15 خودروی معروف کریستیانو رونالدو که مانندشان را ندیده اید + عکس و مشخصات

کلکسیون بهترین ماشین های رونالدو

مهم‌ترین مسئله همه در خرید هر چیزی، قیمت تمام شده آن است. در واقع خریدهای ما همیشه بر مبنای اولویت‌بندی ناشی از کمبود منابع شکل می‌گیرد. این موضوع در مورد خرید و اجاره خودرو نیز صادق است؛ و هرکسی بنابر توان مالی خود دست به انتخاب می‌زند. اما آیا در رویاپردازی‌های شبانه و بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های مالی، به فکر انتخاب خودروی محبوب خود افتاده‌اید؟ اگر فارغ از محدودیت بودجه قصد خرید یک یا چند خودرو را داشتید؛ انتخاب شما کدام بود؟ یک راه ساده برای یافتن بهترین ماشین‌ها، سرک کشیدن به کلکسیون ماشین افراد مشهور و پولدار است.

کلکسیون ماشین های رونالدو

معرفی کلکسیون ماشین کریستیانو رونالدو

در این نوشته هم می‌خواهیم به کلکسیون ماشین‌های کریستیانو رونالدو، فوتبالیست محبوب پرتغالی سر بزنیم. جایی که مجموعه‌ای از بهترین خودروهای روز دنیا را می‌توانید در آن ببینید. اولین بار گاراژ شخصی ماشین‌های رونالدو در تیزر تبلیغاتی شرکت خودروسازی بوگاتی به نمایش درآمد. جایی که 15 ماشین شگفت‌انگیز، هر روز در انتظار سواری دادن به بهترین فوتبالیست جهان هستند. ارزش کلی این مجموعه حدود 40 میلیون دلار است؛ که در مقابل ثروت 500 میلیون دلاری رونالدو عدد بزرگی نیست.

بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که رونالدو هنگام خرید آنها حتی لحظه‌ای نیز به قیمت‌شان فکر نکرده است. همچنین با یک نگاه کلی به ماشین‌های موجود در این کلکسیون، می‌توان به علاقه وافر رونالدو به خودروهای اسپرت و دو در پی برد. هرچند نمونه‌های دیگری از خودروهای سواری نیز در این مجموعه یافت می‌شود. اما اگر به دنبال یافتن خودروهای شاسی بلند و سایز بزرگ هستید؛ احتمالا آن را باید در کلکسیون دیگری جستجو کنید. بدون فوت وقت بیشتر و در ادامه به معرفی 15 خودروی جذاب کریستیانو رونالدو می‌پردازیم.


بهترین ماشین های مسی

بوگاتی چنتودیچی

بوگاتی چنتودیچی

بوگاتی چنتو دیچی به قیمت حدودا 9.9 میلیون دلار، دومین خودروی گران در این مجموعه است. از این خودروی اسپرت و موتور وسط، تنها 10 نمونه تولید شده است؛ و آن را پنجمین خودروی گران‌قیمت جهان نیز می‌دانند که در مارس 2020 توسط رونالدو خریداری و به کالکشن ماشین های قیمتی خود افزود. این مدل از مدل EB110 بوگاتی الگو برداری شد که اولین بار در سال 1999 که تولد اتوره بوگاتی نیز بود رونمایی شد و خاطره به یاد ماندنی را برای هواداران این شرکت برجای گذاشت. در طراحی این خودرو رگه های از طراحی EB110 وجود دارد که حس نوستالژیکی به مردم القا کرد. این خودرو ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد که ۱۰۰ اسب بخار بیشتر از بوگاتی شیرون است و صفر تا صد این خودرو 2.4 ثانیه طول می کشید.

بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون

همان‌طور که گفتیم کلکسیون خودروهای رونالدو اولین بار در تیزر تبلیغاتی شرکت خودروسازی بوگاتی به نمایش درآمد. بنابراین عجیب نیست که بوگاتی برند محبوب رونالدو، سهم بیشتری در خودروهای این مجموعه داشته باشد. بوگاتی شیرون یکی دیگر از خودروهای محبوب رونالدو است. این خودروی دو سرنشین و سوپر اسپرت، برای رونالدو 2.15 میلیون دلار آب خورده، تا نیاز او به بیشترین سرعت رانندگی را برطرف کند. این خودرو یکی از سریعترین های شرکت بوگاتی می باشدکه از سال 2016 جایگزین بوگاتی ویرون شد طراحی بدنه این ماشین فول فیبر کربنی می باشد این خودرو دارای موتور ۸ لیتری ۱۶ سیلندر ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۶۰۰ نیوتون/متر گشتارو تولید می‌کند که در نوع خود منحصر به فرد است. صفر تا صد این ماشین تنها در ۲.۵ ثانیه اتفاق می افتد.

بوگاتی ویرون

بوگاتی ویرون

سومین ماشین خانواده بوگاتی در کلکسیون ماشین‌های کریستیانو رونالدو، بوگاتی ویرون است. نمونه‌های این خودروی 1.9 میلیون دلاری را با کمی جستجو در ایران نیز می‌توانید بیابید. این خودرو هم با یک موتور 16 سیلندر 8 لیتری، می‌تواند به رکورد سرعت 407 کیلومتر بر ساعت برسد. عددی که آن را به یکی از سریع‌ترین سوپر اسپرت‌های جهان تبدیل کرده است.

در اجاره خودرو سورنا شما میتوانید تنها با یک کلیک تجربه رانندگی و سواری این ماشین ها با رزرو و اجاره ماشین را تجربه کنید.

لامبورگینی اونتادور

لامبورگینی اونتادور

هیچ کلکسیون ماشینی بودن لامبورگینی کامل نیست. لامبورگینی اونتادور LP 700-4 هم کامل‌کننده کلکسیون گاراژ رونالدو است. یک خودروی سوپر اسپرت دو در دیگر که آخرین نمونه‌های تولید شده آن توانایی تولید 760 اسب بخار قدرت را داشته و در بهترین حالت به سرعت 370 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو با قیمت 318 هزار دلاری خود، از خودروهای با قیمت نسبتا کم کلکسیون ماشین‌های رونالدو است.

مازراتی گرن کابریو

مازراتی گرن کابریو

مازراتی گرن کابریو مدل 2011 با قیمت 140 هزار دلار، اگرچه به نسبت سایر خودروهای این مجموعه قیمت بالایی ندارد؛ اما از خودروهای محبوب کریستیانو رونالدو است. رونالدو این ماشین را زمانی خرید که برای رئال مادرید بازی می‌کرد. در نتیجه احتمالا از این خودروی دو درب و چهار سرنشین جذاب خاطرات خوبی دارد.

رولزرویس فانتوم

رولزرویس فانتوم

از خانواده رولزرویس در کلکسیون ماشین‌های کریستیانو رونالدو می‌توان به رولزرویس فانتوم اشاره کرد. این خودروی سدان لوکس با قیمت 400 هزار دلاری خود، تبدیل به خودروی خانوادگی رونالدو شده است. از نظر امکان رفاهی و راحتی سفر، این خودرو را می‌توان از جمله لوکس‌ترین خودروهای جهان دانست.

آئودی R8

آئودی R8

خرید این خودرو نیز به زمان بازی رونالدو در رئال مادرید باز می‌گردد. در آن زمان رئال مادرید قراداد همکاری مشترکی با این خودروسازی داشت؛ که به موجب آن بخشی از دستمزد رونالدو نیز به صورت خودرو به او پرداخته شد. آئودی R8 با موتور 10 سیلندر خود توانایی تولید حدود 600 اسب بخار قدرت را داشته و می‌تواند به حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعت برسد.

مرسدس بنز GLE 63S AMG

مرسدس بنز GLE 63S AMG

برای داشتن یک ماشین کوپه در کلکسیون خود، رونالدو مرسدس بنز GLE 63S AMG را انتخاب کرده است. البته این تنها خودروی کمپانی مرسدس بنز در گاراژ رونالدو نیست؛ اما مهم‌ترین آنها است. این خودروی جذاب با قیمت 120 هزار دلاری خود، موتوری 8 سیلندر و 4 لیتری دارد؛ که می‌تواند حدود 600 اسب بخار انرژی را زیر پاهای رونالدو قرار دهد. جالب است بدانید که این کوپه جذاب مرسدس دو دیفرانسیل بوده و کیرپکس 9 سرعته روی آن نصب شده است.

مک لارن سنا

مک لارن سنا

مک لارن سنا، ساخته کمپانی خودروسای مک لارن است. این خودرو به یاد راننده افسانه‌ای فرمول 1 با نام آیرتون سنا، چنین نامیده شده است. مک لارن سنا با قیمت 1 میلیون دلار، بیشتر از هر خودروی دیگری در کلکسیون ماشین‌های کریستیانو رونالدو، به خودروهای مسابقه اتوموبیل رانی فرمول 1 شباهت دارد.

فراری F12 TDF

فراری F12 TDF

جای فراری در هر کلکسیون خودرویی خالی خواهد بود. به‌خصوص اگر این کلکسیون متعلق به فوتبالیست عاشق سرعت، کریستیانو رونالدو باشد. فراری F12 TDF اما این جای خالی را به‌خوبی پر کرده است. جالب است بدانید که تنها 799 دستگاه از این خودرو در جهان تولید می‌شود. فراری 800 هزار دلاری رونالدو تا 340 کیلومتر بر ساعت سرعت می‌گیرد؛ و شامل همه امکانات جذابی است که از یک خودروی فراری انتظار می‌رود. همچنین بد نیست بدانید که رونالدو 2 خودروی فراری دیگر نیز در اتاق پشتی گاراژ خود دارد.

بوگاتی لاویتور

بوگاتی لاویتور

شیر غران کلکسیون ماشین‌های کریستیانو رونالدو بوگاتی لاویتور است. خودرویی با حدود قیمت 19 میلیون دلار، که لقب گران‌قیمت‌ترین خودروی جهان را نیز به دوش می‌کشد. بوگاتی لاویتور از نظر مشخصات فنی تفاوت چندانی با سایر نسخه‌های معروف بوگاتی ندارد. اما به هر حال در دنیای ثروتمندان، هزینه بیشتر برای همان تفاوت‌های جزئی پرداخت می‌شود. به هر حال لاویتور یک بوگاتی معمولی نیست؛ و این خودرو را باید یک اثر هنری لوکس دانست.

ب ام و M6

ب ام و M6

کمپانی بی ام و معمولا به دنبال ساخت خودروهای کلکسیونی و خاص نیست؛ اما کیفیت بالای محصولات این کمپانی همیشه زبانزد عام و خاص است. به همین دلیل نیز وجود مدل‌های گران‌قیمت بی ام و، مثل بی ام و M6 در کلکسیون افراد معروف دور از انتظار نیست. به هر حال این خودروی 120 هزار دلاری، نماینده بی ام و در گاراژ ماشین‌های کریستیانو رونالدو است.

بنتلی GT Speed

بنتلی GT Speed

کلکسیون یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ جهان، بدون سریع‌ترین بنتلی تاریخ قطعا چیزی کم دارد. بنتلی GT Speedاما اینجاست تا اینجای خالی احساس نشود. این خودروی 280 هزار دلاری، با حداکثر سرعت 340 کیلومتر بر ثانیه، سال‌هاست مهمان پارکینگ خانه رونالدو است.

آستون مارتین DB9

آستون مارتین DB9

آستون مارتین هم از خودروهای دو درب کلکسیون رونالدو است. با این تفاوت که طراحی ظاهری آن تصویر جنتلمنانه‌تری به صاحب آن می‌بخشد. در واقع این خودروی تقریبا 400 هزار دلاری، می‌تواند روح اسپرت و رسمی رونالدو را به‌طور هم‌زمان راضی نگه دارد.

مرسدس برابوس

مرسدس برابوس

و در نهایت آخرین خودروی کلکسیون ماشین‌های کریستیانو رونالدو مرسدس برابوس است. خودرویی که نمونه تیونینگ شده خودروهای متداول مرسدس را به نمایش می‌گذارد.

4 144 رای
رتبه بندی

نویسنده

تاریخ مقالات

به اشتراک گذاری

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمیترین
جدیدترین رای بیشتر
نظرات
مشاهده همه نظرات
گمنام

سلام
اون عکس برای بوگاتی لاویتور نیست
اون عکس ویرونه عوضش کن بابا

با قیمتی مناسب خودرو اجاره کنید