با لوکس‌ترین شاسی بلندهای جهان آشنا شوید

لوکس‌ترین شاسی بلندهای جهان

خودروهای شاسی بلند همیشه طرفداران فراوانی داشته‌اند. در واقع می‌توان گفت، که پس از سواری‌های چهار در معمول، شاسی بلندها، محبوب‌ترین خودروهای سبک هستند. رانندگی با یک خودروی شاسی بلند به شما احساس قدرت می‌دهد. البته قدرت نهفته در این ماشین‌ها نیز مزید بر علت است که بتوانید سبک خاصی از رانندگی را با آنها تجربه کنید.

سالانه توسط خودروسازی‌های مختلف جهان، جدیدترین مدل‌های شاسی بلند ارائه می‌شود. این خودروها نیز مانند سایر مدل‌های خودرو در انواع لوکس و گران‌قیمت نیز تولید می‌شوند. اگرچه شانس خریدن این مدل‌ها برای اکثر افراد وجود ندارد؛ اما خواندن درباره آنها نیز جذاب است. همچنین ممکن است بتوانید بعضی از مدل‌های این خودرو را از شرکت‌های اجاره خودرو به امانت بگیرید. در این نوشته وب‌سایت سورنا سیر می‌خواهیم شما را با چهار شاسی بلند مطرح و لوکس دنیا آشنا کنیم.

پورشه ماکان ۲۰۲۰

پورشه ماکان هر ساله با انجام تغییرات مختلف، نسخه‌ای تکامل یافته‌تر از خود را به نمایش می‌گذارد. اما امسال این شرکت برای طراحی پورشه ماکان ۲۰۲۰ پا را فراتر گذاشته و برای اولین بار نسخه توربو شارژ این شاسی بند جذاب و دوست داشتنی را ارائه داده است.

حالا موتور ۳ لیتری و ۶ سیلندر پورشه ماکان، تبدیل به یک موتور ۲٫۹ لیتری و ۶ سیلندر شده است. با این تفاوت که استفاده از سیستم توربو شارژ، قدرت موتور بیشتری در اختیار راننده قرار می‌دهد. پورشه ماکان ۲۰۲۰، ۴۳۵ اسب بخار قدرت دارد و در ۴٫۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. سرعتی که برای یک خودرو سنگین وزن شاسی بلند، عددی بسیار قابل اعتنا است. اگر می‌توانید حدود ۸۰ هزار دلار هزینه کنید؛ بدون تردید انتخاب این خودرو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شما می توایند برای اجاره پورشه ماکان از شرکت سورنا سیر استفاده کنید.

اجاره پورشه ماکان ۲۰۱۷

 

لکسوس RX 2020

شاسی بلند لکسوس به نسبت سایر برندهای لوکس از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. این خودرو با قیمت ۵۰ هزار دلاری و امکانات جانبی فراوان، دل هر علاقمند به خودروهای شاسی بلند را می‌برد و یکی از پرفروش ترین شاسی بلند ها در چند سال گذشته می باشد.

همچنین لکسوس RX را به علاقمندان محیط زیست پیشنهاد می‌کنیم. موتور هیبریدی لکسوس اگرچه ۳۰۰ اسب بخار توان دارد؛ اما به دلیل هیبریدی بودن مصرف سوخت بسیار کمتری نسبت به نمونه‌های مشابه داشته است. در مقابل انتظار شتاب خیلی زیادی نیز از این خودرو نداشته باشید. چنانکه در لیست ویژگی‌های آن زمان رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را ۸٫۵ ثانیه ذکر کرده‌اند. در واقع لکسوس را می‌توان یک شاسی بلند کاملا خانوادگی نامید.

شما می توایند برای اجاره خودرو لکسوس Rx 350 از شرکت سورنا سیر استفاده کنید.

Lexus Rx 350

 

مرسدس بنز GLS600 میباخ

مرسدس را می‌توان مشهورترین کمپانی خودروسازی جهان دانست. خودروهای شاسی بلند مرسدس بنز با اختلاف قیمت بسیار زیاد، گران‌ترین خودروها در این زمینه هستند. واقعیت این است که اگر مسئله محدودیت‌های مالی در میان نباشد؛ با وجود مرسدس بنز GLS600 مسئله انتخاب بهترین شاسی بلند بسیار ساده خواهد بود.

این خودروی ۲۰۰ هزار دلاری، دارای موتوری ۴ لیتری است که می‌تواند ۵۵۰ اسب بخار انرژی تولید کند. رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در این خودرو ۴٫۸ ثانیه زمان می‌برد و این سرعت تا ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت قابل افزایش است. طراحی بسیار عالی و خاص، امکانات جانبی فراوان و اعتبار برند مرسدس بنز، مهم‌ترین علل محبوبیت این شاسی بلند جذاب است و به همین دلیل است که اجاره بنز در تهران بسیار محبوب است.

آئودی Q7

مدل ۲۰۲۰ آئودی Q7 بسیار دیدنی است. چه از نظر طراحی خارجی و چه از نظر طراحی داخلی، شما با یک نمونه بسیار تکامل یافته از یک شاسی بلند حرفه‌ای روبرو هستید. خودرویی که تمام نیازهای شما را در بر گرفته است و به جزئیات بسیاری در طراحی آن توجه شده است.

این خودرو در کلاس‌های گوناگونی تولید می‌شود و قیمت آن ۵۵ هزار دلار شروع شده و تا حدود ۷۰ هزار دلار نیز بالا می‌رود. آئودی Q7 توان ۳۳۵ اسب بخار خود را از یک موتور ۶ سیلندر ۳ لیتر توربو شارژ به دست می‌آورد؛ و با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و داشتن ۴ چرخ متحرک، رانندگی لذت‌بخشی را برای شما فراهم خواهد کرد.

0 0 رای
رتبه بندی

نویسنده

تاریخ مقالات

به اشتراک گذاری

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید