهای موجود در بازار است که شباهت زیادی با پورشه تایکان دارد. این مدل آئودی در واقع یک خودرو الکتریکی چهار درب کاملا جدید است که به عنوان یکی از بهترین خودروهای هیبریدی و الکتریکی لوکس دنیا شناخته می‌شود. موتور قدرتمند این خودرو قادر است بالغ بر 470 اسب بخار قدرت تولید کند.

خودرو 2021 Audi E-Tron GT

مرسدس EQB

خط تولید خودروهای الکتریکی مرسدس بنز که با نام EQ شناخته می‌شود جدیدا با گسترش سریع فعالیت‌های خود توانسته یک شاسی بلند کوچک جدید به نام EQB را در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی کند. این خودرو با دو موتور متفاوت قابل سفارش است. موتور EQB300 دارای 225 اسب بخار قدرت و موتور EQB350 نیز 288 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو با موتور EQB300 خود می‌تواند در عرض 8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

مرسدس EQB

شورولت بولت EV

آخرین خودرویی که در لیست بهترین ماشین جهان 2022 قرار دارد شورولت بولت EV است. این خودرو در واقع یک ماشین الکتریکی است که در تابستان سال 2021 به بازار عرضه شد. این خودرو که مجهز به یک باتری لیتیوم یونی 65 کیلووات ساعتی است قادر است 200 اسب بخار قدرت تولید کند.

شورولت بولت EV

ما یک مقاله درمورد زشت ترین ماشین های دنیا نوشته ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

4.9 7 رای
رتبه بندی

نویسنده

تاریخ مقالات

به اشتراک گذاری

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید