نکات و راهنمایی برای اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس

انتخاب خودرو مناسب برای ماشین عروس مخصوص مناسبت خاص شما یعنی عروسی، که برای یکبار اتفاق می افتد مشکل است. به همین دلیل است که تشریفات سورنا سیر این نکات مفید را برای کمک به انتخاب بهترین خودروی اجاره‌ای، طراحی کرده است که در زمان اجاره خودرو به آنها توجه کنید:

نکاتی در ارتباط با اجاره ماشین برای مراسم عروسی

اگر می خواهید عروسی خود را با شکوه کنید، یک ماشین مجلل کرایه کنید. در این مطلب به ۱۰ نکته در این خصوص می پردازیم، ولی برای دانستن بیشتر نکات و راهنمایی برای اجاره ماشین عروس می توانید در مقاله دیگری که توسط ما برای شما آماده شده است، مراجعه فرمایید.اجاره ماشین مجلل می تواند روز عروسی شما را منحصر به فرد کند. خودروهای مجلل و لوکس یک فرم شیک و غیر معمول از حمل و نقل هستند که به شما و عروس یا داماد شما ورود باشکوه به مراسم را می دهند.

نکات اجاره ماشین عروس

نظرات و شهرت موسسه اجاره خودرو

برای جلوگیری از ایجاد ناراحتی، یک شرکت اجاره خودرو با شهرت خوب را انتخاب کنید. برای آشنایی، شرکت های اجاره خودرو معتبر که وسایل نقلیه مجلل را برای کرایه ارائه می دهند، را بررسی کنید.شما همچنین می توانید امتیاز کسب و کار را بررسی کنید. هم به صورت آنلاین و هم از شرکت، وسایل نقلیه و خدمات آن دیدن کنید. این یکی از مهمترین چیز است که تمام ماشین ها کاملا قانونی باشد و دارای تمام مدارک تا در حین مراسم، شما را دچار مشکل نکند و شب به یاد ماندنی را تجربه کنید و لذت ببرید.

رزرو ماشین مورد نظر

انتخاب و پیدا کردن شرکت مناسب برای اجاره یک خودروی مجلل حائز اهمیت است، سپس چند ماه قبل از مراسم عروسی آن را رزرو کنید.

 وضعیت خودرو اجاره‌ای

توصیه می شود قبل از امضای توافق نامه، وضعیت خودرو، از جمله قطعات مکانیکی و بدنه آن را بررسی کنید. چند نکته مهم که باید به آن توجه کنید شامل یک سیستم تهویه مطبوع و چراغ ها، پنجره ها و درها که به طور ایمن نصب شده اند می باشند.در صورتی که زمان زیادی تا مراسم عروسی شما باقی مانده باشد، این به شما این امکان را می دهد که با چگونگی نگهداری خودرو توسط شرکت آشنا شوید.

اجاره خودروی اضافی

به دلیل فضای محدود آن، یک ماشین مجلل تنها می تواند زوج عروسی را در خود جای دهد. شما ممکن است بخواهید یک یا دو ماشین دیگر برای سایر شرکت کنندگان اجاره کنید.همچنین، به دلیل مسئولیت بالای آن ممکن است علاقه مند به رانندگی این خودرو نباشید. به همین دلیل کرایه یک خودروی مجلل و لوکس با استخدام یک راننده حرفه ای تکمیل می شود.

 پیش پرداخت اجاره خودرو

در صورت انتخاب خودرو مورد نظرتان، با پرداخت مبلغی خودرو را رزرو کنید.

 مجوز و بیمه خودروی اجاره  عروسی

شرکت کرایه خودرو که بیمه ندارد، مسئولیت بزرگی را به عهده شما و خود شرکت در صورت وقوع تصادف محول می کند. برای جلوگیری از صدمات مالی، شرکتی را انتخاب کنید که قابل اعتماد، دارای مجوز و بیمه باشد. در صورت نگران بودن، یک کپی از مجوز و بیمه درخواست کنید، همچنین بررسی کنید که در حال حاضر با شرکت صدور مجوز و بیمه کار می کنند.

هزینه کرایه ماشین

 هزینه های اجاره اتومبیل

نقل قول: برای جلوگیری از هزینه های پنهان، همیشه قیمت نهایی با تمامی امکانات را درخواست کنید. این باید شامل مالیات، بیمه و هزینه های مجوز، فصل گرانی و هزینه های سوخت گیری باشد.
بسته های پیشنهادی: بسته های عروسی می توانند از قیمت های پایین و با امکانات کم، شامل وسیله نقلیه و حمل و نقل به یک مقصد و عکسبرداری آغاز شوند. انتظار می رود برای استفاده وسیع تر از خودرو، از جمله حمل و نقل به مقصد های نامحدود، عکس برداری و استفاده از خودرو می تواند افزایش یابد.
هزینه های راننده: شرکت های اجاره ماشین معمولا درصدی از هزینه های کرایه برای راننده را پیشنهاد می کنند. مشتریان می توانند آن را به فاکتور اضافه کنند.

رنگ خودروی عروسی

اتومبیل های پیشنهادی در رنگ های مختلف می آیند، بنابراین شما می توانید یکی را انتخاب کنید که متناسب با موضوع شما باشد. اگر میخواهید شرکت خودروسازی نوارها و گلهایی را بر روی خودرو متناسب با رنگ خودرو نصب کند، قبل از اینکه قرارداد را امضا کنید، این موضوع را بررسی کنید.

تمرین خروج از ماشین عروس

این ممکن است به نظر احمقانه باشد، اما خوب است که لباس عروسی خود را به تن داشته باشید و تمرین کنید که چگونه از داخل ماشین خارج شوید. وسایل نقلیه مجلل اشکال مختلف، اندازه و ارتفاع های متفاوتی در مقایسه با اتومبیل های مدرن دارند.

افراد همراه عروس و داماد

تعداد افرادی را که قرار است عروس و داماد را همراهی کنند را در نظر بگیرید. انواع مختلفی از خودرو ها برای اجاره خودرو عروسی در اندازه های مختلف وجود دارند. بنا به درخواست شما، این مجموعه از ماشین های دو درب و دو نفره گرفته تا انواع بزرگ تر را برای مراسم شما در اختیار دارد.

مسافت طی شده

فکر کنید که چه مسافتی را می خواهید طی کنید. برای مثال، اگر بخواهید مسافت طولانی را برای رسیدن به تالار طی کنید در نظر بگیرید که بتوانید به راحتی و بدون سختی از ماشین استفاده کنید. در زمان اجاره ماشین راحتی رانندگی آنرا تست کنید. بنا به فیزیک بدنی افراد مختلف بعضی از ماشین ها برای رانندگی مشکل می باشند. ماشینی را برای اجاره انتخاب کنید که با آن راحت باشید تا شب خاطره انگیزی برایتان باشد.

اجاره ماشین عروس با راننده یا بدون راننده

در نهایت تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از راننده استفاده کنید؟ در اختیار گرفتن راننده به این معنی می باشد که دیگر لازم نیست نگران رانندگی در ترافیک و خیابان های شلوغ باشید. فقط بنشینید و از لحظات لذت ببرید. رانندگان اجاره ماشین تهران سورنا سیر، مسیر را می دانند و بهترین مسیر را برای رسیدن به محل مورد نظرتان انتخاب کرده تا در زمان مشخص به مقصد برسید.

شما ممکن است برای مناسبت عروسی یک ماشین لوکس در نظر داشته باشید. پورشه، مرسدس بنز، بی ام و و غیره هر کدام که مد نظر شما باشد، با داشتن تنوع در رنگ، جدیدترین و لوکس ترین ماشین ها را در اختیار داریم.  در موسسه اجاره خودرو سورنا شما میتوانید برای بازدید از توضیحات ماشین های لوکس مختلف و نحوه تعامل آنها با یکدیگر از بخش کرایه اتومبیل و اجاره ماشین عروس بازدید کنید.

0 0 رای
رتبه بندی

نویسنده

تاریخ مقالات

به اشتراک گذاری

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمیترین
جدیدترین رای بیشتر
نظرات
مشاهده همه نظرات
سیمین

سلام ما برای عروسیمون خیلی جاها زنگ زدیم چون کرونا بود ماشین اجاره ندادن شما در این ایام کرونا ماشین اجاره میدین؟

رزا

سلام من میخوام بدونم که راننده هایی که دارین برای ماشین عروس با راننده های ماشین های اجاره ای دیگه تون فرق دارد

علیرضا

با توجه به این کرونا که فعلا عروسی عقب افتاده اما برای اجاره ماشین عروس حتما اینجارو انتخاب میکنم چون عروسیم تهران هست و قبلن هم برای یک کار دیگه از شما ماشین گرفتم

رویا

سلام یه نکته ای که تو این مقاله خوندم و خیلی خوشم اومد که بهش توجه شده راحتی عروس موقع سوار و پیاده شدن از ماشین هست واقعا باید تو انتخاب ماشین تو این زمینه دقت کنید

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید